brukar2341 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 hmm, kanskje det er noe galt med optimizingen til den prossessoren, siden både 7970 og 7850 og skal ha bedre performance enn det vi har med i5 3570k Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Kan være Gigahertzen. Har du prøvd å laste ned nye drivere og resatt BIOS? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 tillegg føles spillet veldig seigt ut. Jeg har sensitivitet på fullt, likevel er det merkbar forsinkelse når jeg drar musa rundt. Svært irriterende når man er vant med FPS spill i 120+ FPS. Dette er vel bare slik GTA er? Hva har du på mouse input method? Velg DirectInput, det hjalp meg. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Kan være Gigahertzen. Har du prøvd å laste ned nye drivere og resatt BIOS? Skal prøve å se om det blir bedre 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hva har du på mouse input method? Velg DirectInput, det hjalp meg.Takk for tipset, men jeg merket ikke noe forskjell på Direct og Raw input (Som jeg brukte fra før) Tror det bare er spillet som er litt seigt. Går greit så lenge man spiller med kontroll. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Går utifra du har juster sensitiviteten? Det måtte jeg for det var jo alt for tregt. Nå reagerer ting lyn kjapt. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Sensitiviteten er knyttet til FPS, for eksempel vil sensitiviteten være det dobbelte på 30 fps i forhold til 60 fps http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV_PC/comments/32ju8l/mouse_acceleration_issue_identified/ https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/203460177-Mouse-acceleration-issue-identified Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 akkurat nå sitter jeg selv med overklokket i5 3570k, 8gb ram og 7850 og spiller på medium 1080p, konstant under 60 fps og kan dippe ned i 20 de verste plassene i byen. Er nesten sånn at jeg tror noe er galt med pcen.. Har samme som deg, bare HD7970 isteden. Overklokking fører bare til artifacts i gta V, så det droppa jeg. Har det meste på high/very high, og vegetation på ultra. Kjører mellom 45-60fps. Jeg har også 7970 og lignende specs (litt bedre: 4670K og 16 GB minne), og spillet flyter fint. Men det var merkbar forskjell etter at jeg installerte den nyeste beta-driveren til AMD. Så den er et must hvis du ikke har den. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Har ikke lykken på min side Klarer å innstallere alt unntatt skjermdriveren Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Har ikke lykken på min side Klarer å innstallere alt unntatt skjermdriveren EDIT: Eh... har du AMD? Eller misforstod jeg? Signaturen din sier NVIDIA. Du har lastet ned denne, sant? http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/latest-catalyst-windows-beta.aspx Avinstaller den gamle helt først hvis du ikke får oppgradert den. Endret 17. april 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) 970 mitt døde for en uke siden, venter på et nytt i retur mens jeg bruker mitt gamle EDIT: Etter jeg rullet tilbake gikk det enda ikke, får prøve å slette alt spor av skjermdrivere og prøve på nytt da.. Endret 17. april 2015 av Zunn Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Det meste tyder vel på at dette er en god PC port. Flyter fint på min PC, I hvert fall. (i5 4670k, GTX 770) Ligger vel på rundt 80-90 FPS. Noen få irritasjonsmomenter er det jo. Alt-tabbing er ganske buggy. I tillegg føles spillet veldig seigt ut. Jeg har sensitivitet på fullt, likevel er det merkbar forsinkelse når jeg drar musa rundt. Svært irriterende når man er vant med FPS spill i 120+ FPS. Dette er vel bare slik GTA er? Pluss for god gamepad-integrasjon. Sømløs samarbeid, kjører bil med kontroll og går over til kb+m ved skyting. Funker knall. Bytt fra mouse raw input til desktop, hjalp for min del Edit: Var vist en side jeg hadde gått glipp av... Endret 17. april 2015 av Marinius Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Naaah har prøvd alt, ser ikke ut som det kommer til å gå EDIT: Er det noen måte man kan "tvinge" en driver til å bli innstallert? EDIT:Hmmm, når jeg prøver å oppdatere driverene gjennom enhetsbehandling med å søke etter den jeg lastet ned fra amd sine sider, kommer dette opp "Ressurslasteren finner ikke MUI-filen".. Gikk fra å ha litt lav fps i GTA 5 til å ha et skjermkort som ikke fungerer i det hele tatt Endret 17. april 2015 av Zunn Lenke til kommentar
mna Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Naaah har prøvd alt, ser ikke ut som det kommer til å gå EDIT: Er det noen måte man kan "tvinge" en driver til å bli innstallert? EDIT:Hmmm, når jeg prøver å oppdatere driverene gjennom enhetsbehandling med å søke etter den jeg lastet ned fra amd sine sider, kommer dette opp "Ressurslasteren finner ikke MUI-filen".. Gikk fra å ha litt lav fps i GTA 5 til å ha et skjermkort som ikke fungerer i det hele tatt Prøv å kjør atiman. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Har du prøvd med DDU i SAFE-mode? Dette for å slette skjermdriver helt. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Har du prøvd med DDU i SAFE-mode? Dette for å slette skjermdriver helt. Takker! Sitter nå med 80-120 fps Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Har du prøvd med DDU i SAFE-mode? Dette for å slette skjermdriver helt. Takker! Sitter nå med 80-120 fps Bra å høre du fikk det til! Det var stor forskjell med ny driver? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ja nesten dobbelt så bra performance! Gleder meg til å se hvor sykt det blir når 970 kommer tilbake 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Spiller folk seriøst dette spillet med mus og keyboard? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Spiller folk seriøst dette spillet med mus og keyboard? Så det du foretrekker å spille med er fasiten for alle? La nå folk spille med hva de selv foretrekker. Selv bruker jeg mus og tastatur til å skyte med, og så bytter jeg til kontroll når jeg skal kjøre eller fly. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå