Armageddon Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg tror faktisk det er forbudt. Vært kult med førsteperson inne i bil med interiør, men snipersiktet er nok så nærme FPS du kommer. GTA er et tredjepersons spill. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Takk for tipset dere! Da har jeg noe til å minske ned ventetiden litt i alle fall. Hvis du har en pc som en bra nok, så kan du slå til på GTA IV: Complete Edition som er på salg til like under 9 Euro for tiden. Da får du hovedspillet samt tilleggspakkene. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Begynner å springe lekk fra presse reveals virker det som. Game Informer blir vel publisert online i morgen kveld/natt. Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Fy fader som jeg gleder meg til dette kommer! Jeg håper vi får oppgradert "physics" selv om de i gta iv var mere enn imponerende! Håper på noe ala dette: http://www.youtube.com/watch?v=F8QT7R0N5bs + Max Payne 3 / Red dead redemption gore... da blir det ikke bedre! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Fy fader som jeg gleder meg til dette kommer! Jeg håper vi får oppgradert "physics" selv om de i gta iv var mere enn imponerende! Håper på noe ala dette: http://www.youtube.c...h?v=F8QT7R0N5bs + Max Payne 3 / Red dead redemption gore... da blir det ikke bedre! Tja tja. Selv om det ser sinnsykt bra ut, så setter jeg likevell mine tvil, siden det ser ut som en hard kræsj er nok til å få bilen totalt ødelagt. Selv om dette er realistisk og GTA går jo for realisme til en viss grad, så kommer jeg til å bli sinnsykt sur om jeg driver på et langt oppdrag og jeg må kjøre etter noen med bil for så å kræsje en gang og måtte starte helt på nytt Men kan jo også ha det utrolig morsomt med den fysikk motoren der, så går jo begge veier. Kan jo hende bilene er kjørbare etter at hele fronten har blitt klemt inn, men akkurat det tviler jeg sterkt på Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Selv om dette er realistisk og GTA går jo for realisme til en viss grad, så kommer jeg til å bli sinnsykt sur om jeg driver på et langt oppdrag og jeg må kjøre etter noen med bil for så å kræsje en gang og måtte starte helt på nytt Jeg har sikkert brukt 10 ganger mer tid i free-play enn det jeg brukte på oppdragene på IV, så da er det bedre å ha sånn fysikk i min mening, ettersom jeg bruker så mye mer tid på å kjøre rundt og kødde, enn å faktisk kjøre i oppdrag, hvor det du sier hadde vært et problem. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 5 cod spill faktisk. Glad ikke Rockstar holder på som dem og Fifa. Kriblingen i magen begynner alt for tidlig. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 "At 11Am Central (5PM GMT) on November 8, we will reveal the cover art and give you a break down of the issue (hint: the story is huge - over 18 pages in print - and full of details and screens we can't wait to share). Then, in the afternoon (US Central time) we will release the digital edition of Game Informer to iPad, 10-inch Android devices, and PC/Mac." Kilde: Gameinformer Så da får vi vel se coveret rundt kl 17-18 tida i Norge, og trolig ikke få lest bladet før midnatt. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Shieeet. Gleder meg. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Kommer dette spillet til dagens konsoller? og jeg har også hørt at det blir sluppet senere yil pc? So far no good... Blir nok å vente på mod support og se om nosn klarer å utnytte resursene i dagens gaming PC-er Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Fy fader som jeg gleder meg til dette kommer! Jeg håper vi får oppgradert "physics" selv om de i gta iv var mere enn imponerende! Håper på noe ala dette: http://www.youtube.c...h?v=F8QT7R0N5bs + Max Payne 3 / Red dead redemption gore... da blir det ikke bedre! Den fysikken er utviklet i CryEngine 3, bare for å ha det klart. Det er teamet bak Rigs of rods som står bak. Altså, videoen har en falsk tittel. GTA V for nok så og si lik kjøre- /kollisjonsfysikk som IV, siden det også utvikles i Rage. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Den fysikken er utviklet i CryEngine 3, bare for å ha det klart. Det er teamet bak Rigs of rods som står bak. Altså, videoen har en falsk tittel. GTA V for nok så og si lik kjøre- /kollisjonsfysikk som IV, siden det også utvikles i Rage. Synes ærlig talt fysikken på bilene i GTA IV var svært imponerende. Husker hvor lamslått jeg ble av å se biler komprimeres som et resultat av safige kollisjoner. Regner med V tar det enda et steg lengre, så det blir veldig spennende å se hvordan resultat blir til slutt! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Syntes også fysikken i Gta IV var mer enn god nok. Mer skeptisk til mangelen på antialisering. Når det er sagt ser det meget bra ut på filmer da. Endret 8. november 2012 av M@R7!N Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Synes ærlig talt fysikken på bilene i GTA IV var svært imponerende. Husker hvor lamslått jeg ble av å se biler komprimeres som et resultat av safige kollisjoner. Regner med V tar det enda et steg lengre, så det blir veldig spennende å se hvordan resultat blir til slutt! Hvorfor regner du med det? Da tror jeg du kommer til å bli skuffet for å si det mildt. Jeg regner ikke med at vi vil se noen som helst grafiske eller fysikk endringer i det hele tatt, siden spillet forsatt bruker samme spillmotor og kjører på samme konsollene. Jeg regner med at spillet blir langt større og innholdsrikt enn GTA IV nettopp fordi de IKKE har brukt tid på å utvikle spillmotoren denne gangen, og at det er en STOR fordel for oss, spesielt med tanke på at det kommer til å få langt større innhold Endret 8. november 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg bare kaster meg inn i tråden her. Jeg kan ikke tenke meg, og håper heller ikke at Rockstar skal skvise ned hele GTA V på en dvd på knappe 9 GB. Er det noen som vet hvordan spillet vil bli lansert på Xbox? Jeg håper at det kommer på flere plater, som man installerer på harddisken. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Tviler også på at boksen har nok maskinkraft igjen til bedre/mer krevende fysikkmotor, større innhold og bedre grafikk samlet. Blir vel noen kompromisser på ytelsedelen, så da er jeg glad de fokuserer på innhold framfor å få grafikken bittelitt bedre. Håper det blir nok å gjøre utenfor hovedoppdragene. Der føler jeg Saints Row er litt bedre for øyeblikket, så håper de legger litt innsats der. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 L.A Noire kom jo på fire plater om jeg ikke husker feil men tror mye av det var pga animasjon på ansikt osv. Ser ikke noe grunn til at GTA V ikke kan kjøre på en plate. Red Dead Redemtion og GTA IV klarte jo det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg regner ikke med at vi vil se noen som helst grafiske eller fysikk endringer i det hele tatt, siden spillet forsatt bruker samme spillmotor og kjører på samme konsollene. Noe forbedring vil det nok være, ser jo i videoen som er sluppet at det er mye mer detalje i gatene. Det største problemet mitt er fraværet av AA så jeg venter nok til det kommer en oppgradert versjon til PS4 (noe jeg tror og håper det gjør). Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noe forbedring vil det nok være, ser jo i videoen som er sluppet at det er mye mer detalje i gatene. Det største problemet mitt er fraværet av AA så jeg venter nok til det kommer en oppgradert versjon til PS4 (noe jeg tror og håper det gjør). Ender da med det uungåelige kompromisset man nå har på konsoll, litt høyere detaljnivå og en draw distance på 15 m... Litt som AC3, det eneste man ser i toppen av ett utkikkstårn er grå fog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå