Filmvenn Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Flere som tenker det hadde vært litt awesome med en zombie-dlc til dette spillet? Bare jeg som er drittlei zombier everywhere? 8 Lenke til kommentar
eindude Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fy fader som jeg gleder meg til dette kommer! Jeg håper vi får oppgradert "physics" selv om de i gta iv var mere enn imponerende! Håper på noe ala dette: http://www.youtube.c...h?v=F8QT7R0N5bs + Max Payne 3 / Red dead redemption gore... da blir det ikke bedre! umm... det der er fra en fysikk motor som er gammel.... husker ikke navnet på den men tror ikke det tar lang tid for å finne den på youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 det er vel cryengine 3 vis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det er cryengine 3 med pipe fysikk, det er samme folka som ligger bak rig of rods som har laget fysikken i den videoen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Etter å lest artikkelen, ser jeg ett enormt, og jeg mener enormt, potensiale hvis det får en PC-release! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Bare jeg som er drittlei zombier everywhere? Personlig har jeg egentlig aldri spilt et zombiespill, men er fan av konseptet på film. Og hvis det skulle vært et spill det kunne blitt bra i så tror jeg det ville vært et spill med størrelsen og friheten til GTA V. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Dere som har lest gjennom hele stoffet, står det noe rettet mot pc (alt ifra om/når det kommer, muligheter vi har?) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Ingenting om pc nei. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) De sier aldri noe om det før lenge etter konsollversjonene har kommet ut. Det er en overhengende sannsynlighet for at det kommer om et års tid, men Rockstar er for arrogante til å si noe. Liker ikke holdninga deres, men hva skal man gjøre når spilla er så bra? Hadde det vært noe annet hadde jeg boikotta det. Skal ha dette uansett, såframt det kommer. Endret 9. november 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Bare jeg som er drittlei zombier everywhere? Zombier er tydeligvis veldig inn i disse dager. Det skjedde åpenbart noe spesielt etter at DayZ modifikasjonen til ArmA kom ut. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 nja, er vel blitt mer etter cod world at war, samt dead rising spillene Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Zombier i spill har vel alltid vært der, men det tok vel bra av med Left for Dead spillene. Har ikke noe imot zombie spill, særlig ikke i en open world setting som Day Z eller Undead Nightmare. Zombier i en open world moderne by høres veldig kult ut, men det virker som at Rockstar er ute etter å lage en by som først og fremst fanger atmosfæren i dagens L.A. Så med mindre vi får en zombie-epedemi før jul, så er jeg ganske sikker på at GTA V forblir zombie-fritt. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 "We used to "only" render 1.5 km at most in IV, now we render the most distant mountains at the other end of the world many, many miles away." Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 La merke til det i noen av bildene. Ser ut som render distansen på biler og folk også er økt. Som vi ser på bildet ser man biler hele veien rundt. Ser sykt pent ut. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Enda flere bilder som folk kanskje ikke har sett: Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det er bare eit ord for å beskrive GTA V.. og det er fantastisk! Sjølv før spelet er kommet i butikkene er me alle klar over at dette kommer til å tidenes mest ultimate spel som er laget! Eit område som er større enn San Andreas, GTA IV og RDR til SAMMEN! Får orgasme bare av tanken! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Øverste bildet til MrLG er av et sted jeg var for få uker siden i Los Angeles. Imponerende hvor mye de har fått med seg akkurat der. Darn, ser ikke ut til at det tekniske vil svikte ihvertfall i dette spillet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg håper vi får se litt mer biler på veien denne gangen. Det er noe alle GTA-spill har lidd av. Det er så og si helt tomt for biler på veien. Dette skal forestille LA, en av de tyngst trafikerte byene i verden. Jeg vil ha rush tid med eviglange køer på motorveiene. Mest sannsynlig setter maskinvaren til konsollene en stopper for dette. Men jeg skulle likt å sett en en mulighet for å skru på "realistic traffic" på PC-versjonen. Jeg trur aldri det vil skje, men det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Jeg skulle likt å sett at spillet ble laget for nest kommende xbox eller PS4, samme release både GTA og ny konsoll. Nå må man liksom spille med gammel grafikk teknologi, og vente lenge til man får utnyttet grafikken når PC versjonen kommer. Men men, sålenge spillet er drittbra så overlever man nok sikkert med litt gammel grafikk, og tenker ikke så mye utover det. Endret 9. november 2012 av Iceman22 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Jeg håper vi får se litt mer biler på veien denne gangen. Det er noe alle GTA-spill har lidd av. Det er så og si helt tomt for biler på veien. Dette skal forestille LA, en av de tyngst trafikerte byene i verden. Jeg vil ha rush tid med eviglange køer på motorveiene. Mest sannsynlig setter maskinvaren til konsollene en stopper for dette. Men jeg skulle likt å sett en en mulighet for å skru på "realistic traffic" på PC-versjonen. Jeg trur aldri det vil skje, men det er lov å håpe. Du svarer jo egentlig på ditt eget spørsmål, dette er jo kun et hardware problem. På PC kan man jo skru opp dette og få enormt mange biler i veien, dog vil det kreve enormt mye PC-kraft også, så sier seg selv at ikke konsollene klarer dette. Problemet er dog at det er ikke helt realistisk, den skrur opp antall biler overalt på kartet, og ikke nødvendigvis der det er naturlig at det blir kø Dog blir jo dette en smaksak også, noen vil kanskje synes det bli irriterende at det er biler overalt. På PC bør det ihvertfall være mulig å lage mods som fikser dette, Rockstar vil nok aldri lage menyer med en haug av options på hva man vil ha og ikke.. http://www.youtube.com/watch?v=0Hw1oz2kubA Endret 9. november 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå