Stoddart Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Første jeg skal gjøre, er å gå igang med storyen! 3 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det første jeg skal gjøre er og stjele en bil eller noe flygende og utforske mapen! etter det så skal jeg vise fingeren til folk i et par timer Lenke til kommentar
per17 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Håper dere ikke kjører bil i virkeligheten... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Om hva man gjør i et spill er representativt for hva man gjør/hvordan man er på ordentlig så burde jeg bare henrettes med en gang! Godt at det ikke er silk. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Du håper at du på nytt får oppleve å begå massedrap. Høres ikke sunt ut. På et spill? Du overdriver noe vilt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Håper dere ikke kjører bil i virkeligheten... Jeg gjør det. Hver gang jeg er i Oslo så kjører jeg ALLTID på fortauet og ser om jeg slår rekord på antall folk jeg treffer før jeg skal reise hjem igjen. 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Samme her, pleier bare å få en politibil etter meg, og det er ikke så vanskelig å kjøre i fra. 2 Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Første jeg skal gjøre, er å henrette folk på åpen gate å se frykten spre seg i befolkningsmengden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Samme her, pleier bare å få en politibil etter meg, og det er ikke så vanskelig å kjøre i fra. Så lenge du kommer deg ut av den sirkelen på GPS-en din så slutter de å lete etter deg. Har opplevd det flere ganger. Da er det akkurat som om ingenting har skjedd. 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Stjele en cheeta og terge Onkel Politi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Så lenge du kommer deg ut av den sirkelen på GPS-en din så slutter de å lete etter deg. Har opplevd det flere ganger. Da er det akkurat som om ingenting har skjedd. Veldig kjekt når man også kan se hvor hver eneste politimann og politibil er på den GPS-en. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Håper dere ikke kjører bil i virkeligheten... haha er du butthurt eller Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kansje jeg klarer å gjennskape mitt første Gta IV øyeblikk; dra en person ut av bilen, for deretter å bli dratt ut av bilen av samme person, så komme politiet å tar han. xD genialt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kansje jeg klarer å gjennskape mitt første Gta IV øyeblikk; dra en person ut av bilen, for deretter å bli dratt ut av bilen av samme person, så komme politiet å tar han. xD genialt ja har erfart noe lignende. Det er moro å se på Lenke til kommentar
per17 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 haha er du butthurt eller ja XDD wait what? Dere er levebrødet til folk som Jack Thompson... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Dere er levebrødet til folk som Jack Thompson... Det er det media som er. Fyren er en kjent tulling, og hadde det ikke vært for media hadde han bare vært en tulling. Jeg håper de har litt forskjellige klær med. Greit nok at man ikke kan endre utseendet, men gøy å kle de opp litt slik man vil. All 'bout the image! Lenke til kommentar
per17 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 hadia tajik kommer til å forby gta V før dere får spilt det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Uansett hva som skjer, kjøper jeg spillet. Det er tross alt rockstar og gta det er snakk om ! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg kommer til å loke rundt og se om jeg kjenner meg igjen diverse steder. Kanskje gamlehuset til en kompis er med? Hadde vært kult. Til slutt blir fristelsen for stor og jeg må finne et fly eller helikopter og utforske mer fra oven. Begynner vel med storyen ettervnoen timers tullball.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg kommer til å loke rundt og se om jeg kjenner meg igjen diverse steder. Kanskje gamlehuset til en kompis er med? Hadde vært kult. Til slutt blir fristelsen for stor og jeg må finne et fly eller helikopter og utforske mer fra oven. Begynner vel med storyen ettervnoen timers tullball.. ja storyen er minsteprioritet i starten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå