Dellers Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Spillet kommer jo ikke før om tidligst ett år uansett, så det spiller ingen stor rolle. Endret 5. november 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tidligst et år? Skulle det ikke komme på vårparten av året? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kommer an på. Jeg orker ikke en blurry versjon, så da blir det minst et år 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 14 November!? Æsj det var nesten en dårlig nyhet, hadde håpet denne uken.. Det var vell egentlig planlagt denna uka, men har vel blitt forsjyvd pga. Sandy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ah. Kjører på med konsollversjonen uansett, har alt av GTA på Steam, men har nesten ikke rørt det. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Spillet vil nok trolig komme i april-mai, så vi snakker vel ventetid på 6-7 måneder. Om vi ikke får spilt det før da er det uannsett ubeskrivelig spennende å se hva vi har i vente! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Gleder meg til torsdag også - da kommer jo 18 sider med info fra Gameinformer. Med det i bakhodet vil ikke 14. november være så ille å vente på.. Inntil selve spillet kommer ut slår jeg ihjel tiden med Most Wanted, Sim City og jobb og familie. Plutselig er det vår igjen gitt.. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ah. Kjører på med konsollversjonen uansett, har alt av GTA på Steam, men har nesten ikke rørt det. Blir konsoll her også. Hadde tenkt PC med tanke på grafikk osv, men blir konsoll uansett, ettersom at det er så mye lettere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har fortsatt til gode å teste Saints Row 3 og Sleeping Dogs, så er ikke mangel på sandbox-spill før GTA5 kommer. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har fortsatt til gode å teste Saints Row 3 og Sleeping Dogs, så er ikke mangel på sandbox-spill før GTA5 kommer. Abefaler Saints Row 3, helt genialt crazy! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Nei huff, Saints row 3 var en stoor skuffelse etter toern. Nr. 3 er jo bare tull. Drog det altfor langt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hadde det ganske kult med Sleeping Dogs - det var langt bedre enn forventet og hadde et par kule hendelser og ganske bra bilkjøringsfysikk. Fightingen var over the top!! Men har ikke startet det opp siden jeg runda det da hadde jeg sett det meste.. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Sleeping Dogs har jeg ikke spilt enda, men har sett mye gameplays på YouTube, ser dritfett ut. Saints Row 3 derimot; huff. Kanskje jeg bare er fanatiker av GTA, men jeg mener at Saints Row-spillene alle var dårlige, dette langt i fra noe unntak. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 For å stå imot all kritikken, synes jeg SR3 var det beste i serien. Mer å gjøre, mer morro, bedre gjennomført. Der GTA tar serien i en mer seriøs vending, lar Saints Row deg gjøre all galskapen du vil i en åpen verden. Storkoste meg jeg. Koser med med GTA:V også, når det kommer. 3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hadde det ganske kult med Sleeping Dogs - det var langt bedre enn forventet og hadde et par kule hendelser og ganske bra bilkjøringsfysikk. Fightingen var over the top!! Men har ikke startet det opp siden jeg runda det da hadde jeg sett det meste.. Bra bilkjøringfysikk!? Hva har du røyka!? Bilene flyr jo i hver retning bare man såvidt drar i spaken, elendig bilfysikk er jo forøvrig blitt et kjennetegn i hvert spill fra Square Enix Sleeping dogs er et veldig bra spill, men er det noe som abselutt ikke har er det bra bilfysikk! 4 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Helt enig MrLG. Er det noe jeg absolutt elsker med GTA IV i motsetning, så er det bilfysikken. 3 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Der GTA tar serien i en mer seriøs vending, lar Saints Row deg gjøre all galskapen du vil i en åpen verden. Storkoste meg jeg. Koser med med GTA:V også, når det kommer. Ja, konseptet til SR er kult, og kunne vært mye mer gøy, men bil-fysikken og fysikken generelt er så dårlig. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Bra bilkjøringfysikk!? Hva har du røyka!? Bilene flyr jo i hver retning bare man såvidt drar i spaken, elendig bilfysikk er jo forøvrig blitt et kjennetegn i hvert spill fra Square Enix Sleeping dogs er et veldig bra spill, men er det noe som abselutt ikke har er det bra bilfysikk! Har røyka mye rart, men thats besides the point. Synes kjørefysikken var bra nok, jeg, men det var heller ikke avgjørende for hvor mye kult jeg hadde i spillet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 hmm, er det lov å håpe på førsteperson og iron sights i gta v? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 hmm, er det lov å håpe på førsteperson og iron sights i gta v? Nei, for det kommer ikke til og skje. Men kanskje noen modder det inn når dert kommer til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå