Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Håper de legger inn alle de forrige minigames som var i i GTA IV og mange nye. Tennis osv. Det er ingen minne som kan begrense akkuratt det. En minigame tar nok ikke mange megabytene.

+ Mer ting å gjøre på siden

+ God story

+ Et skikkelig handelssystem

Lenke til kommentar

Dersom det blir muligheter for å "investere" eller noe sånne ting så er jeg definitivt solgt!

Jeg tror jeg brukte bare en minimal del av RDD-tiden min på oppdragene, det som fenget meg var jakt :p Kunne sitte i timesvis å skyte spurv.

Regner med du Dead-Eyet dem med dynamitt eller fire bottle?

Men ja, fete screenshots. Lurer på om tennis faktisk blir en aktivitet, eller om det bildet i midten bare er et generisk "sjekk grafikken vår'a"-bilde.

Lenke til kommentar

Får de til et bra mini game av tennis kan det bli brukt mye tid der. Brukte ikke så mye tid i GTA IV på bowling og biljard og sånt. Ble for kjedelig, og når folk ringte og maste om det så var det ikke særlig underholdende. Da liker jeg bedre ting som gjør kjernespillet bedre, og som vi ser får vi sannsynligvis basehopping og motocross blant annet. Ser for meg en achievement hvor du må basehoppe fra alle de forskjellige landemerkene.

Oj det her blir bra.

Lenke til kommentar
Men ja, fete screenshots. Lurer på om tennis faktisk blir en aktivitet, eller om det bildet i midten bare er et generisk "sjekk grafikken vår'a"-bilde.

Evt. for å showcase diverse eiendommer en kan eie! Første som slo meg ihvertfall. Tennis blir nok mye mulig en aktivitet også da. Ellers syntes også jeg at spillet bare ser bedre og bedre ut, spesielt grafikkmessig. Ser jo helt fantastisk ut. Gleder meg ikke til NOE annet mer enn dette her, og som stor SA fan er det ikke rart!

Lenke til kommentar

Håper det kommer litt mere realistiske ting, eks.

Gjemme våpen i bagasjerom

Drepe og flytte på lik

Hvis det kommer

Lastebil, mulighet til å åpne bak i og gjemme kjøretøy

Gaffeltruck/tauebil, mulighet til å; løfte kjøretøy/annet, flytte biler.

Mulighet til å kjøpe/leie ut hus, samt møblering.

Pimpe biler (Gta-SA vs SaintsRow)

Trur førstepersons view hadde vært kult.(eddit; Mulighet til bytte mellom første og tredjeperson)

Legge til støtte for å legge til mods (steam workshop?)

Årstider

Dykkking(?)

Mulighet til lovelige jobber (postmann, lastebil sjåfør, betalt pr dag (typ samp rp mode)

Endret av Woltox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liten ønskeliste:

1: Førsteperson

2: Mulighet til å se ovenfra som i gamledager

3: At bilene kan ha manuelt gir, speedometer og turtall. Samt mulighet for å gå tom for bensin (som i Mafia).

4: Videoredigeringsmuligheter

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...