Comma Chameleon Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Ikke glem denne tråden da, dere som spiller på xbox https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1534592&page=10 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) GTA V i first person er helt vilt rått! Også morro å oppdage detaljer man ikke så i PS3-utgaven, som f.eks. kveldsdisen som legger seg om kvelden Endret 19. november 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Trykk på start, online, play online...ikke bytt fra singelplayer til online, trykk start å gå inn der, da funker det for meg ihvertfall Har prøvd det også. Jeg må faktiske avslutte hele spillet, for deretter å starte det på nytt. Da funker det en stund..... Plutselig når man har gjort et oppdrag, og skal tilbake til Freemode....så klarer den ikke å koble til online igjen. Og da er det samme visa om igjen. GTA V i first person er helt vilt rått! Også morro å oppdage detaljer man ikke så i PS3-utgaven, som f.eks. kveldsdisen som legger seg om kvelden Ikke så rart man ikke så det på PS3, for de detaljene var vel ikke med på PS3 engang...hehe. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Gleder meg til PC versjonen, hvor vi får enda mer detalj og forhåpentligvis 60 fps så lenge det er en bra port. Blir virkelig gøy med modding tools og alt som hører med en PC versjon. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Gleder meg til PC versjonen, hvor vi får enda mer detalj og forhåpentligvis 60 fps så lenge det er en bra port. Blir virkelig gøy med modding tools og alt som hører med en PC versjon. Vi får vel satset på 100fps Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Gleder meg til PC versjonen, hvor vi får enda mer detalj og forhåpentligvis 60 fps så lenge det er en bra port. Blir virkelig gøy med modding tools og alt som hører med en PC versjon. Vi får vel satset på 100fps Så godt porta tørr jeg ikke håpe på. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Dere som har overført karakter fra gammel generasjon til X1/PS4. Fikk dere med hus og biler? Har fått karakteren min, men ingen av bilene eller noe annet. Jeg fikk med alt bortsett fra bilene. Hadde 10 dyre sportsbiler, men alle var borte fra garasjen. Har $7.5M så handlet nye sportsbiler Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvordan har du fått så mye penger da? Gjør en del missions nå, men tar tid å skrape opp penger. Har kontaktet Rockstar Support angående tap av biler. De har selv kommentert på forumet og bedt folk om å lage en "ticket"/support-sak angående tap av hus og biler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Dere som har overført karakter fra gammel generasjon til X1/PS4. Fikk dere med hus og biler? Har fått karakteren min, men ingen av bilene eller noe annet. Jeg fikk med alt bortsett fra bilene. Hadde 10 dyre sportsbiler, men alle var borte fra garasjen. Har $7.5M så handlet nye sportsbiler Jeg fikk med meg bilene også jeg, hadde riktig nok ingen dyre sportsbiler i garasjen. Men, noen andre her som forhåndsbestilte på psn og enda ikke fått online pengene? Har fulgt det som R* skriver på sin support side, men har enda ikke fått de. Har også fornyet lisensene Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Gleder meg til PC versjonen, hvor vi får enda mer detalj og forhåpentligvis 60 fps så lenge det er en bra port. Blir virkelig gøy med modding tools og alt som hører med en PC versjon.Vi får vel satset på 100fps Så godt porta tørr jeg ikke håpe på. Spillet er ikke porta. Det er lik arkitektur på PS4 og xbox One som er på dagens datamaskiner (x86_64) og spillet trenger derfor ikke portes. PC versjonen er derfor bare en av tre brancher av samme kodebase. Ettersom konsollene har fått lik arkitektur som PCer så ser vi også at Rockstar nå går ut og sier at Red Red Dead Redemption 2 også kommer til PC. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg fikk med meg bilene også jeg, hadde riktig nok ingen dyre sportsbiler i garasjen. Men, noen andre her som forhåndsbestilte på psn og enda ikke fått online pengene? Har fulgt det som R* skriver på sin support side, men har enda ikke fått de. Har også fornyet lisensene Xbone her, men har ikke fått noe penger jeg heller Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg fikk pengene etter at jeg hadde fått de i SP, var inn og ut av online noen ganger før de kom. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg kjøpte spillet til begge konsollene. På X1 fikk jeg pengene automatisk etter å ha fullført prologen, mens på PS4 har jeg enda ikke fått noen penger. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Rockstar nå går ut og sier at Red Red Dead Redemption 2 også kommer til PC. Det vil jeg gjerne se kilder på, for dette er vel strengt tatt bare rykter. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hadde 2M$ etter at jeg fikk de 500K online i går. Brukte nesten 800k på å kjøpe og upgrade Hotknife og Dukes + sette på neon lys på flere av bilene mine Hadde håpet på et nytt attack heli eller jet, men det kommer nok etterhvert Gira på å se Apache heli'et fra GTA:SA i GTA V! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Trenger jeg å lagre hele tiden eller lagrer spillet selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Trenger jeg å lagre hele tiden eller lagrer spillet selv? Spillet lagrer automatisk etter oppdrag, og død. Ellers så har du en quick save på tlf, sky ikonet! Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Gleder meg som en unge til PC versjonen nå Men noen som har peiling om det blir noe slags world editor som i San Andreas, om det er det vil spillet leve utrolig mye lengre! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Vel.. faen som jeg skvatt når dette skjedde, var ikke forberedt http://youtu.be/Y0s1opw08iE 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Spillet er ikke porta. Det er lik arkitektur på PS4 og xbox One som er på dagens datamaskiner (x86_64) og spillet trenger derfor ikke portes. PC versjonen er derfor bare en av tre brancher av samme kodebase. Fortell det til Ubisoft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå