TuRb0 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Dette var K A O S ! ! ! Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Klager ikke direkte på grafikken, detaljnivået er bra, og skyggene er også veldig bra. Men legg merke til at det mangler antialasing, og hvorfor er det 720p, gir ingen mening... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hvorfor maser folk om gameplay? Jeg tror aldri har sett en trailer til noe spill som viser skikkelig gameplay, i hvertfall ikke fra denne sjangeren. Grafikken ser helt grei ut også, men vi har jo selvfølgelig blitt godt vant med dagens konsoller så enkelte er vel litt bortskjemte. Anyway, I came, I saw, I came again. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Grafikk meg her og grafikk meg der! Grafikk < Story/gameplay anyday! Digget traileren! Dette spillet blir så FETT 3 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Latterlig tidspunkt å slippe spillet på? Forretningsmessig er det ideelt. Hvor mange tror du sitter med x360 eller ps3 nå kontra hvor mange som ville sittet med nextgen rett etter launch? I tillegg kommer utfordringer med å lære seg å utnytte ny hw skikkelig hvis man skal lage spill for det. Lansering rett etter launch er nok ikke ideelt nei. Et par år etter hadde vært bedre, så kunne de heller lansert dette i fjor. Problemet med å slippe det samme år som neste konsollgenerasjon kommer, er at mange venter på denne, og ikke lenger kjøper spill til nåværende generasjon. Det er ihvertfall mitt inntrykk. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kommer til å bli fantastisk! Gleder meg Spørs dog ikke om jeg venter på PC-versjonen. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Ikke gameplay? Den båtjakten minner meg veldig på det ene oppdraget i SA hvor du kjørte i en brannbil. Og den jakten når bilene detter av lastebilen, husker noe lignende skjedde også i SA. Endret 14. november 2012 av bigggan Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Skjønner ikke at folk klager på grafikken. Hva er det folk forventer egentlig? Dette er utrolig bra til å være på konsoller som strengt tatt burde vært erstattet for et par år siden. Uansett, ble utrolig stoked når jeg så bila som falt av laste/bergingsbilen, Aston Martin DB5. Ellers så fikk jeg mer troa på at Rockstar klarer å få til det å spille med 3 forskjellige karakterer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Lansering rett etter launch er nok ikke ideelt nei. Et par år etter hadde vært bedre, så kunne de heller lansert dette i fjor. Problemet med å slippe det samme år som neste konsollgenerasjon kommer, er at mange venter på denne, og ikke lenger kjøper spill til nåværende generasjon. Det er ihvertfall mitt inntrykk. "Kunne de lansert dette i fjor"? lol, du vet de har drevet med dette spillet siden GTA IV var ferdig, hvorfor i helvette skulle de sleppet noe halvferdig og dårligere i fjor? Det er vel en grunn til at de bruker såpass lang tid, og det er pga kvalitet. Det vil helt sikkert komme GTA til PS4 osv også, og det vil helt sikkert ta tid, imens er vi stuck med de gamle konsollene, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle whiner om en PS4 versjon når det hadde tatt uendelig lenger tid før vi hadde fått GTA, samtidig er ikke de jævla konsollene inærheten av lansering engang! Du vet at San Andreas kom i slutten av PS2s levetid, og folk lurer liksom på hvorfor det var så bra.. Endret 14. november 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Er det i det hele tatt klart når den nye xboxen vil bli lansert? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) "Kunne de lansert dette i fjor"? lol, du vet de har drevet med dette spillet siden GTA IV var ferdig, hvorfor i helvette skulle de sleppet noe halvferdig og dårligere i fjor? Det er vel en grunn til at de bruker såpass lang tid, og det er pga kvalitet. Forutsatte selvsagt en helt annen lanseringsyklus. Man kunne unngått å lansere dette samme år som neste generasjon om man hadde lansert det forrige spillet på et annet tidspunkt. Du vet at San Andreas kom i slutten av PS2s levetid, og folk lurer liksom på hvorfor det var så bra..Det kom i 2004, nåværende generasjon kom 2005 - 2007. Når det gjelder GTA5 snakker vi sannsynligvis om samme år. Endret 14. november 2012 av LucarioX Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Hahaha, way to go RockstarGames! Glemmer å legge til skygge xD Endret 14. november 2012 av DahPain Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 De små grafiske glitchene overskygges av det som ser ut til å bli en fantastisk historie med interessante karakterer. Om gameplayet blir som forventet kan det bli det beste GTA spillet vi har sett. 3 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Så sant så sant, gleder meg virkelig til dette spillet, ikke minst historien og multiplayeren! Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Trailer 2 ute nå!! hell yeah. Ser 2 smuud ut. can't wait Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Hahaha, way to go RockstarGames! Glemmer å legge til skygge xD XD, de har jo faktisk klart å legge til en knøttliten skygge av brillene, uten å huske det store øl-glasset! Endret 14. november 2012 av Spitfire396 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Da var traileren sett. Kult at de la litt mer kjøtt på beina på hovedrollene, men jeg ble ikke blown away. Jeg synes deler av animasjonen var dårlig (bilene som kolliderte og toget som traff front til front f.eks), men stemmeskuespillet var bra, digga musikkvalget og hunden som løp var dritkult i tillegg til fly- og fallskjermsekvensene. Tror dette blir bra, og uansett er det duket for en bra historie om tre fyrer som garantert kommer til å bli utsatt for mye sprøtt.. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hahaha, way to go RockstarGames! Glemmer å legge til skygge xD Hvilken skygge tenker du på? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Trailer 2 ute nå!! Endret 14. november 2012 av Mr. Hormonella 6 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 XD, de har jo faktisk klart å legge til en knøttliten skygge av brillene, uten å huske det store øl-glasset! Er strengt tatt ikke et ølglass da, men et Old Fashioned-glass. Brukes gjerne til drinker med hele isbiter, og da vil lyset skinne på en veldig spesiell måte gjennom glasset og kaste flere ulike skygger i ulike nyanser - må være veldig vanskelig å tegne/programmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå