Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Bildene løy ihvertfall noe inni HELVETTE på grafikken. Dette er ikke mye imponerende desverre. Selve spillet blir nok gøy uansett da :D Håpte bare de skulle vise mer villmark og mindre missions..

Synes grafikken i traileren er imponerende, særlig detaljnivået. Hvordan de skal klare noe i nærheten av dette på syv år gamle konsoller er et mysterium.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildene løy ihvertfall noe inni HELVETTE på grafikken. Dette er ikke mye imponerende desverre. Selve spillet blir nok gøy uansett da Håpte bare de skulle vise mer villmark og mindre missions..

Faen ass, ble ganske skuffet, forventet ganske mye, men fikk ganske lite, graffikken var BÅS, men helt erlig det jeg forventa, de sier jo de ikke tenker på pc atm..

 

Hvis dere ser videoen i HD uten å ta på fullskjerm, ser det da like bra ut som på bildene, det ser jo jævlig ut når det blir skalert opp.

 

Når det ikke er skalert opp ser det jo fantastisk bra ut

 

Hvor ble det av gameplay? skuffet :(

 

lol, dette sier jo bare at forventningene deres er helt feil. GTA har, såvidt jeg vet, aldri vist gameplay i trailerne sine.

 

Dette var en trailer, og den bydde på mye nytt, akkurat like mye nytt som jeg hadde forventa ihvertfall - det ser hinsides bra ut.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det er et mysterium ja, men sånn går det når de absolutt skal slippe spille til nåværende generasjon. Ingenting å gjøre med det. Vi får bare glede oss over at GTA 6 kommer til å se ganske latterlig villt. Enig i at detaljnivået er imponerende, men likeledes så er mangelen på antialisering meget irriterende. Det som ødela grafikken i IV for min del.

Lenke til kommentar

Det er et mysterium ja, men sånn går det når de absolutt skal slippe spille til nåværende generasjon. Ingenting å gjøre med det. Vi får bare glede oss over at GTA 6 kommer til å se ganske latterlig villt. Enig i at detaljnivået er imponerende, men likeledes så er mangelen på antialisering meget irriterende. Det som ødela grafikken i IV for min del.

Litt latterlig tidspunkt å slippe det på ja, får i det minste håpe på en PC versjon ikke så altfor lenge etter. Blir vel minst fire år til neste spill.
Lenke til kommentar

Rockstar slipper aldri gameplay av GTA-spillene. Tror ikke vi så gameplay av det forrige spillet før folk begynte å legge det ut på Youtube etter det var lansert.

Det har jeg ikke lagt merke til. Jeg tror det er første gang jeg har fulgt med på et trailerslipp fra Rockstar.

 

Enormt kart..legg merke til flystripe nede i høyre hjørne

 

a>

 

 

og hundene var utrolig bra animert :D

 

a>

Tror du vi får brukt hunden til noe? Trene den opp til en kamphund eller kosemoseoverdosebamse?

Lenke til kommentar

Mente du ironisk at kartet var stort? Vi ser neppe alt av det der engang.

 

Hvis man ser på veiene og alt der nede, ser man at bare denne delen av kartet er enorm, med tanke på at den er ikke viser det enrome Los Santos by området engang. Og man kan bare forestille seg hvor stort resten av området rundt er også

 

acco2q.gif

Lenke til kommentar

Litt latterlig tidspunkt å slippe det på ja, får i det minste håpe på en PC versjon ikke så altfor lenge etter. Blir vel minst fire år til neste spill.

Latterlig tidspunkt å slippe spillet på? Forretningsmessig er det ideelt. Hvor mange tror du sitter med x360 eller ps3 nå kontra hvor mange som ville sittet med nextgen rett etter launch? I tillegg kommer utfordringer med å lære seg å utnytte ny hw skikkelig hvis man skal lage spill for det.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...