terje k. Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Grand Theft Auto 5 launches in October, says dev CV Endelig noe nyttige rykter! Ble så deppa når jeg fant ut at "det kansje ikke kom ut før i mai 2013". Får bare satse på at dette er sant! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 "PS3, 360, PC" Good so far. 1 Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 "PS3, 360, PC" Good so far. Håper de lager egen online for PC slik at vi slipper det problemet som er med IV, pga portene til xbox. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Grand Theft Auto 5 launches in October, says dev CV Endelig noe nyttige rykter! Ble så deppa når jeg fant ut at "det kansje ikke kom ut før i mai 2013". Får bare satse på at dette er sant! Verdt å merke seg at artikkelen sier at BioShock Infinite også skal slippes i oktober. Spørs om de vil gi ut de to største spillene sine samme måned. Men det kan vel også hende at BioShock blir flyttet litt på for å gjøre plass til GTA V. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Grand Theft Auto 5 launches in October, says dev CV Endelig noe nyttige rykter! Ble så deppa når jeg fant ut at "det kansje ikke kom ut før i mai 2013". Får bare satse på at dette er sant! Verdt å merke seg at artikkelen sier at BioShock Infinite også skal slippes i oktober. Spørs om de vil gi ut de to største spillene sine samme måned. Men det kan vel også hende at BioShock blir flyttet litt på for å gjøre plass til GTA V. Leste det etter at jeg hadde skrevet her i tråden. Uansett så håper jeg BioShock blir flyttet ja. Må bare spør, når startet de å lage Bioshock? Var det før eller etter de startet å lage GTA V? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Stilig stilig. http://www.youtube.com/watch?v=ftk3f_0WZww Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Grand Theft Auto 5 launches in October, says dev CV Endelig noe nyttige rykter! Ble så deppa når jeg fant ut at "det kansje ikke kom ut før i mai 2013". Får bare satse på at dette er sant! Verdt å merke seg at artikkelen sier at BioShock Infinite også skal slippes i oktober. Spørs om de vil gi ut de to største spillene sine samme måned. Men det kan vel også hende at BioShock blir flyttet litt på for å gjøre plass til GTA V. Leste det etter at jeg hadde skrevet her i tråden. Uansett så håper jeg BioShock blir flyttet ja. Må bare spør, når startet de å lage Bioshock? Var det før eller etter de startet å lage GTA V? De starta å lage GTA V i 2009, og Bioshock Infinite i 2010 tror jeg (?), og dermed så burde de jo utsette bioshock siden de har brukt lengre tid på å lage GTA V. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Infinite har vært utviklet i ca. 4 år når det endelig kommer ut til høsten. Så kan ikke være 2010. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Bioshock Infinite ble vist fram første gang høsten 2010 og allerede da fikk vi se mye av spillet. Det har nok mer eller mindre vært i utviklling siden Bioshock 1. Bioshock 2 ble laget av et annet team. Infinite har offisiell utgivelsesdato 19. oktober. Dessuten kommer Borderlands 2 den 21. september, så veldig tvilsomt at GTA V kommer ut rundt den tiden. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Det er LANGT ifra uvanlig at flere storspill slippes samme måned/tid, det har vi hatt mange ganger før! F.eks kom alle disse ut med dager i mellom seg, i samme måned!(nov 09'): Call of Duty 4, Crysis, Assassin's Creed, Uncharted, Mass Effect, Rock Band, Time Crisis 4, Unreal Tournament 3, Empire Earth III, Super Mario Galaxy, nytt Need for Speed, Kane & Lynch, SimCity Societies. Dessuten har bioshock og borderlands lite med GTA å gjøre gameplaymessig, så aldri si aldri.. Endret 10. april 2012 av MrLG Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det er LANGT ifra uvanlig at flere storspill slippes samme måned/tid, det har vi hatt mange ganger før! F.eks kom alle disse ut med dager i mellom seg, i samme måned!(nov 09'): Call of Duty 4, Crysis, Assassin's Creed, Uncharted, Mass Effect, Rock Band, Time Crisis 4, Unreal Tournament 3, Empire Earth III, Super Mario Galaxy, nytt Need for Speed, Kane & Lynch, SimCity Societies. Dessuten har bioshock og borderlands lite med GTA å gjøre gameplaymessig, så aldri si aldri.. Jeg håper virkelig du har rett, blir så alt for lenge å vente til mai 2013. Men jeg frykter at så kommer til å skje, ikke pga de overnevnte spillene som kommer til høsten, men at spill som Assassins Creed 3 og COD Black Ops 2 vil "stå i veien". Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 "PS3, 360, PC" Good so far. Håper de lager egen online for PC slik at vi slipper det problemet som er med IV, pga portene til xbox. Kan nesten si med 100% sikkerhet at de lager det til konsol, og porter det over ti PC som på IV. Dette er jo forståelig siden om de lagde egen PC version måtte de jo faktisk nesten lagd 2 spill. Hadde de lagd det til PC først hadde det antageligvis blitt for bra til konsollene. Derfor blir porting det billigste, minst tidskrevende og det "beste" generelle resultatet satt de tre versionenen (xbox,pc,ps3) mot hverandre. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 "PS3, 360, PC" Good so far. Håper de lager egen online for PC slik at vi slipper det problemet som er med IV, pga portene til xbox. Kan nesten si med 100% sikkerhet at de lager det til konsol, og porter det over ti PC som på IV. Dette er jo forståelig siden om de lagde egen PC version måtte de jo faktisk nesten lagd 2 spill. Hadde de lagd det til PC først hadde det antageligvis blitt for bra til konsollene. Derfor blir porting det billigste, minst tidskrevende og det "beste" generelle resultatet satt de tre versionenen (xbox,pc,ps3) mot hverandre. Som betyr at vi må igjen streve med å portfowarde for å kunne spille online med venner? -.- Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 "PS3, 360, PC" Good so far. Håper de lager egen online for PC slik at vi slipper det problemet som er med IV, pga portene til xbox. Kan nesten si med 100% sikkerhet at de lager det til konsol, og porter det over ti PC som på IV. Dette er jo forståelig siden om de lagde egen PC version måtte de jo faktisk nesten lagd 2 spill. Hadde de lagd det til PC først hadde det antageligvis blitt for bra til konsollene. Derfor blir porting det billigste, minst tidskrevende og det "beste" generelle resultatet satt de tre versionenen (xbox,pc,ps3) mot hverandre. Som betyr at vi må igjen streve med å portfowarde for å kunne spille online med venner? -.- Spilte aldri GTA IV online, så det vet jeg ikke, men portforwardes er jo noe spill som BF3 og mange andre online spill sliter med. Jeg vet hvertfall at Rockstar ikke legger mye ekstra tid inn i et spill så lenge det funker for majoriteten av spillere. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 "PS3, 360, PC" Good so far. Håper de lager egen online for PC slik at vi slipper det problemet som er med IV, pga portene til xbox. snip Som betyr at vi må igjen streve med å portfowarde for å kunne spille online med venner? -.- Nå henger jeg ikke med her. Prøver du å si at du må åpne portene dine for å spille med venner fordi spillet portes fra konsoll til pc? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Tror nok det er mere ett router problem siden uansett online spill så er det personer som får problemer med dette pga stengte porter. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Tror nok det er mere ett router problem siden uansett online spill så er det personer som får problemer med dette pga stengte porter. Nei, er det samme med COD også, siden de "moddes" over fra xbox til PC så bruker de xbox sine porter, og som gjør at NAT-typen blir strikt og da må du til å åpne den. Er vell router problem, men det er/blir slik hos de fleste routere. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Tror nok det er mere ett router problem siden uansett online spill så er det personer som får problemer med dette pga stengte porter. Nei, er det samme med COD også, siden de "moddes" over fra xbox til PC så bruker de xbox sine porter, og som gjør at NAT-typen blir strikt og da må du til å åpne den. Er vell router problem, men det er/blir slik hos de fleste routere. Mulig det er porten fra konsol til PC som gjør at Nat-typen blir strikt, men dette problemet finnes på de fleste spill som BF3, MW2/3 osv, fordi det er tidskrevende å lage en helt ny online del. Er også i hovedsak routeren som er problemet, siden jeg aldri hadde dette problemet på routeren jeg har hjemme, men på hybelen hadde jeg det hele tida. Var jo derimot bare å sette routeren i DMZ mode så løste det seg med alle spill. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 En rask oppsummering av hva R* Games (og 2K Games) har gitt ut de siste årene: 2008 - to storspill og en remix (ett storspill): Bully Scholarship edition GTA IV Midnight Club LA (Civilization) 2009 - to tilleggspakker og en slags remix (ett storspill): The Lost and Damned The Ballad of Gay Tony Episodes from Liberty City (Borderlands) 2010- ett storspill og en tilleggspakke til samme spillet (TRE storspill): Read Dead Redemption Read Dead Redemption - Undead Nightmare (Bioshock) (Mafia II) (Civilization V) 2011 - ett spill (ett drittspill): L.A. Noire (Duke Nukem Forever) 2012 - foreløpig ett spill (FEM spill): Max Payne 3 (The Darkness 2) (Bioshock Infinite) (Borderlands 2) (Spec Ops: The line) (XCOM Enemy unknown) Hva skal man tro? Jeg tror utgivelsene fra Take 2 i 2012 er nok, og at GTAV vil stå for så mye inntjening i forhold til de fleste andre spillene at Take 2 vil gi ut dette etter at de overnevnte spillene har tjent inn sitt for å unngå intern konkurranse. Jeg tror videre at de driter i hva andre utgivere gir ut, dette er GTA - de kan gjøre som de vil og å hype opp GTAV fra sommeren av og 9 måneder frem vil være bra for butikken.. 2 Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 En rask oppsummering av hva R* Games (og 2K Games) har gitt ut de siste årene: 2008 - to storspill og en remix (ett storspill): Bully Scholarship edition GTA IV Midnight Club LA (Civilization) 2009 - to tilleggspakker og en slags remix (ett storspill): The Lost and Damned The Ballad of Gay Tony Episodes from Liberty City (Borderlands) 2010- ett storspill og en tilleggspakke til samme spillet (TRE storspill): Read Dead Redemption Read Dead Redemption - Undead Nightmare (Bioshock) (Mafia II) (Civilization V) 2011 - ett spill (ett drittspill): L.A. Noire (Duke Nukem Forever) 2012 - foreløpig ett spill (FEM spill): Max Payne 3 (The Darkness 2) (Bioshock Infinite) (Borderlands 2) (Spec Ops: The line) (XCOM Enemy unknown) Hva skal man tro? Jeg tror utgivelsene fra Take 2 i 2012 er nok, og at GTAV vil stå for så mye inntjening i forhold til de fleste andre spillene at Take 2 vil gi ut dette etter at de overnevnte spillene har tjent inn sitt for å unngå intern konkurranse. Jeg tror videre at de driter i hva andre utgivere gir ut, dette er GTA - de kan gjøre som de vil og å hype opp GTAV fra sommeren av og 9 måneder frem vil være bra for butikken.. Helt enig, GTA er ikke like spill som COD som folk drar seg lei av etter en stund. Du kan sitte i en evighet og spille og så gi deg, og komme tilbake senere å ha det like gøy! Ikke ta meg feil, jeg vet COD er et fps spill men du skjønner tegningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå