SturlaTheZombie Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) *Wall of text* Sagt det før og sier det igjen: Ta GTAIII og GTAIII: Vice City og kjør det i en HD-mixer ispedd LA og dagens setting og vi har en vinner. Nei, San Andreas i GTA IV grafikk og fysikken SÅ har vi en vinner. GTA SA er mye bedre gjennomført enn GTA III og GTA VC. PLuss, hvem elsket ikke å pimpe biler? Pluss, dersom du ikke vil ta en fetter ut på byen, kan du sette telefonen i sleepmodus, Voila Sorry, glemte selvfølgelig SA inni det hele. Det beste GTA'et til nå og er helt enig med deg Visste dog ikke om dette med telefonen, men uansett kan jeg ikke fatte at R* dreit seg ut så jævlig den gang. Håper de har lært nå.. Jeg likte mobilen ganske godt og syntes det var en god ide, men alle disse bowlingfetterne.. Endret 29. april 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg tror de kommer til og beholde telefonen, det er en fin måte og integrere menyer på. Men tror dog at de fjerner det at folk ringer til deg med jevne mellomrom., kanskje de legger til en mulighet til og ringe andre for og finne på noe. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg håper de får med "små"funksjoner, som; lys justering i kjøretøy, gaffeltruck som fungerer, lastebil fungerer. Kartet blir 2x størrelsen av GTA IV. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg instendig håper på at man kan kjøpe eiendommer etc. Hadde vært nice å jobbe seg opp mot kåker som dette i spillet: med en slik garasje: 1 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nå er det vell sånn at i foregående GTA spill har penger aldri vært et problem. Du har litt lite i starten, men etter et par oppdrag sitter du igjen med mye mere enn det du klarer å bruke. Håper derfor at spesielt dette blir litt realistisk i GTA V. Må jobbe litt for å få kjøpt det fineste huset om mulig osv. Også hadde det også vært fint om det var andre ting en hus og våpen å bruke penger på. F.eks ha bil forhandlere. Bør også vere et større utvalg av klær enn det var i GTA IV. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Trukke man hadde så mye penger til overs i Gta IV, SA derimot er jeg helt grønn på da jeg ikke rundet det uten koder :O Vice City; Tanksoppdrag (sinnsykt mye penger) Gta 3 ?? Endret 30. april 2012 av Woltox Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Trukke man hadde så mye penger til overs i Gta IV, SA derimot er jeg helt grønn på da jeg ikke rundet det uten koder :O Vice City; Tanksoppdrag (sinnsykt mye penger) Gta 3 ?? I GTA IV fikk du mere penger enn du hadde sjans til å bruke. I GTA IV fantes det jo rett og slett ingenting å bruke penger på. GTA SA var det også sånn at du ganske fort fikk såpass mye penger at du ikke hadde mulighet til å bruke det opp. Vice City følte jeg var litt mere balansert, at du først begynte å få inn penger når du fikk malibu club osv, at du på en måte måtte bygge deg opp litt før du begynte å tjene de store pengene. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ang penger: Noe sånt som dette hadde vært nice.. Inntekter: Kommer fra oppdrag, minispill (type batting cage, golf driving range, billøp etc) Fase 1: Rags: Inntekt ca $20/dag Du har selvfølgelig nådd rock bottom etter en økonomisk smell og tjener knapt nok penger til mat og ammo og husleie av en skikkelig dritt-rønne. Går du i minus så får du torpedoer etter deg. Alt i alt finnes det ca 12 leieboliger å velge mellom. Fase 2: Less rags: Inntekt ca $50/dag Nå kan du så smått kjøpe et og annet antrekk. Du kan glemme stilige klær, men ting fra Nille og Fretex har du såvidt råd til. Det finnes mer enn 20 forskjellige merkevarer, og alle har flere butikker. Fase 3: Average Joe: Inntekt ca $100/dag Nå kan du så smått begynne å bygge deg opp en garderobe og spare litt til en bolig med høyere husleie. Denne har til og med en p-plass på andre siden av veien. Nå kan du kjøpe felger og litt styling til bilen du har stjålet. (Felger koster fra 600$-$2000, styling koster fra $1500-$10000 for de meste eksklusive delene). Det finnes flere forskjellige stylingbutikker. Fase 4: Mediocre somebody: Inntekt $500/dag Nå begynner vi å snakke. Du kan begynne å shoppe på en av de mange kjøpesenterene og endelig kjøpe billige merkeklær av type dress, treningstøy og mellomdyre solbriller og klokker. Du har en mellomdyr bil med greie felger og litt styling. Du begynner så smått å spare til din første mellomdyre bolig ($35.000). Boligmarkedet består av boliger fra de billige til $35.000 opp til de som tilhører eliten $mangemillioner. Alt i alt er det over 30 tilgjengelig hus. I tillegg finnes det flere forksjellige butikker som selger klokker, solbriller, hatter, sko og diverse riffraff som supporterutstyr, kengurudrakter og kanskje ting til boligen din? Fase 5: The upper 10% Inntekt $1000/dag Nå begynner du å nærme deg det øvre skiktet, men har fortsatt langt igjen til eliten. Du har antageligvis kjøpt din første bolig nå med garasje til to biler i et "greit" strøk i LA. Klær kjøper du uten å blunke, men de aller dyreste plaggene lager fortsatt store hakk i lommeboka så det går litt tid mellom hvert kjøp. De fleste bilene du kjøper har du råd til å style, og du begynner å se etter din første business (de koster fra $200.000 (Jose's burritokiosk) og oppover). Nå tjener du nesten ikke mer fra oppdrag og minispill så nå må du satse på eiendom og business. Fase 6: Small time tycoon: Inntekt: $1500/dag Du tjener fortsatt ikke nok til å kjøpe en business, men du har lagt inn aksjer hos noen av dem så du kan skumme fløten for litt ekstra inntekt. I tillegg leier du ut de gamle boligene dine så du får litt ekstra inntekter derfra. Du har også gjort ferdig sideoppdrag med å smugle ut stjålne biler, så nå importerer du av og til biler nede ved havna som gir deg en ekstra inntekt. De feteste bilene som kommer vurderer du av og til å beholde selv. Fase 7: Big boss: Inntekt $5000-10000/dag Nå er du sjef for flere folk som gir deg småtrøbbel som du må rydde opp i. Som oftest type chase, assassin eller andre typer oppdrag som gir deg litt variasjon fra. I tillegg tjener du nå nok til å begynne å kjøpe deg inn i boligmarkedet og begynne å kjøpe eiendom. Flere av disse kjøpene leder til sideoppdrag som tar litt tid og ressurser å få unnagjort. Kanskje du må kjøpe en bestemt type båt til et smugleroppdrag eller kjøpe inn 10 biltrailere for å frakte sportsbiler til en messe. Etc.. Du er på toppen, og mange folk fra forskjellige deler av byen ringer deg for å få hjelp til ting som å rense et område for gangstere, smugle dop, finne horer online til strippebula du eier osv osv. Du har runna spillet nå og lever resten av tiden din som tycoon og bygger deg opp økonomi for å kjøpe de resterende 32 boligene du ikke har, 55 bedriftene du mangler og det er fortsatt 60 biler du må få levert til smuglervirksomheten din nede ved havna blant masse annet du må samle på for å få 100%. Poenget mitt er at selv om du har runna spillet så må man sette alle kluter til for å få sett det siste innholdet. En ting er at det hadde vært kult med forskjellige valgmuligheter utover spillet som påvirker historien og at et og annet sideoppdrag som dukker opp kan gi deg en gevisnt på et par mill (som for eksempel et bankran), men en annen ting må være at selv om du har runna spillet så har du masse igjen å gjøre. Derfor synes jeg det er helt greit å tjene kanskje $10.000/dag (ingame time) for å kjøpe en bolig til mange hundre tusen dollar (kanskje millioner?) for å få spillet til å leve litt lenger.. Jeg hadde ihvertfall satt pris på dette. 7 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ang penger: Noe sånt som dette hadde vært nice.. Inntekter: Kommer fra oppdrag, minispill (type batting cage, golf driving range, billøp etc) Fase 1: Rags: Inntekt ca $20/dag Du har selvfølgelig nådd rock bottom etter en økonomisk smell og tjener knapt nok penger til mat og ammo og husleie av en skikkelig dritt-rønne. Går du i minus så får du torpedoer etter deg. Alt i alt finnes det ca 12 leieboliger å velge mellom. Fase 2: Less rags: Inntekt ca $50/dag Nå kan du så smått kjøpe et og annet antrekk. Du kan glemme stilige klær, men ting fra Nille og Fretex har du såvidt råd til. Det finnes mer enn 20 forskjellige merkevarer, og alle har flere butikker. Fase 3: Average Joe: Inntekt ca $100/dag Nå kan du så smått begynne å bygge deg opp en garderobe og spare litt til en bolig med høyere husleie. Denne har til og med en p-plass på andre siden av veien. Nå kan du kjøpe felger og litt styling til bilen du har stjålet. (Felger koster fra 600$-$2000, styling koster fra $1500-$10000 for de meste eksklusive delene). Det finnes flere forskjellige stylingbutikker. Fase 4: Mediocre somebody: Inntekt $500/dag Nå begynner vi å snakke. Du kan begynne å shoppe på en av de mange kjøpesenterene og endelig kjøpe billige merkeklær av type dress, treningstøy og mellomdyre solbriller og klokker. Du har en mellomdyr bil med greie felger og litt styling. Du begynner så smått å spare til din første mellomdyre bolig ($35.000). Boligmarkedet består av boliger fra de billige til $35.000 opp til de som tilhører eliten $mangemillioner. Alt i alt er det over 30 tilgjengelig hus. I tillegg finnes det flere forksjellige butikker som selger klokker, solbriller, hatter, sko og diverse riffraff som supporterutstyr, kengurudrakter og kanskje ting til boligen din? Fase 5: The upper 10% Inntekt $1000/dag Nå begynner du å nærme deg det øvre skiktet, men har fortsatt langt igjen til eliten. Du har antageligvis kjøpt din første bolig nå med garasje til to biler i et "greit" strøk i LA. Klær kjøper du uten å blunke, men de aller dyreste plaggene lager fortsatt store hakk i lommeboka så det går litt tid mellom hvert kjøp. De fleste bilene du kjøper har du råd til å style, og du begynner å se etter din første business (de koster fra $200.000 (Jose's burritokiosk) og oppover). Nå tjener du nesten ikke mer fra oppdrag og minispill så nå må du satse på eiendom og business. Fase 6: Small time tycoon: Inntekt: $1500/dag Du tjener fortsatt ikke nok til å kjøpe en business, men du har lagt inn aksjer hos noen av dem så du kan skumme fløten for litt ekstra inntekt. I tillegg leier du ut de gamle boligene dine så du får litt ekstra inntekter derfra. Du har også gjort ferdig sideoppdrag med å smugle ut stjålne biler, så nå importerer du av og til biler nede ved havna som gir deg en ekstra inntekt. De feteste bilene som kommer vurderer du av og til å beholde selv. Fase 7: Big boss: Inntekt $5000-10000/dag Nå er du sjef for flere folk som gir deg småtrøbbel som du må rydde opp i. Som oftest type chase, assassin eller andre typer oppdrag som gir deg litt variasjon fra. I tillegg tjener du nå nok til å begynne å kjøpe deg inn i boligmarkedet og begynne å kjøpe eiendom. Flere av disse kjøpene leder til sideoppdrag som tar litt tid og ressurser å få unnagjort. Kanskje du må kjøpe en bestemt type båt til et smugleroppdrag eller kjøpe inn 10 biltrailere for å frakte sportsbiler til en messe. Etc.. Du er på toppen, og mange folk fra forskjellige deler av byen ringer deg for å få hjelp til ting som å rense et område for gangstere, smugle dop, finne horer online til strippebula du eier osv osv. Du har runna spillet nå og lever resten av tiden din som tycoon og bygger deg opp økonomi for å kjøpe de resterende 32 boligene du ikke har, 55 bedriftene du mangler og det er fortsatt 60 biler du må få levert til smuglervirksomheten din nede ved havna blant masse annet du må samle på for å få 100%. Poenget mitt er at selv om du har runna spillet så må man sette alle kluter til for å få sett det siste innholdet. En ting er at det hadde vært kult med forskjellige valgmuligheter utover spillet som påvirker historien og at et og annet sideoppdrag som dukker opp kan gi deg en gevisnt på et par mill (som for eksempel et bankran), men en annen ting må være at selv om du har runna spillet så har du masse igjen å gjøre. Derfor synes jeg det er helt greit å tjene kanskje $10.000/dag (ingame time) for å kjøpe en bolig til mange hundre tusen dollar (kanskje millioner?) for å få spillet til å leve litt lenger.. Jeg hadde ihvertfall satt pris på dette. Amen to that Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Enig at de må dra få mer innhold i spillet som drar ut spilletiden etter man er ferdig med hovedhistorien. Jeg spilte bare en brøkdelsprosent av hovedhistorien i San Andreas(før jeg lasta ned full save game), og synes forsatt det er et av tidenes spill, med alle timene jeg har brukt på andre ting. Det sier vel sitt. Endret 30. april 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Takk for support. Et av de lengste innleggene jeg har lagd her he he.. San Andreas brukte jeg sykt mye tid på - regnet i timer tror jeg nok at Final Fantasy VII er det eneste spillet jeg har spilt lenger (220 timer...) 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har hørt rykter om at lanseringen tar sted i oktober. Stemmer dette? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har hørt rykter om at lanseringen tar sted i oktober. Stemmer dette? Ingen vet enda. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg blir alltid helt hekta på sånne ideer som Bjellesau hadde ovenfor her. På Assassins Creed brukte jeg lang, lang tid på bare å få nok penger til å kjøpe opp alle butikkene, våpnene, osv. Vet ikke hvor lenge det tok før jeg faktisk kom over på oppdragene igjen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nå jeg leste Bjellesau sitt innlegg så tenkte jeg veldig på Vice City Stories og det greiene med gang wars og slikt der (så vidt jeg husker). Lurer på om jeg skal børste støvet av PSP å ta en liten runde med Vice City Stories snart. Vice City var uten tvil det mest stilfulle GTA for min del. 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Må være et poeng ved et pengesystem, bortsett fra å ha lomma full av penger. I Vice City unlocka man oppdrag hvis man investerte i noe. Det var jo genialt opplegg. I Assasins Creed var nesten alt tekst-basert eller basert på repetive oppdrag. Håper de tar frem det Vice City gjorde, og gjør det større. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg har egentlig ikke så stort problem med at jeg har mye penger når spillet er runda, for da har du jo kommet til det stadiet der du skal sitte igjen med mye penger, men det at de lager noe vi kan bruke endel penger på igjen er for meg ganske viktig for at jeg skal få utnyttet spillet fult ut etter jeg er ferdig med alle missions også. Om det er bilforhandler, gambling, aksje marked, innvesteringer, oppkjøp av boliger/hoteller/nattklubber betyr egentlig ikke så mye. Det som forsåvidt er viktigst for meg er at du ikke skal leve luksus før du har kommet såpass langt i missions at du har en grunn til å leve luksus. Blir litt ødelegende om jeg har mange millioner mens jeg fortsatt jobber som løpegutt liksom. Skjønner at jeg legger lista ganske høyt for GTA V, men de fleste GTA spill har jeg hatt det mest morsomt etter jeg var ferdig med missions og kunne begynne å leke meg rundt. Håper også at de legger til sykler, lastebiler osv med funksjoner. Hadde det enormt morsomt i SA med traktoren der jeg dro rundt, hektet på biler og kjørte dem ut av ei klippe. Det er sånne ting som gjør at jeg fortsetter å spille GTA SA, for det var så utrolig mye variasjon, så om jeg var lei en ting, gjorde jeg en annen ting. 1 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ang penger: Noe sånt som dette hadde vært nice.. Inntekter: Kommer fra oppdrag, minispill (type batting cage, golf driving range, billøp etc) Fase 1: Rags: Inntekt ca $20/dag Du har selvfølgelig nådd rock bottom etter en økonomisk smell og tjener knapt nok penger til mat og ammo og husleie av en skikkelig dritt-rønne. Går du i minus så får du torpedoer etter deg. Alt i alt finnes det ca 12 leieboliger å velge mellom. Fase 2: Less rags: Inntekt ca $50/dag Nå kan du så smått kjøpe et og annet antrekk. Du kan glemme stilige klær, men ting fra Nille og Fretex har du såvidt råd til. Det finnes mer enn 20 forskjellige merkevarer, og alle har flere butikker. Fase 3: Average Joe: Inntekt ca $100/dag Nå kan du så smått begynne å bygge deg opp en garderobe og spare litt til en bolig med høyere husleie. Denne har til og med en p-plass på andre siden av veien. Nå kan du kjøpe felger og litt styling til bilen du har stjålet. (Felger koster fra 600$-$2000, styling koster fra $1500-$10000 for de meste eksklusive delene). Det finnes flere forskjellige stylingbutikker. Fase 4: Mediocre somebody: Inntekt $500/dag Nå begynner vi å snakke. Du kan begynne å shoppe på en av de mange kjøpesenterene og endelig kjøpe billige merkeklær av type dress, treningstøy og mellomdyre solbriller og klokker. Du har en mellomdyr bil med greie felger og litt styling. Du begynner så smått å spare til din første mellomdyre bolig ($35.000). Boligmarkedet består av boliger fra de billige til $35.000 opp til de som tilhører eliten $mangemillioner. Alt i alt er det over 30 tilgjengelig hus. I tillegg finnes det flere forksjellige butikker som selger klokker, solbriller, hatter, sko og diverse riffraff som supporterutstyr, kengurudrakter og kanskje ting til boligen din? Fase 5: The upper 10% Inntekt $1000/dag Nå begynner du å nærme deg det øvre skiktet, men har fortsatt langt igjen til eliten. Du har antageligvis kjøpt din første bolig nå med garasje til to biler i et "greit" strøk i LA. Klær kjøper du uten å blunke, men de aller dyreste plaggene lager fortsatt store hakk i lommeboka så det går litt tid mellom hvert kjøp. De fleste bilene du kjøper har du råd til å style, og du begynner å se etter din første business (de koster fra $200.000 (Jose's burritokiosk) og oppover). Nå tjener du nesten ikke mer fra oppdrag og minispill så nå må du satse på eiendom og business. Fase 6: Small time tycoon: Inntekt: $1500/dag Du tjener fortsatt ikke nok til å kjøpe en business, men du har lagt inn aksjer hos noen av dem så du kan skumme fløten for litt ekstra inntekt. I tillegg leier du ut de gamle boligene dine så du får litt ekstra inntekter derfra. Du har også gjort ferdig sideoppdrag med å smugle ut stjålne biler, så nå importerer du av og til biler nede ved havna som gir deg en ekstra inntekt. De feteste bilene som kommer vurderer du av og til å beholde selv. Fase 7: Big boss: Inntekt $5000-10000/dag Nå er du sjef for flere folk som gir deg småtrøbbel som du må rydde opp i. Som oftest type chase, assassin eller andre typer oppdrag som gir deg litt variasjon fra. I tillegg tjener du nå nok til å begynne å kjøpe deg inn i boligmarkedet og begynne å kjøpe eiendom. Flere av disse kjøpene leder til sideoppdrag som tar litt tid og ressurser å få unnagjort. Kanskje du må kjøpe en bestemt type båt til et smugleroppdrag eller kjøpe inn 10 biltrailere for å frakte sportsbiler til en messe. Etc.. Du er på toppen, og mange folk fra forskjellige deler av byen ringer deg for å få hjelp til ting som å rense et område for gangstere, smugle dop, finne horer online til strippebula du eier osv osv. Du har runna spillet nå og lever resten av tiden din som tycoon og bygger deg opp økonomi for å kjøpe de resterende 32 boligene du ikke har, 55 bedriftene du mangler og det er fortsatt 60 biler du må få levert til smuglervirksomheten din nede ved havna blant masse annet du må samle på for å få 100%. Poenget mitt er at selv om du har runna spillet så må man sette alle kluter til for å få sett det siste innholdet. En ting er at det hadde vært kult med forskjellige valgmuligheter utover spillet som påvirker historien og at et og annet sideoppdrag som dukker opp kan gi deg en gevisnt på et par mill (som for eksempel et bankran), men en annen ting må være at selv om du har runna spillet så har du masse igjen å gjøre. Derfor synes jeg det er helt greit å tjene kanskje $10.000/dag (ingame time) for å kjøpe en bolig til mange hundre tusen dollar (kanskje millioner?) for å få spillet til å leve litt lenger.. Jeg hadde ihvertfall satt pris på dette. det forslaget likte jeg. + en ting. At man kan spare penger hjemme eller i banken så man slipper å miste om man vil leke litt med døden. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har hørt rykter om at lanseringen tar sted i oktober. Stemmer dette? En som jobber i Rockstar har sagt at det kommer i Oktober, men alle steder ellers er det bare sagt 4. kvartal av -12 eller starten av -13. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Alle fra rockstar som røper noe, får jo fyken med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå