TuRb0 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Rockstar GamesLots of info coming next month. Get ready. For now, enjoy this first official artwork release from Grand Theft Auto V. http://rsg.ms/P2Cork 6 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kommer en del info i desemberutgaven av Gameinformer som har ekslusiv rettighet til å previewe GTAV. Utgaven lanseres i november og deretter ruller ballen: Rockstar selv kommer med info og så kommer resten av bladene og internettsidene til å komme med en del. Lanseringsdato er mars/april 2013. (Ok her gjetter jeg, men det er troverdig med 6mnd fra infoburst til lansering akkurat som de siste titlene til R*) Lenke til kommentar
Qake Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hadde vært digg med silencer på våpene Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Gled dere til 8. november folkens. December Issue Featuring GTA V To Launch Digitally On November 8 3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Syns Gameinformer er søte der de informerer oss om hvor vi kan kjøpe utgaven, og hvor mye det koster. Mest delte artikkel ever coming right up. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Kult intitativ fra GI, men det er ikke så viktig for meg å kjøpe en digital utgave når alt i artikkelen vil spre seg over hele internettet så jeg kan lese det gratis senere på dagen. Men digg å vite at det er 12 dager igjen til info tar av. Har vært etterlengtet i ett år nå Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Veldig spent på om de har klart å optimalisere det for PC, syntes å huske at de foregående spillene virket å være portet over ifra konsoll og krevde en monster maskin for å kjøre med høyere settings. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Mon tro hvor mye GI betalte for the exclusive. Vil tro det var en del. Også spent på pc-versjonen. Ser heldigvis ut som de har lært litt med Max Payne 3, så jeg har troa på at de kan få det til. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Tror nok det ligger en del penger i det, ja. Ihvertfall siden de har 18 sider med info og bilder. Utrolig digg at det begynner å løsne. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Game Informer har nok vært med på noen runder før med Rockstar, og er jo verdens største spillmagasin. Tror ikke Rockstar er så kjipe med å kreve penger for noe som egentlig er gratis promo. Resten av pressen har jo også vært innom og sjekket ut spillet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Spillet kommer våren 2013: http://www.ign.com/articles/2012/10/27/gta-v-coming-spring-2013 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Shit. Vil si fake, men det ser nesten litt for bra ut til å være fake. Griner forøvrig over at jeg ikke ser noen "Windows" på plakaten. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Synes den ser ekte nok ut, men får jo uansett reell bekreftelse torsdag om to uker.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Blir spennende å se når PC-versjonen kommer. Rockstar er ltt uforutsigbare sånn sett. San Andreas: PC-versjon 8 mnd etter konsoll Bully: PC-versjon 2 år etter konsoll GTA IV: PC-versjon 8 mnd etter konsoll Red Dead Redemption: Ingen PC-versjon LA Noire: PC-versjon 6 mnd etter Max Payne 3: PC-versjon 2 uker etter Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ser for meg at jeg kommer til å gjøre samme som jeg gjorde da GTA IV kom ut. Kjøpte meg PS3 bare for å spille GTA IV, og solgte den da de porta det til PC. Håper dog at de porter til PC med en gang GTA V kommer ut ! Lenke til kommentar
per17 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Trist at de ikke bryr seg om PC-spillerne. Jeg hadde glatt kjøpt spillet til full pris dersom det ble utgitt samtidig som til konsollene... At det skal hjelpe mot piratkopiering skjønner jeg virkelig ikke. Tipper det blir kopiert i stor skala til xbox360, og vil fortsatt kopieres når det en dag kommer til PC. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Trist at de ikke bryr seg om PC-spillerne. Jeg hadde glatt kjøpt spillet til full pris dersom det ble utgitt samtidig som til konsollene... At det skal hjelpe mot piratkopiering skjønner jeg virkelig ikke. Tipper det blir kopiert i stor skala til xbox360, og vil fortsatt kopieres når det en dag kommer til PC. De gir det ut til konsoll først fordi piratkopiering på disse to plattformene er mye mindre utbredt, dermed kjøper de fleste til de to konsollene, også gir de ut til PC etter noen mnder, sånn for å begrense piratkopiering på PC. Er vell sånn de tenker. Om de tjener på å gjøre dette er jeg derimot usikker på, siden om de vil selge bra til PC må de jo kjøre en stor lanseringstjeneste på nytt. Om de ikke gjør det vil jeg hvertfall tro ikke så mange kommer til å kjøpe den fysiske utgaven, men heller pirat kopiere det. Hvertfall min personlige mening, men jeg regner med de har god grunn til å gjøre det og har tall på at de faktisk tjener på å kjøre denne taktikken. Jeg kommer hvertfall til å kjøpe det på konsoll, siden jeg ikke orker å vente så lenge før en eventuell PC utgave som når IV kom, og deretter oppleve en dårlig port og mye hakking i selve spillet... Lenke til kommentar
per17 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Trist at de ikke bryr seg om PC-spillerne. Jeg hadde glatt kjøpt spillet til full pris dersom det ble utgitt samtidig som til konsollene... At det skal hjelpe mot piratkopiering skjønner jeg virkelig ikke. Tipper det blir kopiert i stor skala til xbox360, og vil fortsatt kopieres når det en dag kommer til PC. De gir det ut til konsoll først fordi piratkopiering på disse to plattformene er mye mindre utbredt, dermed kjøper de fleste til de to konsollene, også gir de ut til PC etter noen mnder, sånn for å begrense piratkopiering på PC. Er vell sånn de tenker. Om de tjener på å gjøre dette er jeg derimot usikker på, siden om de vil selge bra til PC må de jo kjøre en stor lanseringstjeneste på nytt. Om de ikke gjør det vil jeg hvertfall tro ikke så mange kommer til å kjøpe den fysiske utgaven, men heller pirat kopiere det. Hvertfall min personlige mening, men jeg regner med de har god grunn til å gjøre det og har tall på at de faktisk tjener på å kjøre denne taktikken. Jeg kommer hvertfall til å kjøpe det på konsoll, siden jeg ikke orker å vente så lenge før en eventuell PC utgave som når IV kom, og deretter oppleve en dårlig port og mye hakking i selve spillet... Ja, personlig så tror jeg ikke at de tjener på dette. De som piratkopierer vil sannsynligvis gjøre det uansett om de må vente eller ei. Derimot så er det mange lovlige kunder som kanskje blir provosert og velger å piratkopiere pga forskjellsbehandling. Det er dessverre slik at dersom de har bestemt seg for at denne taktikken funker så går det i en ond sirkel. En god port ala Max Payne 3 og lansering på steam MÅ være lønnsomt. http://www.pcgamer.com/2012/02/21/alan-wake-devs-delighted-with-pc-sales/ her er et godt eksempel på at gode spill selger. Og Alan Wake til PC kom vel 1 år etter Xbox versjonen, skulle ikke alle ha kjøpt det til Xbox allerede? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ille hvis jeg må ta ibruk xboxen noen måneder føre det kommer på pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå