Verbal Hologram Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg ønsker verken å spille er russer eller en business man, kan vi ikke få tilbake gangster miljøet som var i San Andreas eller noe ala Vice City? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Tipper man til lslutt er en slags Mafioso. Du har en normal familie du feks drar på tur med og har skitne forbindelser du gjør jobber med. Så jeg ville ikke utelukket ett gangstermiljø. Men jeg utelukker sånn barnslig getto gangter. Tipper man går etter profesjonelle jobber som å rane gullsmeder og banker. Men samtidlig kan ha lovlige foretak og skalkeskjul. Endret 18. juni 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 man søker i alle fall på en jobb i GTA4. man kan jo også velge leiemorder oppdrag. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg vil ha en klassisk "american dream" fra fattig-til-rik historie. Det er hva GTA handler om for meg. GTA V ser ut til å ha en liten vri på det. Tipper hovedpersonen er en som har vært rik, men offer for finanskrisen, gått konkurs og har mistet alt. Han må starte på nytt og bygge seg opp på nytt igjen med mer eller mindre ulovlige midler. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Finanskrisen er nok i fokus ja. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg håper virkelig at politiet i GTA V blir mye mer taktiske og realistiske. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg håper politiet slutter og skyte på meg etter jeg er død -_- som i gta iv vis jeg har 5 stjerner så skyter dem på meg endå når jeg er død. er litt irriterende Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg håper politiet slutter og skyte på meg etter jeg er død -_- som i gta iv vis jeg har 5 stjerner så skyter dem på meg endå når jeg er død. er litt irriterende Det inngår i det jeg skrev, når jeg sier at de burde bli mer realistiske. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Grand Theft Auto V Vehicle and Weapon List Leaked. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg håper virkelig at politiet i GTA V blir mye mer taktiske og realistiske. Just Sayin. Neida, de trenger en overhaling, samt botene i spillet. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Se her ja, her er konspirasjonstråden. Husker godt alle ryktene når gta IV var i utvikling, alt skulle være superrealistisk og detaljert. Alt jeg vil ha er en K-rose, K-dst radiokanal og en cameo av The Truth. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Helt enig ang. K-Rose. Det er grunn nok til å spille San Andreas! "I love a rainy night" Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) K-rosa ja, glemmer aldri vagina munnspillet. Trur aldri jeg har ledd så mye Endret 20. juni 2012 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Politiet burde være som i GTA 1, klin gærne og gjør alt for å stoppe deg Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Alt jeg vil ha er en K-rose, K-dst radiokanal og en cameo av The Truth. Og tråsykkel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Jeg håper at de tar inspirasjon fra cops. Håper de lager mange events hvor du bare spaserer rundt men så ser du en vilstyring som blir lagt i bakken av politiet og kjeftet på. Slike scener er verdt å kjøpe spillet for. Feks: Cop1: Lay Down on the ground, Lay down on the ground! Criminal:No you can't catch me! Cop2: *Running fast* Criminal: Ok! ok! just get your dog of me! Cop2: don't you move. Criminal: What? Cop1:We are going to tase you if you move!. Criminal: I aint movin! Cop2: thats it: *tbzzzzzzzzzz* Cop1:you have the right to... cop:2 Shit he is dead. cop:1 nothing we can do now he was too high. Endret 20. juni 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Radiokanalene skuffet enormt i GTA IV. Kjøpte Collector's Edition nesten kun for musikken. Håper det blir bedre i GTA V. Flashback FM fra GTA 3, Flash FM fra Vice City og K-Rose fra San Andreas var fantastiske. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Vanskelig å tro at "Forelska i lærern" skulle være med i GTA IV, med det var den gitt. Riktig nok Datarock sin versjon, men rimelig spaca likevel. Var mye bra musikk med, men kan ikke sammenlignes med Vice og San Andreas sitt utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå