Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Aldri reagert på - og ikke noe som plager meg når jeg spiller.. Klokka ni snart, eller? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Aldri reagert på - og ikke noe som plager meg når jeg spiller.. Klokka ni snart, eller? Ehm noe jeg ikke har fått med meg? Hva skjer kl 21.00? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Den digitale utgaven av GI er ute nå, de slapp den tidlig. Endret 8. november 2012 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det forklarer hvorfor internett ikke virker mer Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Og her er de 18 sidene - kos dere.. http://fast1195.imgur.com/grand_theft_auto_5_gi_reveal 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 "Los santos is bigger than the worlds of RDR, San Andreas, and GTAIV combined!!!" art director Aaron Garbut 4 Lenke til kommentar
karlif Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Finner scans på reddit ved søke på 2 rimelig opplagte ord. Edit: Nevermind, noen posta link lengere oppe Endret 8. november 2012 av karlif Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Lest alle sidene nå. FY FAEN det ser fantastisk ut, gleder meg enormt. Alle tingene du kan gjøre, alt som vil være... wow jeg gleder meg. http://imgur.com/a/8vOrJ Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Måtte ta en pustepause - er på vei ombord i Hypetrain. 1. Ta en kanne bensin, helle det rundt en bil og lage spor bortover for så å sette fyr på sporet som brenner bort til bilen og eksploderer? Dette har helt klart potensiale. 2. Når du inkluderer interiører og eksteriører så er GTAV større enn RDR, San Andreas og GTAIV tilsammen, MED plass til gode????!!!!!! Ok. Tilbake til lesestoffet.. Pustepause. Flere oppdrag som kan minne om Three Leaf Clover??? Har de lest tankene mine? 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 "Los santos is bigger than the worlds of RDR, San Andreas, and GTAIV combined!!!" art director Aaron Garbut Men er det større, eller sammenlignbart med Just Cause 2? Det er det som betyr noe. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Men er det større, eller sammenlignbart med Just Cause 2? Det er det som betyr noe. Det er større enn alle de spillene sammenlignet.. You do the math. Endret 8. november 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Da er JC2 fremdeles større, da? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Da er JC2 fremdeles større, da? Meget mulig, men hvem bryr seg? Jeg skal love deg at GTA V kommer til å by på en mye mer levende og interessant verden hvor det faktisk virker som om hver kvadratmeter er gjennomtenkt, og ikke bare er der for å skape et massivt map. Artikkelen var virkelig god lesning. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det er større enn alle de spillene sammenlignet.. You do the math. San Andreas var vel hakket større enn GTA4, og Red Dead var brukbart stort, men neppe noe mye større enn San Andreas. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Det er større enn alle de spillene sammenlignet.. You do the math. JC2 sin verden er fin og varierende, men fullstendig hjernedød, og ikke sammenlignbar med GTA V sin uannsett. GTA V kommer til å ha detaljer og innhold på et helt annet nivå. Du kan jo selv f.eks prøve å gå rundt i den store byen i JC2, det er bygninger som eksisterer og får det til å se stort ut, men det er jo helt hjernedøde kulisser som får spillet til å virke større enn det er. Har lest igjennom alle sidene jeg nå også, og dette høres virkelig bra ut Endret 8. november 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Jepp! Bare synd det er på våren det kommer, forpulte vinter.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 "Los santos is bigger than the worlds of RDR, San Andreas, and GTAIV combined!!!" art director Aaron Garbut Det er eneste jeg trenger å høre for å bli skikkelig hypa. Nøyer meg med å se på bildene og kommende traileren. Vvil ikke ha spoila for mye av opplevelsen på forhånd. Brente meg litt på det med San Andreas hvor jeg sjekket gtagaming flere ganger daglig i et halvår... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Endret 8. november 2012 av MrLG 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå