KatrinaS Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 IGN tyner jo den infoen de har for alt det er verdt. De vet jo like mye som det vi fikk fra Game Informer. Men jeg leser det jo uansett. Blir deilig med litt video i morgen. Jepp Gleder meg til traileren. Har på følelsen at den traileren skal bli stor.19 timer igjen nå Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Etter å endelig ha lest den 18-siders artikkelen gleder jeg meg sykt! Med så mye å gjøre, hvordan skal jeg komme meg gjennom historien? Jeg er så glad for at spill som Red Dead Redemption, GTA og Assassin's Creed finnes, helt latterlig mye moro i en liten pakke Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Blir deilig med litt video i morgen. Uten tvil! Og det beste med GTA sine trailere, er når feks Gametrailers kjører pop block utgaven, der de gransker hvert bilde og ser etter hint om hva som kan være i spillet! Rockstar er flinke med detaljene i bakgrunnen av det de viser i trailerne. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Så det er vel kl 17 imorgen at internett går under hvis jeg har regnet riktig, det blir bra Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Under 7 timer igjen nå. Får ikke tid til å se traileren før i kveld, jeg da, men håper den inneholder masse snacks.. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 3.5 timer igjen. Gleder meg til å se traileren Håper vi får et innblikk i historien, størelsen på kartet, og også mulighetene til å free roame litt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ville ikke forventet for mye. Tror ikke traileren blir såå lang. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hvor genialt hadde det ikke vert viss traileren egentlig var en rick roll O_O Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ville ikke forventet for mye. Tror ikke traileren blir såå lang. Jeg tipper 1 minutt, kanskje 1,5 minutt trailer - de fleste siste GTA trailerne har vært på den lengden. Det er uannsett en del man klarer å vise på den lengden, den første trailern fikk jo med seg mye synes jeg Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hvor genialt hadde det ikke vert viss traileren egentlig var en rick roll O_O Genialt? Først så krasjer hele internett pga total overbelastning fordi alle vil se traileren og etterpå så starter de world war 3 pga en Rick Roll film istede for traileren? Ja, genialt er vell et ord som kan beskrive det Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Akkurat tid nok til å komme seg hjem fra jobb, spise middag, lage kaffe, og ta seg en snus. Perfekt timing. Underlig å skulle gå og glede deg slikt til en filmsnutt på 1.5 minutt. God damn Rockstar. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Bare litt over ein time igjen! Eg tipper denne traileren vil vise glimt fra Trevor's perspektiv. Siden den første viste Michael så føler eg det er naturlig at nestemann blir Trevor også Franklin. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 59 minutt IGJEN!! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Noen som tror at www.Rockstar.com IKKE går ned? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg gleder meg sjukt. Snart bare en halvtime igjen. Dette vil bli et av de beste øyeblikkene i livet mitt. Har oppe siden allerede så jeg mest sannsynlig ser den før det blir sjuk lagg. På forrige trailer gikk ikke siden ned, men det gikk bare så himla treigt at man omtrent ikke kunne se videoen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kommer den ikke på youtube da? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Kommer den ikke på youtube da? Ikke med en gang. På nettsiden kommer det direkte fra Rockstar og du vil få se den med en gang Så anbefaler å sjekke nettsiden isteden. Endret 14. november 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Får håpe det blir smooth avspilling. 22 min igjen. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) IGN har livestream for dere som er interresert i det 10 minutter igjen, håper på noe bra ! Endret 14. november 2012 av DahPain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå