per17 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Ikke rart folk tror man blir voldelig av spill... Endret 11. november 2012 av per17 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Husker første gangen jeg spilte GTA IV. Fikk medfølelse for menneskene for de så så livlige og ekte ut. Etter en halvtime var det selvfølgelig massedrap. Håper jeg får lignende følelse atter en gang, i GTA V. 2 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Husker første gangen jeg spilte GTA IV. Fikk medfølelse for menneskene for de så så livlige og ekte ut. Etter en halvtime var det selvfølgelig massedrap. Håper jeg får lignende følelse atter en gang, i GTA V. Du høres helt psycho ut. 1 Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Har ikke tall på hvor mange hester jeg har slått ihjel i Skyrim. Seigliva er de og. Ubrukelige skapninger. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvor høyt tror dere Mount. Chillad vil være ingame? Og tror dere man kan gjøre som i traileren, finne noen venner, gå med ryggsekk opp i fjellet og telte? For så å ta en Jeep på country-radioen og kjøre utfor da så klart etterpå Lenke til kommentar
Qake Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Slik som i TBoGT? Sikkert. Jeg har faktisk ikke spilt TBoGT, bare TLAD. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Sikkert. Jeg har faktisk ikke spilt TBoGT, bare TLAD. Jeg hadde TBoGT på Ps3 og begge til pc. På pc gikk TBoGT feilfritt, men på TLaD flashet skjermen hele tiden og det var i tillegg som å spille på en veldig gammel kassetv med snøstorm midt i sendingen. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 som å spille på en veldig gammel kassetv med snøstorm midt i sendingen. Dette går fint an å slå av. Det er kun et filter som ligger over. Kan slås av i menyen! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Dette går fint an å slå av. Det er kun et filter som ligger over. Kan slås av i menyen! Er det sant? Hvor finner jeg denne innstillingen da? Da har jeg noe å gjøre en liten stund da Hvis det funker. For jeg fikk bare hodepine av å spille det Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Er det sant? Hvor finner jeg denne innstillingen da? Da har jeg noe å gjøre en liten stund da Hvis det funker. For jeg fikk bare hodepine av å spille det Helt sant! Start > Display > Noise Filter > Off Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Du høres helt psycho ut. Nei ass Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Nei ass I gta har man lov til å være "psycho" Man kan gjøre hva man vil og det er det som er bra med det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvordan kan dere gå rundt å drepe hunder?! Mennesker forstår jeg, men hunder?! Fordi vi kan. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi vi kan. Jeg vil heller la vær å drepe dem. Ved mindre de angriper meg så klart Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Mange som har et personlig forhold til hunder etter feks å hatt de som kjæledyr. På samme måte som at det også finnes mange som har et personlig forhold til mennesker.. dette blir for dumt. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 På samme måte som at det også finnes mange som har et personlig forhold til mennesker.. dette blir for dumt. Hehe, godt poeng. Antar det er noe mer uskyldig over hunder. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 På samme måte som at det også finnes mange som har et personlig forhold til mennesker.. dette blir for dumt. Vi er mennesker og hunder er dyre.wø.e nei dette ble dumt.. Jeg vet ikke hvordan det er sånn, men det får bare være Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Sikkert. Jeg har faktisk ikke spilt TBoGT, bare TLAD. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Nei ass Du håper at du på nytt får oppleve å begå massedrap. Høres ikke sunt ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det første jeg skal gjøre er å stjele en bil, og kjøre rundt og rekke finger til folk i ett par timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå