Villanden Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Håper de legger med masse "mini-games" vi kan bruke tid på. Da kan dette spillet bli veldig farlig, med tanke på tidskonsum. Ser uansett bedre og bedre ut for hvert bilde som blir lagt ut. Mon tro om dette er screens fra en framtidig "Launch-date"-trailer? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Flere enn meg som får assosiasjoner til området som var sør for Sherman(?) Dam i SA når de ser fallskjermbildet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Håper de legger inn alle de forrige minigames som var i i GTA IV og mange nye. Tennis osv. Det er ingen minne som kan begrense akkuratt det. En minigame tar nok ikke mange megabytene. + Mer ting å gjøre på siden + God story + Et skikkelig handelssystem Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Dersom det blir muligheter for å "investere" eller noe sånne ting så er jeg definitivt solgt! Jeg tror jeg brukte bare en minimal del av RDD-tiden min på oppdragene, det som fenget meg var jakt Kunne sitte i timesvis å skyte spurv. Regner med du Dead-Eyet dem med dynamitt eller fire bottle? Men ja, fete screenshots. Lurer på om tennis faktisk blir en aktivitet, eller om det bildet i midten bare er et generisk "sjekk grafikken vår'a"-bilde. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Får de til et bra mini game av tennis kan det bli brukt mye tid der. Brukte ikke så mye tid i GTA IV på bowling og biljard og sånt. Ble for kjedelig, og når folk ringte og maste om det så var det ikke særlig underholdende. Da liker jeg bedre ting som gjør kjernespillet bedre, og som vi ser får vi sannsynligvis basehopping og motocross blant annet. Ser for meg en achievement hvor du må basehoppe fra alle de forskjellige landemerkene. Oj det her blir bra. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Men ja, fete screenshots. Lurer på om tennis faktisk blir en aktivitet, eller om det bildet i midten bare er et generisk "sjekk grafikken vår'a"-bilde. Evt. for å showcase diverse eiendommer en kan eie! Første som slo meg ihvertfall. Tennis blir nok mye mulig en aktivitet også da. Ellers syntes også jeg at spillet bare ser bedre og bedre ut, spesielt grafikkmessig. Ser jo helt fantastisk ut. Gleder meg ikke til NOE annet mer enn dette her, og som stor SA fan er det ikke rart! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ble for kjedelig, og når folk ringte og maste om det så var det ikke særlig underholdende. Ufattelig irriterende og en av hovedgrunnene til at jeg mistet interessen halveis 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Håper for guds skyld de ikke gjør den tabben igjen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kommet flere screenshots nå som inkluderer dirtbikes og fallskjermhopping. Filteret på jobben lar meg ikke linke dem akkurat nå.. Da er jeg offisielt gira og tror R* kommer med slippinfo rundt PAX-tider.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Takk for at du holder oss oppdatert, bjellesau. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kommet flere screenshots nå som inkluderer dirtbikes og fallskjermhopping. Filteret på jobben lar meg ikke linke dem akkurat nå.. Da er jeg offisielt gira og tror R* kommer med slippinfo rundt PAX-tider.. Du mener disse? *bilder* Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Håper det kommer litt mere realistiske ting, eks. Gjemme våpen i bagasjerom Drepe og flytte på lik Hvis det kommer Lastebil, mulighet til å åpne bak i og gjemme kjøretøy Gaffeltruck/tauebil, mulighet til å; løfte kjøretøy/annet, flytte biler. Mulighet til å kjøpe/leie ut hus, samt møblering. Pimpe biler (Gta-SA vs SaintsRow) Trur førstepersons view hadde vært kult.(eddit; Mulighet til bytte mellom første og tredjeperson) Legge til støtte for å legge til mods (steam workshop?) Årstider Dykkking(?) Mulighet til lovelige jobber (postmann, lastebil sjåfør, betalt pr dag (typ samp rp mode) Endret 23. august 2012 av Woltox 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 håper virkelig at de beholder en del av skuddfysikken fra Max Payne. Utrolig stilig når folk bli skutt i vesten og faller i bakken osv. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Enig der, Woltox, utenom førsteperson. Tredjeperson er best i GTA. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det finnen faktisk en mod til GTA IV og SA som gjør at det blir førsteperson. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Liten ønskeliste: 1: Førsteperson 2: Mulighet til å se ovenfra som i gamledager 3: At bilene kan ha manuelt gir, speedometer og turtall. Samt mulighet for å gå tom for bensin (som i Mafia). 4: Videoredigeringsmuligheter Endret 23. august 2012 av Alt-Ctrl 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 GTA er ikke noe FPS. Kan forstå førsteperson i biler og sånt, men GTA har jo alltid vært third perspective. 4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Skader vel ikke med muligheten til å kunne velge vel? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Håper PC versjonen av GTA V blir bedre en det GTA IV var for det var et sant faenskap med lagg, dårlig FPS selv med high end rigs osv Blir det like bra jobba på som Max Payne 3 til PC ble så blir jeg en happy gamer 3 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Håper på no slags lovilge jobber som woltox sier og gjerne manuelt gir og bensin bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå