Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FallskjermhoppingRSG_GTAV_Screenshot_052.jpg

Vise fingern til folkRSG_GTAV_Screenshot_045.jpg

Da er IGN's blowout i gang og her er programmet:

12 nov:

The First Mission: Reinventing the Open World Rulebook

IGN’s Exclusive Screenshot Gallery

The Top V Things You Need to Know about GTA V

Breaking Down GTA V on Game Scoop!

13 nov:

GTA V’s Character Breakdown

IGN’s Interview with Rockstar North's Les Benzies

Debunking the GTA V Rumors

Screenshot Slow Jam Video

14 nov:

Live GTA V Trailer Reveal and Rewind Theater

15 nov:

Welcome to Los Santos

16 nov:

IGN’s Interview with Rockstar’s Dan Houser

...

"So it’s hard not to feel a pang of excitement when Rockstar says that Three Leaf Clover is the inspiration for much of Grand Theft Auto V and that heists will be the game’s backbone. Better still, Rockstar claims each will be bigger than any heist mission it’s done before."

Spent, jeg? Neiiiiida....!!!!!

"As for Franklin, his method of getting to the meet-up with Michael is far more sophisticated than riding a mountain bike. He’s a repo man working for an Armenian luxury car dealership, so his car for the day is Grand Theft Auto’s equivalent of an Audi R8 Spyder, the 9F. It’s a beast of a machine and is the first time convertible cars have been properly realised in GTA. It may not sound like much, but the moment you climb inside and the roof pops down you cannot help but smile. Sure, it’s a tiny detail but it’s things like this bring the world of GTA to life, and GTA V is bursting with such moments."

Mmmmmm... cabrioleter man kan ta ned taket på. Yes,mmmm,yes..

Nice, assassination missions er med!!

The short flight provides a brief glimpse of the scale of the game: Rockstar has already gone on record and said Grand Theft Auto V will be around five times bigger than its predecessor, and what’s visible from the chopper is about three-and-a-half times bigger than the sprawling deserts of Red Dead Redemption.

Endret av Bjellesau
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da burde du skippe denne tråden tror jeg for nyhetene renner inn. Har funnet flere hjemmesider som har previews på spillet nå, så jeg skal sitte og lese resten av kvelden.

Ang penger og pengesluk:

Rockstar is implementing a lot of "expensive toys" to spend your hard earned cash on

Og så er det en liten ting til. Guardian.co.uk skriver i sin preview at:

"Many will be talking about little else for the next three months."

Skal vi tolke dette på noen måte?

Endret av Bjellesau
Lenke til kommentar

Da burde du skippe denne tråden tror jeg for nyhetene renner inn. Har funnet flere hjemmesider som har previews på spillet nå, så jeg skal sitte og lese resten av kvelden.

Ang penger og pengesluk:

Rockstar is implementing a lot of "expensive toys" to spend your hard earned cash on

Og så er det en liten ting til. Guardian.co.uk skriver i sin preview at:

"Many will be talking about little else for the next three months."

Skal vi tolke dette på noen måte?

Jeg vil nok se på denne tråden, men ikke annet enn det og fort lesing av det på spill.no. Mer vil jeg ikke lese. Jeg leser dette siden jeg ikke klarer å holde meg :p
Lenke til kommentar

Hmm ja - nå veit jeg litt for mye om disse store oppdragene, bl.a. antallet. Det var info jeg gjerne skulle ha hatt meg frabedt. Når det gjelder alt det andre så spiller det liten rolle for meg har jeg funnet ut. Spillet kommer til å være såpass stort og med såpass mye å gjøre at det blir vanskelig å spoile altfor mye for meg..

Lenke til kommentar

Hmm ja - nå veit jeg litt for mye om disse store oppdragene, bl.a. antallet. Det var info jeg gjerne skulle ha hatt meg frabedt. Når det gjelder alt det andre så spiller det liten rolle for meg har jeg funnet ut. Spillet kommer til å være såpass stort og med såpass mye å gjøre at det blir vanskelig å spoile altfor mye for meg..

Enig der. Uansett hvor mye info jeg får, vil det aldri ødelegge spillet. Jeg tror nesten ikke på det som blir sagt at det kommer til å overraske meg uansett når jeg får spilt det. Dette kommer til å bli helt sinnsykt bra. Og forresten så se på denne videoen. Det er en fyr som legger ut alle screenshots, info og alt du trenger å vite om gta + at han er veldig god til å snakke for seg. (
)
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke så stort spørsmål for meg siden jeg er fornøyd med hva ps3/xbox leverer.

Siden pc-utgaven ikke kommer ut samtidig med konsollversjonen betyr det at de utvikler dette helt på siden av den vanlige produksjonen, enten som en nedprioritert port eller som en såpass krevende jobb at det tar tid før det kommer ut..

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å blåse opp forventningene mine mer enn Rockstar burde klare å levere så jeg har stilt dem inn på "RDR i Sør California i 2012-nivå". Dette burde R* levere - ble bekreftet at de har fått hjelp fra flere andre studioer så det er naturlig å tenke at både RDR og Midnight Club-utviklerne har vært innom produksjonen.

Lenke til kommentar

Mins og huske at de var unike skilt i San Andreas :hmm:

Tror ikke det, men spillet er så low-res at jeg klarer ikke å se det utifra bildene :p

Uannsett intresangt om spillet bruker det til noe, eller om det bare er en fancy detalje :)

Virker som alle er blown away av hva dem har sett. Helt syke detaljer. http://www.gameinfor...demo-video.aspx

Det høres jo rett og slett ut som det mest fantastiske spillet noensinne :D

Lenke til kommentar

Tror ikke det, men spillet er så low-res at jeg klarer ikke å se det utifra bildene :p

Uannsett intresangt om spillet bruker det til noe, eller om det bare er en fancy detalje :)

La meg få gni det inn:

Jeg har rett!

License plates are dynamic in Grand Theft Auto: San Andreas, generating random 7 character license numbers that consist of both letters and numbers. The pattern is: two letters and two numbers, then a space, then a number and two letters (e.g. AA00 0AA).

http://gta.wikia.com/Vehicle_License_Plates#Custom_plates

:3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...