Anonym259235 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Kan være en online-karakter, da. Eller en annen karakter i spillet. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Sjekk forrige side før du poster, er du snill. 5 Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 3: At bilene kan ha manuelt gir, speedometer og turtall. Samt mulighet for å gå tom for bensin (som i Mafia). Så har du et news chopper som filmer at du er tom for bensin og at du blir lagt i jern Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Bensin på bilene tror jeg blir mer til irritasjon enn glede etterhvert. Funker kanskje i et litt mer realistisk spill som Mafia, men tenk på hvor mange kilometer som skal kjøres i GTA 5. Blir ikke like moro å stoppe for å fylle bensin på favorittbilen for den femhundrede gangen. 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Virker ihvertfall som om hovedpersonen er han latinoen i Infernusen og som man ser mer tydelig i traileren (kjører en rød cab). Lenke til kommentar
Qake Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Håper heller ikke at bilen kan gå tom for bensin, midt i et bil-oppdrag I så fall kommer jeg til og ha full tank før nesten hvert oppdrag.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Om de gjør det samme som sist blir vi neppe å se noe som helst gameplay før etter at spillet er lansert. Om jeg ikke husker feil fikk vi ingen gameplay fra GTA 4 før etter det var lansert, og det som ble lagt ut på Youtube ble fjernet. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Kom det ikke et par reviews av GTA IV på YouTube fra forskjellige spillselskaper like før det ble utgitt? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 En av de første video-anmeldelsene kom fra gamespot om jeg ikke husker feil. Før det fikk vi noen smakebiter fra diverse utgivere. Men det var snakk om dager før det kom ut. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg tror dette blir et release spill til de nye konsollene jeg, virker for bra for denne genrasjonen. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det har jeg ingen tro på. Det er altfor et mye større marked på de gamle, og de vil ikke gå glipp av det. Dessuten er skjermbildene som er lagt ut 720p. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) I og med at de nye konsollene først ser dagens lys tidligst til jul 2013 så har jeg liten tro på at det tar så lang tid før GTAV release. På GTAIV begynte R* så smått å vise bilder og oppdatere "tullehjemmesider" etc ca 6 måneder før slippdato - ser ingen grunn til at det ikke er det samme her... On another note så synes jeg Strauss Zelnick (Take 2 direktør) kom med verdens beste svar på maset om GTAV for noen år siden (2009 iirc): "We're not going to announce it, we're not going to announce when we are going to announce it, and we are not going to announce a strategy about announcing it or about when we are going to announce it either, or about the announcement strategy surrounding the announcement of the strategy." Endret 27. august 2012 av Bjellesau 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg tror dette blir et release spill til de nye konsollene jeg, virker for bra for denne genrasjonen. Tvilsomt. Grafikken i seg selv er ikke så nyskapende. Flere detaljer i teksturene og kanskje noen nye partikkelsystem, men ikke noe en Xbox 360 ikke kan kjøre.Ligner for mye på GTA 4 til å være next-gen. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det er nok ikke next-gen. Forskjellene fra GTA IV er ikke så store. Det er som Armageddon sier, litt bedre teksturer osv. Men der det er størst forskjell er fargene, endelig noe annet en grått. Det hadde vel ikke solgt så stort, hvis det skulle komme til next-gen heller. En Rockstar ansatt har sagt at spiller kommer ut før april neste år. Og de nye konsollene kommer vel ikke før slutten av 2013/2014. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Når det gjelder GTA IV. IGN var ihvertfall ute med anmeldelse, om ikke før, så på utslippdato. Husker jeg var sykt hypet før IV's release, og kjøpte meg faktisk 360 for å få spilt. Gametrailers slapp sin review to dager før. http://www.gametrailers.com/reviews/dq20jq/grand-theft-auto-iv-review Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Ville vært drittkult om de la inn Geocaching som en ting å gjøre på siden i spillet. Eller en form for treasure hunt. En bil jeg vil se er en monstertruck. stridsvogn. Hanglider. Smartere politi. Fartskontroller. OSv. Skikkelig økonomisk system. Endret 31. august 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kan se ut til at vi går en spennende November i vente. http://kotaku.com/5950975/looks-like-grand-theft-auto-v-is-ready-to-be-shown-to-the-public 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Om dette er tilfellet blir det gode salg for Game Informer i desember. Og jeg ser ingen grunn til at dette skal være annet enn sant. Gleder meg! edit: Bekreftet av Rockstar. Jippiiii!! Bladet ser ut til å komme i midten av november. Endret 11. oktober 2012 av Armageddon Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ikke så overraskende at de velger Game Informer. Både GTA III, Vice City, San Andreas og IV har fått 10.0 av GI. Tipper trailer 2 kommer rundt samme tid hvor hovedkarakteren introduseres nærmere og endelig releasedato. Alt tyder på våren 2013 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå