Qake Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Når spillet nettopp kom ut var det mye hacking på konsoll også, men dette har heldigvis stoppet betraktelig. Opplever lite hacking på konsoll generelt, sammenlignet med pc der det er veldig utbredt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Har nettopp startet og spille og er egentlig kun interessert i å spille slik som dette f.eks: https://youtu.be/78VPMhwWzzI?t=45s Er dette en mod og hva trenger jeg eventuelt ? Når jeg går online nå så finner jeg ingen valg til å endre server eller måten jeg vil spille på f.eks. Jeg har også sett en del andre "mods". Endret 9. mars 2016 av Bruker-68389 Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Trenger ingen mod for å spille denne modusen: For å finne lobbyer som kan ha den spill modusen, så kan du: - Quick Jobs -> Adversary Mode (Adversary mode er mange forskjellige "fun" moduser) - "Host job" -> Start, Online, Jobs, Play Rockstart Created jobs, Adversary, velg den du vil hoste.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Har prøvd meg litt på GTA V igjen, men det er jo klin umulig å like det på konsoll. All den loadingen når man spiller online! Jesus christ... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Syntes ikke det var alt for ille på min PS4. Dog har jeg ikke prøvd PC og regner med det går raskere, som med alt annet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg spilte det på PS4 da det kom. Nå venter jeg (enn så lenge forgjeves) på at den definitive versjonen - også kjent som PC-versjonen - skal komme ned på en akseptabel pris for et så gammelt spill. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Etter og ikke ha blitt nevneverdig interessert i online-delen har jeg nå begynt å modde. Litt knot er det, men når du får det til så er det morro. GTA IV bilfysikk, mer IV fysikk på personer og ekte biler/bilmerker er gøy! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Har selv fått inn en BMW M3 og Mazda RX-3 inn i spillet med en drifting-mod bak som jeg driver å herjer med nede på havneområdet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Fikk endelig plukka opp GTAV til PS4 (har spilt gjennom det tidligere på X360) og spiller gjennom storymode nå. Jeg har et smått irriterende problem; når jeg er i telefonen hører jeg ikke hva motparten sier, så jeg er avhengig av å lese teksten. Er det et kjent problem? Har prøvd å restarte spillet og PS4-en uten hell. Har også prøvd å leke med innstillingene i Audio-delen av Settings-menyen. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Kommer ikke lyd ut av kontrollen i telefonsamtaler? Hvis du har skrudd volumet lavt på kontrollen som kanskje gjør det vanskelig å høre? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Ah. Tror jeg har skrudd av lyden på kontrollen. Prøver det. Takk. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Fikk plutselig lyst til å spille gjennom story mode igjen, da det er lenge siden jeg rundet det. Men er det virkelig sant at det ikke kommer noe story mode DLC til GTA V? Og er det noe single player innhold i online delen eller er det bortkastet tid for en som for det meste kun er interessert i single player når det gjelder GTA? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Rockstar sa i 2013 at det kom en Story Mode DLC (som aldri har kommet), og det har vært diverse leaks fra source-filer (ref: en haug av YT-videoer) som tyder på at det kanskje kommer en alikevel. Kan ikke huske å ha sett noen annonsering av at det IKKE kommer en Story Mode DLC. Rockstar har jo også mer eller mindre bekrefta GTA 6, men tror ikke vi ser noen release av det før tidligst 2020 (spekulasjoner), så godt mulig at det kommer litt mer til Story Mode før den tid. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 GTAV: Las Venturas hadde vært kjekt. 1 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Noen her som spiller med r290, på 1080p? Hva slags innstillinger bruker dere? Og ca hva ligger dere på i fps? Vurderer og kjøpe det, men vil holde det så nært 60fps som mulig, men vet ikke hvor lavt jeg må gå på settings:p Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Tror du ikke blir så langt ifra, jeg kjører det meste på maks på mitt R9 280X og ligger alltid mellom 45 og 60 fps og det ser veldig bra ut Endret 8. mai 2016 av TMB Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Jeg ser at GTA V til PS4 er på tilbud (369,-), og jeg vurderer å kjøpe det, men jeg har allerede spilt gjennom det på PS3. Jeg tenker at historien selvfølgelig blir noe jeg bare raser gjennom, men har det kommet noe "ekstra" til PS4-utgaven som gjør at det er noe poeng i å kjøpe spillet på nytt? Triple-pakken med GTA III, Vice City og San Andreas til 148,- frister også en del. Endret 21. mai 2016 av Patrick123 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Er det ikke på tide med en gta 6 trailer? Er jo trossalt snart 3 år siden gta 5 kom ut. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Rockstar skal annonsere nytt spill snart, men ryktene sier at det dreier som et nytt Red Dead-spill, som ikke er helt feil. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Er veldig veldig klar for RDR. Utvilsomt av dei beste spela eg har spelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå