Alt-Ctrl Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Alltid like morro i GTA å endelig finne en sjelden bil. Snu seg kjapt for å sikre at purken ikke ser deg, når du snur deg tilbake er bilen borte ... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noe forbedring vil det nok være, ser jo i videoen som er sluppet at det er mye mer detalje i gatene. Det største problemet mitt er fraværet av AA så jeg venter nok til det kommer en oppgradert versjon til PS4 (noe jeg tror og håper det gjør). Fysikken vil neppe være endret, grafikken kan være noe oppgradert, litt vanskelig å si også da det er helt forskjellige omgivelser fra GTA IV. Alt i alt er det nok minst nytt på denne fronten, forøvrig synes jeg selv ikke det er overhode et problem i det hele tatt, da jeg synes både grafikken og fysikken er mer enn bra nok, og hovedfokuset denne gang bør ligge på innhold. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det er jeg helt enig i, og håper de fjerner den avskyelige mobilen Den eneste virkelige grafiske forbedringen fra GTA4 jeg håper på er egentlig AA, men det er vel mer et hardwareproblem i PS3 så det er nok mye å håpe på bare det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Håper de tar med litt juksekoder denne gangen da! Ingenting var mer morro i Vice City enn å fly rundt med biler og lignende. Timesvis med morro. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Var da juksekuder som bare fanden i GTA4. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Men ingen morsomme? Hvis jeg husker riktig. Våpen/politi/biler er en ting. I Vice City kunne du skru på slikt at det regnet folk, alle var horer +++ edit: Vice city http://www.cheatcc.com/psx2/gtavc.html#.UJvj3eMSXCk IV http://www.cheatcc.com/xbox360/grandtheftauto4cheatscodes.html#.UJvjguMSXCk Endret 8. november 2012 av uTukt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Alltid like morro i GTA å endelig finne en sjelden bil. Snu seg kjapt for å sikre at purken ikke ser deg, når du snur deg tilbake er bilen borte ... Det har jeg aldri opplevd i GTA IV. I GTA Vice City og San Andreas så forsvinner bilene veldig lett, men i GTA IV har jeg sett en sjelden bil, somlet meg til å stjele en annen bil for å følge etter. Bilen har forsvunnet ut i en gate, så jeg kjører samme vei... Og ser man det, der er den. Det er en klar forbedring i GTA IV, selv om det ikke er helt perfekt. Regner med det blir enda bedre i GTA V. Endret 8. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ingen morsomme???? Prøv deg med båtkoden, hadde timevis med moro der. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ingen morsomme???? Prøv deg med båtkoden, hadde timevis med moro der. Se på linken jeg la ut til Vice City-kodene. Litt forskjell. Foruten om biler, våpen, kostymer, opp og ned wanted level, så hadde man: Cars float on water Faster car Aggressive traffic Pink traffic Pedestrians attack you Pedestrians have weapons Police return from dead Slower/faster game play Bikini women with guns Endre vær/klokkeslett Flygende biler Girls follow Tommy Og enda mer Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Gtaforums.com gikk plutselig ned da over 830++ brukere leser en tråd.., Gameinformer sine nettsider sliter også .. for this reason: The long wait is over at last. With the December issue, Grand Theft Auto V fans can pore over every detail we could get about Rockstar Games' highly anticipated sequel. Over the course of 18 pages (our biggest cover story yet!), we introduce the three main protagonists, discuss the groundbreaking way you use them, and explore the reimagined Los Santos – the biggest open world Rockstar has created to date. The massive feature also divulges and dissects many more aspects of the game fans won't want to miss. Endret 8. november 2012 av MrLG 6 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Jeg ber om at gta V vil ha samme "gunplay" som i max payne 3. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Herlig MrLG! Morro at de prøver seg på noe nytt. Når tror dere hele storyen blir lekket da? Regner med det går kjapt fra den digitale versjonen er ute. Men hittils er det bare cover-art som er ute? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 3 protagonister? Hm... ja, det er jo Rockstar så det blir bra uansett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Interessant. Spent på å få høre mer om hvordan det skal gå for seg. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ingen morsomme???? Prøv deg med båtkoden, hadde timevis med moro der. Seriøst? Det er jo ikke noe gøy å kjøre båt i IV. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Den digitale utgaven av Game Informer slippes på nett klokken 21:00 Norsk tid. Endret 8. november 2012 av eRextion 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Internettet krasjer klokken 21:00 Norsk tid. Rettet. 5 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noen som har kommet med en vill teori: Vi vet jo at R* har sagt at ingen hovedpersoner returnerer, men man vet aldri 1 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Seriøst? Det er jo ikke noe gøy å kjøre båt i IV. Ikke kjøre men å spamme båtkoden så purken sin bil blir totalvrak. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Bare merkelig dem har klart og modellere våpnene helt feil i de to artworkene her oppe. Men så har rockstar aldri vært flink og få våpen til å se autentiske ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå