Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bensin på bilene tror jeg blir mer til irritasjon enn glede etterhvert. Funker kanskje i et litt mer realistisk spill som Mafia, men tenk på hvor mange kilometer som skal kjøres i GTA 5. Blir ikke like moro å stoppe for å fylle bensin på favorittbilen for den femhundrede gangen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

I og med at de nye konsollene først ser dagens lys tidligst til jul 2013 så har jeg liten tro på at det tar så lang tid før GTAV release. På GTAIV begynte R* så smått å vise bilder og oppdatere "tullehjemmesider" etc ca 6 måneder før slippdato - ser ingen grunn til at det ikke er det samme her...

On another note så synes jeg Strauss Zelnick (Take 2 direktør) kom med verdens beste svar på maset om GTAV for noen år siden (2009 iirc):

"We're not going to announce it, we're not going to announce when we are going to announce it, and we are not going to announce a strategy about announcing it or about when we are going to announce it either, or about the announcement strategy surrounding the announcement of the strategy."

Endret av Bjellesau
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror dette blir et release spill til de nye konsollene jeg, virker for bra for denne genrasjonen.

Tvilsomt. Grafikken i seg selv er ikke så nyskapende. Flere detaljer i teksturene og kanskje noen nye partikkelsystem, men ikke noe en Xbox 360 ikke kan kjøre.Ligner for mye på GTA 4 til å være next-gen.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke next-gen. Forskjellene fra GTA IV er ikke så store. Det er som Armageddon sier, litt bedre teksturer osv. Men der det er størst forskjell er fargene, endelig noe annet en grått.

Det hadde vel ikke solgt så stort, hvis det skulle komme til next-gen heller. En Rockstar ansatt har sagt at spiller kommer ut før april neste år. Og de nye konsollene kommer vel ikke før slutten av 2013/2014.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ville vært drittkult om de la inn Geocaching som en ting å gjøre på siden i spillet. Eller en form for treasure hunt.

En bil jeg vil se er en monstertruck. stridsvogn. Hanglider. Smartere politi. Fartskontroller. OSv. Skikkelig økonomisk system.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ikke så overraskende at de velger Game Informer. Både GTA III, Vice City, San Andreas og IV har fått 10.0 av GI.

Tipper trailer 2 kommer rundt samme tid hvor hovedkarakteren introduseres nærmere og endelig releasedato. Alt tyder på våren 2013 nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...