Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Ser umåtelig flott ut. Gleder meg til stunt-flyving i GTA igjen.

Evt hoppe med bil/sykkel/moped ut fra Mount Chiliad som ser ut som å vere gigantisk i GTA V.

Husker også de gangene jeg skulle prøve å kjøre opp dit med trailer + tilhenger. Evt traktor med en bil bak. Hadde vell lite å gjøre, men hadde det faktisk ekstremt morsomt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et meta-etisk utsagn, hverken mer non-kognitivt eller mindre ekspressivt enn det. Såpass er vel folkeskolepensum..

For å si det på en annen måte: GTA skal være gøy, ikke en depressiv østblokksimulator.

Fo shizzle'.

Jeg vil ha GTA sånn som det er. Hvis jeg ser en eneste forbanna lilla dildo så klikker det for meg. At man har ting som muligheter for "stunt-hopp" o.l. er helt greit, så lenge det er litt satt til side. Alt som har med historien synes jeg skal være realistisk, tøvet kan man spare til de gangene man utforsker områdene.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Husker fly-interception-oppdraget i SA var et "what the fuck"-øyeblikk, som jeg regner med de holder seg for gode til.

Nei, gi meg TBoGT-ish realisme, og jeg er en happy camper.

Ha ha den husker jeg:

http://www.youtube.com/watch?v=qGMh2_F3WmQ

Husker faktisk ikke om jeg runda TBoGT for å være ærlig da jeg begynte å bli litt kvalm av at altfor mye av Liberty City bare var en kullisse og ikke en sandbox-verden hvor jeg kunne gjøre ting...

Sandbox-sjangeren burde balansere på en slik line at det er rom for litt sprell hvis man ønsker det, men også slik at det er et realistisk snev over det hele. Blir det for tullete så mister det min interesse - sikkert derfor jeg kun likte Saints Row 1.

(Må igjen dra frem Sleeping Dogs som klarer denne balansen bra på tross av visse begrensninger)

Når jeg nå ser et jagerfly og en racersykkel blant de nye screenshotsene fra R* så aner jeg et lite håp om at man kan ta den litt ut denne gangen og kanskje tilpasse opplevelsen sin litt mer enn i IV.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Edit: Cheetah fortsetter å være en Chevy Corvette, ser jeg. Z06?

Cheetah var aldri noen Corvette, men ymse variasjoner over Ferrari. Denne ser derimot mer ut som en salig blanding av egget (Agera), Veyron og Gumpert Apollo.

Corvette gikk under navnet Banshee i GTA Vice City, og Coquette i IV.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Edit: Cheetah fortsetter å være en Chevy Corvette, ser jeg. Z06?

Cheetah var aldri noen Corvette, men ymse variasjoner over Ferrari. Denne ser derimot mer ut som en salig blanding av egget (Agera), Veyron og Gumpert Apollo.

Corvette gikk under navnet Banshee i GTA Vice City, og Coquette i IV.

Føkk, jeg som blander. Cheetah var vel en Testarossa eller lignende i Vice City. Banshee er seff Vetta.

Lenke til kommentar

dette ser helt rått ut:) Storydelen blir nok noe av det bedre som er laget, pluss bare det å kjøre/løpe/fly rundt over alt å i en stor å fantastisk verden blir EPISK!!!!!! masse fete våpen, biler....osv! aaaaaaaaaaaah!!

Endret av Tommx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...