G Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg er newbie i GTA. Har bare prøvd såvidt på den der "New York"-baserte hos en kompis for lenge siden. Må man skyte motspillere i bilrace for å avansere i kjørekøen? Jeg har kun greid å karre meg til tredjeplass sånn midt i løpet, for så å miste posisjonen igjen. Kommer alltid nesten bare på 6. plass, og en sjelden gang på 5. plass. Men øvelse gjør kanskje mester. Ellers har jeg for lengst fått tilnærmet full pott på Stats for Driving. Så det står ihvertfall ikke på det. Har dessuten mestret noe annet kjøremessig også, som jeg brukte mange timer på. Vil kanskje vise det i en annet tråd om litt. Lenke til kommentar
G Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Da har jeg opprettet tråden: "GTA 5 - Bildetråden" For de som klør i fingeren til å vise verden sine bragder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1639512 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 En liten video med noen klipp igjen.. Gleder meg til jeg får kjøpt meg en opptager som tar opp ordentlig grafikk, og ikke bare 720 som det blir når jeg laster ned klippene fra Xbox One..http://youtu.be/FqLy3rmMO3A Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ny patch i dag(ps4) noen som vet hva det gjelder? Fant ikke noe om det i mitt lille google søk Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ny patch i dag(ps4) noen som vet hva det gjelder? Fant ikke noe om det i mitt lille google søk Here u go! http://www.playstationlifestyle.net/2014/11/26/grand-theft-auto-v-update-ps4-xbox-one-improves-gta-online-stability-2/ 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 I tidligere gta spill var det mye politi i gatene. Hvorfor er det nesten ingen å se her? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Føler jeg har politi i hælene hele tiden jeg, men mye mulig det bare er min spillestil som tiltrekker snut Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Tenker mer på lite patruljer der ute. De kommer når jeg kjører på folk og skyter Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Er jo ofte sånn det er i virkeligheten da.. Politiet kan ikke være på enhver plass til enhver tid... Bare at i GTA så kommer politiet ila. 30 sekunder, og IRL så tar det 30-60 minutter... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Er jo ofte sånn det er i virkeligheten da.. Politiet kan ikke være på enhver plass til enhver tid... Bare at i GTA så kommer politiet ila. 30 sekunder, og IRL så tar det 30-60 minutter... Hvis du tenker at et sekund er et minutt in-game så passer det vel ganske bra? Lenke til kommentar
G Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Tenker mer på lite patruljer der ute. De kommer når jeg kjører på folk og skyter Det som er sikkert, er at politiet gir blanke i om du kjører i feil kjørefelt og på rødt lys, selv om politibilen står først i køen PÅ RØDT lys selv. Slik at de logisk sett burde se at du oppfører deg som et "trafikksvin". bugs? Politiet kommer først når du drar fram våpen. Kjører over noen og kvester dem eller liknende. Raner en bensinstasjon etc. Går inn på militært område, så skal du se mengder vakter, politi eller militærpoliti, soldater, eller hva det kalles der inne. Endret 27. november 2014 av G Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hvis politiet skal komme og buste deg for hvert lovbrudd kommer hele GTA til å bli drept. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Hvis politiet skal komme og buste deg for hvert lovbrudd kommer hele GTA til å bli drept. Jeg skulle faktisk ønske et GTA hvor politiet oppførte seg mest mulig realistisk. De ville stoppe deg hvis du oppførte deg "mistenkelig" mens de så på, og du kunne få bøter for alt fra å kjøre på rødt lys til å kjøre for fort. Og hvis du gjorde noe virkelig kriminelt, som å fyre av et våpen eller til og med drepte noen, så ville du bli etterlyst selv etter at du unnslapp, og de ville åpne etterforskning i saken. Du måtte da ligge lavt en god stund (og selvfølgelig skifte bil/klær/papirer) for ikke å bli tatt. Kanskje til og med flytte. Hvis du var ettersøkt, og ble stoppet pga. en mindre forseelse, ville det være en sjanse for at de gjenkjente hvis du var blitt en kjent yrkeskriminell. Spesielt hvis du ikke hadde byttet ut førerkortet ol. med et falskt et. Jeg hadde digget et slikt spill. Konsekvenser for alle handlinger. Selvsagt ville ikke politiet ha en anelse om hvem du var hvis du gjorde alle kriminelle handlinger "riktig" og kvittet deg med alle beviser, jf. Zodiac killer. Endret 27. november 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Du er ute etter en simulator, GTA er jo forsåvidt ikke det Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hvis politiet skal komme og buste deg for hvert lovbrudd kommer hele GTA til å bli drept. Jeg skulle faktisk ønske et GTA hvor politiet oppførte seg mest mulig realistisk. De ville stoppe deg hvis du oppførte deg "mistenkelig" mens de så på, og du kunne få bøter for alt fra å kjøre på rødt lys til å kjøre for fort. Og hvis du gjorde noe virkelig kriminelt, som å fyre av et våpen eller til og med drepte noen, så ville du bli etterlyst selv etter at du unnslapp, og de ville åpne etterforskning i saken. Du måtte da ligge lavt en god stund (og selvfølgelig skifte bil/klær/papirer) for ikke å bli tatt. Kanskje til og med flytte. Hvis du var ettersøkt, og ble stoppet pga. en mindre forseelse, ville det være en sjanse for at de gjenkjente hvis du var blitt en kjent yrkeskriminell. Spesielt hvis du ikke hadde byttet ut førerkortet ol. med et falskt et. Jeg hadde digget et slikt spill. Konsekvenser for alle handlinger. Selvsagt ville ikke politiet ha en anelse om hvem du var hvis du gjorde alle kriminelle handlinger "riktig" og kvittet deg med alle beviser, jf. Zodiac killer. Mafia 2? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Tror det hadde ødelagt flyten og fort blitt et irritasjonsmoment hvis det var sånn i GTA. Er glad det er som det er jeg. Startet på PS4-versjonen for noen dager siden. Har spilt det på PS3 fra før. Helt fra jeg startet satt jeg bare og gledet meg til å få spille som Trevor igjen. Tror han må være en av de mest minneverdige karakterene i et spill noen sinne. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg stilte meg opp for å tute utenfor politistasjonen der 3 stk politibetjenter sto å pratet. Det endte med at de begynte å skyte på meg Heldigvis hadde jeg kevlar... Så å kjøre på rødt i 200 km/t, ingen forseelse, tute foran politiet er 2 stjerner og farlig. 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hvis politiet skal komme og buste deg for hvert lovbrudd kommer hele GTA til å bli drept. (Bedre politi, takk) Mafia 2? Ble ikke imponert over open world-delen av Mafia 2, heller ikke politiet. Synes faktisk det var skuffende jevnt over sammenlignet med Mafia 1. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Du er ute etter en simulator, GTA er jo forsåvidt ikke det Alt er relativt. Skulle gjerne ønske at det var litt mer "realistisk" på mange områder, men ikke simulator-nivå på alt (bilkjøring, flyging etc.). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg tror GTA hadde mistet litt av sjarmen om man hadde brukt 90 % av tiden på å rømme fra politi fordi man har kjørt på rødt lys, for fort eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå