Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vi vel kanskje ikke helt konkret. MEN! Det er jo bekreftet at Rockstar Leeds jobber med PC versjonen under utviklingen, så det må jo i det minste love godt?

Det lover faen ikke godt. Rockstar leeds sto vel bak LA noir porten som var helt forferdelig, og tror det var deres første PC spill/port.

Lenke til kommentar

Håper de lager arrestasjon- og fengselsopplegget i GTA V lignende Red Dead Redemption, slik at man kan gi seg, og la dem arrestere deg. Også at man får se en montage av deg i fengsel samtidig som det står hva du ble dømt for.

Starta opp igjen RDR i dag for første gang på en lang stund. Dæven det spillet holder seg godt. Litt slitt i kantene, men stemningen, atmosfæren og dialogen er fortsatt så bra at jeg hadde akseptert kvaliteten i dag. Venter spent på hva juli/august bringer av nyheter for jeg tror ihvertfall at vi får en releasedato eller en trailer ila GamesCon i august.

Lenke til kommentar

Jeg skal være forsiktig med å håpe for mye, men jeg tror GTAV kommer til å blåse av meg skoa når det kommer. Det meste riktige er på plass:

Los Santos og livsstilen der (strender, film- og musikkbransjen, masse rikinger)

Jakten på "The allmighty buck" = spillet dreier seg (mer) om penger og å tjene inn dette

Fly, både passasjerfly og jagerfly

Store flotte eiendommer, særlig de oppi skrenten i Vinewood Hills

Off topic:

Skulle likt å sett RDR på en bra pc, ja :dribble:

Lenke til kommentar

Jupp. Jeg forholder meg da kun til at Take2 skal rake inn penger på et ennå ulansert produkt ila Q1 2013:

http://www.computerandvideogames.com/348814/take-two-implies-gta-5-on-track-for-release-by-april-2013/

Men dette utelukker ikke at det kan lanseres i 2012, men det er veldig lite troverdig. Normalt sett så går det 6-8 måneder fra PR-maskineriet virkelig tar av til spillet kommer.. Har ingen tro på at selv om vi snakker om et av de største merkevarene i spillbransjen så vil de ha tid til å bygge opp hype.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...