Auto Asmodeus Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Da jeg var barn var det VHS og amerikanske filmer som ødela ungdommen. Flott at verden utvikler seg og finner nye syndebukker for foreldres manglende engasjement på hjemmefronten. Bedre å sensurere og boikotte enn å bruke tid på å oppdra ungene sine. 1 Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 På PS3 husker jeg man kunne møte på haier hvis man svømte/kjørte båten langt nok ut, har prøvd dette noen ganger nå på PS4, men finner ingen. Er de tatt vekk, eller er det bare jeg som har hatt ''uflaks'' og ikke funnet noen? Så vidt jeg vet er det et trophy for å bli spist. Eg har møtt ein god del hai, mykje delfin og spekkhogger og 3 blåhval så det skal no ver der... 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Da jeg var barn var det VHS og amerikanske filmer som ødela ungdommen. Flott at verden utvikler seg og finner nye syndebukker for foreldres manglende engasjement på hjemmefronten. Bedre å sensurere og boikotte enn å bruke tid på å oppdra ungene sine. Er litt som Black Ops (?) hvor man har det oppdraget hvor man skal drepe sivile på flyplassen. Det er bare en latterlig unnskyldning. Var vel haugevis av artikler etter terrorangrepet: "Brekvik spiller Call of Duty", "Breivik lære å bruke våpen gjennom Call of Duty" og "Voldelige videospill gjør ungdommen mer agressive". Før man noen måneder etter fikk en forskningartikkel (endelig en artikkel basert på noe annet en aggressive foreldre) som var noe lignende "De som spiller voldelig videospill er IKKE farligere for samfunnet". Hvor det ble tatt opp at de som spiller også bruker slike spill til å fjerne irritasjon og få ut litt krutt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg må isåfall være en skikkelig avviker: jeg elsker videovold, er oppdratt med Cannibal holycoast, Braindead og Bad Taste. Mortal Kombat og GTA ble spilt til døde og groteske scener i filmer øker interessen min. Allikevel har jeg hverken drept, voldtatt eller kombinert dette... Merker jeg blir ekstra provosert over at disse som klager på dette ikke engang har satt seg inn i konteksten, men skisserer dette som om hele spillet dreier seg om å "få poeng" eller "få helse" for å drepe prostituerte kvinner. Særlig den biten med at spillet gir deg valget som om det er dette spillet dreier seg om. Kan noen photoshoppe "KillRapeMurderWomen Simulator 2015 for meg? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Når fikk man HP for å drepe prostituerte? Trodde man bare fikk penger? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Har aldri prøvd, men jeg tror du får resatt HP ved å betale for "tjenesten" til denne natttens dronning.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Streamer litt fra Xbox One nå om noen vil se på og chatte litt:) Litt irriterende at Xbox ikke klarer å streame stabilt men det får gå. www.twitch.tv/olehenri23 Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=J8VPcGFhMBA Eg kjøpte meg Dubsta 6x6 ein rå offroad bil så tenkte kunne kjøre til Mount Chiliad. Men når eg mustet stien opp og prøvde desperat og komme tilbake på den så gjikk det ikkje akkorat så bra til slutt Men gikk no bedre 2 gang! Må sei eg liker bilen https://www.youtube.com/watch?v=v9DR81MK9eo&list=UUlstEkxvhJb9EBEloFzlhXA Endret 5. desember 2014 av Arsenal93 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Dubsta 6x6 er en syk bil! https://www.youtube.com/watch?v=8TS73CFvZw8 EDIT: Og det veldig fantasifulle filmnavnet kommer av at den er unlisted Endret 7. desember 2014 av Stoddart Lenke til kommentar
G Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Da kan du jo prøve denne bilen, men å angripe det fra andre siden av fjellet. Ikke like enkelt. Kan love deg det Bilen står parkert utenfor militærbasen - på venstre side for hovedvakta. Oppstigning til fjellet ligger ikke så veldig langt unna. Greit med en utfordring vel? Tar du den. Sjekk bildene mine fra turen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1538840&page=3&do=findComment&comment=22149574 Kart: Endret 7. desember 2014 av G Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Fått meg ElGato som jeg tester ut litt nå i natt www.twitch.tv/olehenri23 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) GTA 5 Australia Ban Undermines Freedom of Expressionhttps://archive.today/NZJBe Endret 10. desember 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 En liten "challenge" til dere her. Jeg trenger en selfie av Trevor med swat-teamet som rapellerer ned fra helikopter i bakgrunnen. Ekstra fett hvis han er litt lett skjeggete, har på seg sort overdel og at bakgrunnen bortsett fra helikopteret er blå himmel. Trenger et slikt bilde fordi en kompis av meg har lagt ut en selfie på Facebook der innsatsstyrken trener i bakgrunnen og han er sykt lik Trevor, samtidig som selfien er veldig lik de man tar i GTA V. Noen som klarer det? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Legg ut bildet her da (sensurer gjerne ansikt elns). Så kan de som eventuelt gidder å gjenskape de prøve å få det mest mulig likt (mtp klær, vinkel, bygninger). Jeg har ikke tid/ork. Men skal noen først prøve burde de gå for gull. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Enig, eller enda bedre: reddit. Du treffer nok flere kyndige mennesker der, men jeg hadde nok sensurert ansikt/sensitiv info sånn at de som photoshopper bare får settingen og ikke detaljene.. 1 Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) GTA Online Heists trailer + lesing Så det blir ikke noen heist oppdatering før jul som ønsket... EDIT: Bare å begynne å spare til det nye hover jet flyet man ser i traileren da Endret 16. desember 2014 av iBrick Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg håper virkelig og virkelig ikke at pickupene med våpen kommer online.. okei, jeg håper vel det da :-P Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Greit at det ikke kommer før Jul imo. Hadde blitt fullstendig kaos om det kom i Julen mtp. belastningen på serverne osv. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 http://www.theladbible.com/articles/gta-san-andreas-2-rumours-have-sent-the-internet-into-meltdown Haha, mange som tar for mye for god fisk.. Hadde dog vært konge hvis de hadde lagd en slags etterfølger for GTA SA, som DLC til GTA V.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Festive Suprise er online, Homing Rocket Launcher er vanvittig rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå