Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig tidspunkt å slippe spillet på? Forretningsmessig er det ideelt. Hvor mange tror du sitter med x360 eller ps3 nå kontra hvor mange som ville sittet med nextgen rett etter launch? I tillegg kommer utfordringer med å lære seg å utnytte ny hw skikkelig hvis man skal lage spill for det.

Lansering rett etter launch er nok ikke ideelt nei. Et par år etter hadde vært bedre, så kunne de heller lansert dette i fjor. Problemet med å slippe det samme år som neste konsollgenerasjon kommer, er at mange venter på denne, og ikke lenger kjøper spill til nåværende generasjon. Det er ihvertfall mitt inntrykk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk klager på grafikken. Hva er det folk forventer egentlig? Dette er utrolig bra til å være på konsoller som strengt tatt burde vært erstattet for et par år siden.

 

Uansett, ble utrolig stoked når jeg så bila som falt av laste/bergingsbilen, Aston Martin DB5.

Ellers så fikk jeg mer troa på at Rockstar klarer å få til det å spille med 3 forskjellige karakterer.

Lenke til kommentar

Lansering rett etter launch er nok ikke ideelt nei. Et par år etter hadde vært bedre, så kunne de heller lansert dette i fjor. Problemet med å slippe det samme år som neste konsollgenerasjon kommer, er at mange venter på denne, og ikke lenger kjøper spill til nåværende generasjon. Det er ihvertfall mitt inntrykk.

 

"Kunne de lansert dette i fjor"? lol, du vet de har drevet med dette spillet siden GTA IV var ferdig, hvorfor i helvette skulle de sleppet noe halvferdig og dårligere i fjor? Det er vel en grunn til at de bruker såpass lang tid, og det er pga kvalitet.

 

Det vil helt sikkert komme GTA til PS4 osv også, og det vil helt sikkert ta tid, imens er vi stuck med de gamle konsollene, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle whiner om en PS4 versjon når det hadde tatt uendelig lenger tid før vi hadde fått GTA, samtidig er ikke de jævla konsollene inærheten av lansering engang!

 

Du vet at San Andreas kom i slutten av PS2s levetid, og folk lurer liksom på hvorfor det var så bra..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

"Kunne de lansert dette i fjor"? lol, du vet de har drevet med dette spillet siden GTA IV var ferdig, hvorfor i helvette skulle de sleppet noe halvferdig og dårligere i fjor? Det er vel en grunn til at de bruker såpass lang tid, og det er pga kvalitet.

Forutsatte selvsagt en helt annen lanseringsyklus. Man kunne unngått å lansere dette samme år som neste generasjon om man hadde lansert det forrige spillet på et annet tidspunkt.

 

Du vet at San Andreas kom i slutten av PS2s levetid, og folk lurer liksom på hvorfor det var så bra..
Det kom i 2004, nåværende generasjon kom 2005 - 2007. Når det gjelder GTA5 snakker vi sannsynligvis om samme år. Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Da var traileren sett. Kult at de la litt mer kjøtt på beina på hovedrollene, men jeg ble ikke blown away. Jeg synes deler av animasjonen var dårlig (bilene som kolliderte og toget som traff front til front f.eks), men stemmeskuespillet var bra, digga musikkvalget og hunden som løp var dritkult i tillegg til fly- og fallskjermsekvensene.

 

Tror dette blir bra, og uansett er det duket for en bra historie om tre fyrer som garantert kommer til å bli utsatt for mye sprøtt..

Lenke til kommentar

 

XD, de har jo faktisk klart å legge til en knøttliten skygge av brillene, uten å huske det store øl-glasset!

Er strengt tatt ikke et ølglass da, men et Old Fashioned-glass. Brukes gjerne til drinker med hele isbiter, og da vil lyset skinne på en veldig spesiell måte gjennom glasset og kaste flere ulike skygger i ulike nyanser - må være veldig vanskelig å tegne/programmere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...