Spartapus Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Samme her, men veldig treg start på det spillet. Jeg håper de kombinerer western-settingen med tempoet og humoren fra GTA5. Lenke til kommentar
jonerlend Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Noen som vet om GTA 5 til PC på billigsalg? koster jo serr 549 kr på steam.. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Noen som vet om GTA 5 til PC på billigsalg? koster jo serr 549 kr på steam.. https://www.g2a.com/grand-theft-auto-v-cd-key-global.html?mkey=eqi5&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop#mlm-profit-value Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Noen som vet om GTA 5 til PC på billigsalg? koster jo serr 549 kr på steam..Et av de spillene som faktisk er verdt 549,- og vel så det. Men hvis du kjøper Steam-key et annet sted så blir det jo i praksis det samme 1 Lenke til kommentar
jonerlend Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Noen som vet om GTA 5 til PC på billigsalg? koster jo serr 549 kr på steam..Et av de spillene som faktisk er verdt 549,- og vel så det. Men hvis du kjøper Steam-key et annet sted så blir det jo i praksis det samme Helt enig, men jeg har akk kjøpt ny pc, og har lyst på det NÅ Lenke til kommentar
jonerlend Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Noen som vet om GTA 5 til PC på billigsalg? koster jo serr 549 kr på steam..Et av de spillene som faktisk er verdt 549,- og vel så det. Men hvis du kjøper Steam-key et annet sted så blir det jo i praksis det samme Dette er for Rockstar Social Club, hva er forskjellen på å kjøpe det der kontra Steam? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Forskjellen er vel at du får Steam Achievements som er gøy å ta, og du får det inn i Steam sammen med de andre spillene dine selvsagt. Tror ikke det er så mye mer forskjell. Social Club får du uansett. Endret 10. juni 2016 av TMB Lenke til kommentar
jonerlend Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Forskjellen er vel at du får Steam Achievements som er gøy å ta, og du får det inn i Steam sammen med de andre spillene dine selvsagt. Tror ikke det er så mye mer forskjell. Social Club får du uansett. Kan jeg legge det inn i Steam etterpå? Lenke til kommentar
William Hirst Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg spiller GTAV på xone og har nettopp begynt som CEO og driver å fyller opp lageret mitt med div ting.Har solgt unna litt sammen med en kompis av meg.Jeg fikk 181k for den ene jobben vi gjorde og han fikk 6500 for jobben, er det noen måte hvor jeg kan dele pengene mine på? Skal nevnes at jeg har gått inn på den interaktiv-menyen og prøvd å trykke på "Share cash from jobs" uten hell....på forhånd takk. Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Noen som vet når den nye DLCen slippes i dag? Edit: Ute på Steam nå. Endret 12. juli 2016 av Crouser Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Bare jeg som syntes det er på tide med en Grand Theft Auto VI trailer? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Vent et par år - minst. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Synd i så fall, at det skal ta lengre og lengre tid å lage ett nytt gta spill. Gta V traileren kom vel ca 3 år etter GTA IV. Endret 22. august 2016 av untouch4ble Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Rart vi ikke har hørt noe om GTA VI, er det såå hemmelig om det de driver med rundt GTA VI? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Et raskt søk bekrefter at de driver med en oppfølger, blant annet ref siste finansrapport nå i August og så har det vært rykter om at lokasjonen skal være Tokyo. Det er med andre ord ikke hemmelig at de driver med minst den ene av disse. Begge deler har levert gode inntekter så det er tatt for gitt at det kommer. I det siste har det vært mye prat om RDR, blant annet lekkede kart, så jeg er ikke overrasket dersom vi ser hester og kjerrer før vi ser biler. Men en ting vet vi om Rockstar - ting tar tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Har spillet GTAV på ps3.ps4 nå pc,nettlinja mi er treg nå 64 gb skal down load til pc min det tar tid. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Et raskt søk bekrefter at de driver med en oppfølger, blant annet ref siste finansrapport nå i August og så har det vært rykter om at lokasjonen skal være Tokyo. Det er med andre ord ikke hemmelig at de driver med minst den ene av disse. Begge deler har levert gode inntekter så det er tatt for gitt at det kommer. I det siste har det vært mye prat om RDR, blant annet lekkede kart, så jeg er ikke overrasket dersom vi ser hester og kjerrer før vi ser biler. Men en ting vet vi om Rockstar - ting tar tid. En annen ting vi vet om Rockstar - det de tar i og bruker tid på, blir gull! Endret 26. august 2016 av MOO- Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 synes de skal få lov til å bruke den tiden de trenger, er ikke bare for å holde oss på pinebenken, mange utviklere som rusher ut spillet for å tjene mest mulig penger så bra at noen ialfall tenke på kundene sine Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Trevor phillips er en herlig fyr. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå