Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Skal det komme ut i høst bør de i alle fall starte hypen før sommerferien. Hører vi ikke noe innen E3 antar jeg vi må vente til neste år.

 

Kan være de gjentar gangen i GTA IV-markedsføringen:

 

Juni 07: Trailer 2

Juli 07: Rockstars tulle-nettsider dukker opp

November 07: Boxart

Desember 07: Trailer 3

Januar 08 : Endelig lanseringsdato

Mars 08: Trailer 4

April 08: Lansering

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ville vært ganske tullete av Rockstar å ikke benytte E3 til å promotere spillet. Jeg ser for meg at vi i det minste får se en ny trailer der. Om jeg skal spekulere litt så hadde det vært ganske stilig hvis Rockstar slår seg sammen med Nintendo og presenterer en ultimat utgave av GTAV til Wii U.

Lenke til kommentar

Det blir jo alt for mye roleplaying. Er jo ikke det rockstar lager spill om.

 

Jeg synes det var litt morsomt å spille på noen roleplaying servere i GTA SA:MP, men altså. Hvor lenge tror du at du klarer å gå til en seriøs jobb og faktisk jobbe i et spill? Jeg hadde hvertfall gitt faen ved første røde lys, og kjørt bånn bøtte og klistra et par biler i veggen.

De kunne lagt til noe sånn endgame opplegg der vi må styre et "imperium" på noe vis, men ikke noe som blir for seriøst. GTA har aldri vært et seriøst spill og håper det aldri blir så seriøst.

Lenke til kommentar

Eneste yrke jeg kan se for meg passe i GTA er et mafialignende system, ala f.eks Godfather 2. De har vel hatt noe ala dette i PSP-spillene deres hvis jeg ikke tar feil.

 

Det er ihvertfall ingen tvil at Rockstar har å leve opp til for forventningene som bare øker og øker for hvert spill..

Lenke til kommentar

Synes de godt kunne hatt noe sånn mafia greier ja, men det bør også vere valgfritt.

 

Husker da jeg fullførte storien i GTA SA. Om jeg husker riktig fortsatte gang wars etter du var ferdig med storien, og at du måtte gjøre noen missions for å bli kvitt de. Mulig jeg husker feil her, men gang wars var iblandt sykt slitsomt, og jeg ville helst bare unngå hele greia til slutt. Det var jo forsåvidt veldig ensidig. Var jo bare dra dit. Drep alle og sånn gikk det. Om de klarer å legge til en morsom og varierende funksjon er jeg fult inn for det.

Lenke til kommentar

Tror det var GTA III som var sånn at etter at du hadde gjort alle oppdragene i en av bydelene så ble du automatisk "forhatt" av den gjengen som hadde det området før. Uansett når i spillet du dro tilbke dit så ble du jaget og skutt etter 24/7.

 

Akkurat på grensen mellom realistisk og slitsomt... bikket over grensen noen ganger også.

Lenke til kommentar

Ja,men utenom.

Jaha, skal jeg da så bak disken til Burger shot å selge burgere, når jeg heller kan ha tatt et privatfly, kommet i en passe høyde, hoppet ut og muligens ha truffet en vannscooter som tilfedligvis står plassert under meg samtidig som jeg har en illsint gjeng med Mafia mobs etter meg?

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Tror det var GTA III som var sånn at etter at du hadde gjort alle oppdragene i en av bydelene så ble du automatisk "forhatt" av den gjengen som hadde det området før. Uansett når i spillet du dro tilbke dit så ble du jaget og skutt etter 24/7.

 

Akkurat på grensen mellom realistisk og slitsomt... bikket over grensen noen ganger også.

Jeg spilte aldri GTA III. Men i san andreas var det jo sånne gjeng områder du måtte ta over. Det startet jo nesten med en gang du begynte missions og måtte hele tiden avbryte oppdrag for å dra å redde områdene som gjengen min eide. Det var litt morsomt i starten, men ble sykt kjedelig etterhvert. Det er noe av grunnen til at jeg ikke orker å spille San Andreas storien mere.

Lenke til kommentar

Ja,men utenom.

Jaha, skal jeg da så bak disken til Burger shot å selge burgere, når jeg heller kan ha tatt et privatfly, kommet i en passe høyde, hoppet ut og muligens ha truffet en vannscooter som tilfedligvis står plassert under meg samtidig som jeg har en illsint gjeng med Mafia mobs etter meg?

Ok du har et poeng.
Lenke til kommentar
Det var jo forsåvidt veldig ensidig. Var jo bare dra dit. Drep alle og sånn gikk det. Om de klarer å legge til en morsom og varierende funksjon er jeg fult inn for det.

 

Dei fire første gjengkrigane i SA var morosame, etterpå var det bare mas. Ta mafia-konseptet frå Vice City Stories og puss litt på det slik Rockstar kan, så blir eg kjempeglad. Eller bare kopier VCS-konseptet direkte, det er betre enn gjengkrig frå SA. Gjengkrig i EFLC var betre, men det slo ikkje VCS.

 

Tror det var GTA III som var sånn at etter at du hadde gjort alle oppdragene i en av bydelene så ble du automatisk "forhatt" av den gjengen som hadde det området før. Uansett når i spillet du dro tilbke dit så ble du jaget og skutt etter 24/7.

 

Akkurat på grensen mellom realistisk og slitsomt... bikket over grensen noen ganger også.

 

Visse oppdrag resulterte i at ein gjeng hata deg, om du var ferdig med bydelen eller ikkje hadde ikkje noko å seie. Eg opplevde bare gjengar med balltre som plagsomme, alle med skytevåpen tålte færre skudd enn deg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...