Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Gleder meg til PC versjonen, hvor vi får enda mer detalj og forhåpentligvis 60 fps så lenge det er en bra port. Blir virkelig gøy med modding tools og alt som hører med en PC versjon.

Vi får vel satset på 100fps :p
Så godt porta tørr jeg ikke håpe på.

Spillet er ikke porta.

Det er lik arkitektur på PS4 og xbox One som er på dagens datamaskiner (x86_64) og spillet trenger derfor ikke portes. PC versjonen er derfor bare en av tre brancher av samme kodebase. Ettersom konsollene har fått lik arkitektur som PCer så ser vi også at Rockstar nå går ut og sier at Red Red Dead Redemption 2 også kommer til PC.

Wait, WHAT? Er RDR2 annonsert??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til PC versjonen, hvor vi får enda mer detalj og forhåpentligvis 60 fps så lenge det er en bra port. Blir virkelig gøy med modding tools og alt som hører med en PC versjon.

Vi får vel satset på 100fps :p

Så godt porta tørr jeg ikke håpe på.

Spillet er ikke porta.

Det er lik arkitektur på PS4 og xbox One som er på dagens datamaskiner (x86_64) og spillet trenger derfor ikke portes. PC versjonen er derfor bare en av tre brancher av samme kodebase. Ettersom konsollene har fått lik arkitektur som PCer så ser vi også at Rockstar nå går ut og sier at Red Red Dead Redemption 2 også kommer til PC.

Wait, WHAT? Er RDR2 annonsert??

Er RDR2 annonsert??

Og på PC??

Rockstar nå går ut og sier at Red Red Dead Redemption 2 også kommer til PC.

Det vil jeg gjerne se kilder på, for dette er vel strengt tatt bare rykter.

Tok litt i når jeg sa spillet var bekreftet av Rockstar da jeg bare hadde lest det kjapt en plass. Men ryktene om at det kommer både til Xbox One, PS4 og PC er mer troverdig nettopp fordi de antagelig deler kodebase :)

Lenke til kommentar

Pga. at Sony har mekket en så jalla elendig kvalitet på kontrollen og Rockstar har satt R2-knappen på lav sens, så hender det ofte at knappen ikke reagerer alltid ved skyting. Utrolig irriterende at Sony ikke kan relansere en kontroll som tåler litt mer. Aldri opplevd at en kontroll har blitt så fort slitt ved bruk, og jeg har til og med håndtert den pent. PS3 kontrollen og X360 kontrollen er mer hel, og den har møtt veggen X antall ganger.

Det er kun i GTA V at R2 knappen "ikke" fungerer. Den fungerer i COD AW osv. så Rockstar må endre på noe. Spillet er vanskelig når man ikke kan skyte på hvert trykk..

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det er en liten glitch på aksjemarkedet i SP nå..

Kjøp aksjer med størst negativ % for alle pengene du har og selg igjen med en gang etterpå, du får igjen mye mer enn hva du betalte. , testa med en av karakterene mine på Lifeinvader som lå på -82% og kom opp i 1,2 milliarder før jeg ga meg. (solgte igjen alt slik at jeg sitter igjen med de 100 000 jeg hadde før jeg starta før noen begynner og syte)

Lenke til kommentar

Det er en liten glitch på aksjemarkedet i SP nå..

Kjøp aksjer med størst negativ % for alle pengene du har og selg igjen med en gang etterpå, du får igjen mye mer enn hva du betalte. , testa med en av karakterene mine på Lifeinvader som lå på -82% og kom opp i 1,2 milliarder før jeg ga meg. (solgte igjen alt slik at jeg sitter igjen med de 100 000 jeg hadde før jeg starta før noen begynner og syte)

Gjorde det i stad. Begynte meg 7k. Tok meg 10 min også var jeg på 700k :p

Lenke til kommentar

I storymode så klikker spillet alltid når jeg holder på med et oppdrag. Skjermen freezer og jeg kan ikke gjøre noe, eneste jeg kan gjøre er å skru av hele maskinen (ps3) og starte på nytt. Om jeg spiller uten oppdrag funker det helt fint, men med en gang jeg starter oppdrag stopper det på samme plass... Noen som har hatt samme problemet? Er det noe jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...