iBrick Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Faens dritt Xbox One.. Bare vært tull med nedlastninger siden jeg fikk den.. Forhåndsinstallerte GTA V i helga, og skulle prøve det nå, så tror du faen ikke jeg må installere på nytt. Og det tar jo evigheter å installere spill på denne møkka maskina.... ARGH!!! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Kjipt at jeg ikke får spilt online. Får ikke overført figuren min fra 360 over til One. Sjekket på Social Club, og så at jeg nådde level 41 online. Ikke så høyt som mange andre, men uaktuelt å gjøre alt det på nytt. Får vente å se hva de finner ut. Morro med first person da. Som et nytt spill! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Faens dritt Xbox One.. Bare vært tull med nedlastninger siden jeg fikk den.. Forhåndsinstallerte GTA V i helga, og skulle prøve det nå, så tror du faen ikke jeg må installere på nytt. Og det tar jo evigheter å installere spill på denne møkka maskina.... ARGH!!!Xbox one=ps3 Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Ikke hatt noen problemer med min. Alt var lastet ned og klart på maskinen. Fikk overført alt og fikk pengene med en gang. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Problemet oppstår siden jeg ikke har spilt GTA siden 2013. Litt over et år siden jeg stoppet å spille. De som har spilt online i løpet av 2014 på 360/ps3 er safe. https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/203928126-2013-GTA-Online-Accounts-Issues-Transferring-to-PS4-Xbox-One-or-Logging-Into-GTA-Online Lenke til kommentar
Drittinternett Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Andre enn meg som ikke kan laste ned oppdateringen??? Slipper ikke inn på online :/ Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Gikk ikke akkurat raskt å installere på ps4 heller. Satt oppe rundt midtnatt så tenkte jeg skulle spille litt. Men etter 20 min og 15% fremgang fant jeg ut at køya passet best ^^ Der funket endlig patchen også. Bare å spamme retry til den virker Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Null problemer her og med X1, smooth as silk både installering og overføring av karakteren. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Noen som får lastet ned patchen? Spamer retry uten hell... Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Prøv å starte spillet, da får du opp "Application Update", og der laster det hos meg (PS4). Når jeg prøvde retry i Downloads fikk jeg bare feilmelding gang på gang. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Installert i 40 min nå, kommet 9 %........ Dette på ps4 Kan jeg spille andre spill imens jeg venter? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Updates angående character transfer fra 360/ps3 til X1/PS4 11/18/14 Update: We are currently addressing this issue with a patch for PlayStation®4 and PlayStation®3 users. This patch is available for download, but may not be available in your region for the next few hours. If you attempt to download the patch and see a “CE-32937-4” error, please attempt to download the patch again later today. This issue will be addressed for Xbox One and Xbox 360 users by tomorrow. Affected PlayStation®4 and Xbox One players can still log in to Grand Theft Auto Online but will not be able to transfer characters until the fix is in place. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Updates angående character transfer fra 360/ps3 til X1/PS4 11/18/14 Update: We are currently addressing this issue with a patch for PlayStation®4 and PlayStation®3 users. This patch is available for download, but may not be available in your region for the next few hours. If you attempt to download the patch and see a “CE-32937-4” error, please attempt to download the patch again later today. This issue will be addressed for Xbox One and Xbox 360 users by tomorrow. Affected PlayStation®4 and Xbox One players can still log in to Grand Theft Auto Online but will not be able to transfer characters until the fix is in place. Hvor fant du det? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Er det noe problem å spille Singleplayer mtp updates /installs og treigt PSN osv.. Har spillet på disk til PS4 men ikke kommet hjem enda, og tenkte å spille litt i kveld.. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Installert i 40 min nå, kommet 9 %........ Dette på ps4 Kan jeg spille andre spill imens jeg venter? Nei. Det har stått på sidan kl 12 i går, er komen til 80% no. Ingen andre spel kunne brukast sidan det lukkar GTA. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Er det noen som har ps4 som har overført sin spiller og alt har gått fint? eller er det problemer overalt ? ferdig på jobb om 45 min og vi spille når jeg kommer hjem!! hehe Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Updates angående character transfer fra 360/ps3 til X1/PS4 11/18/14 Update: We are currently addressing this issue with a patch for PlayStation®4 and PlayStation®3 users. This patch is available for download, but may not be available in your region for the next few hours. If you attempt to download the patch and see a “CE-32937-4” error, please attempt to download the patch again later today. This issue will be addressed for Xbox One and Xbox 360 users by tomorrow. Affected PlayStation®4 and Xbox One players can still log in to Grand Theft Auto Online but will not be able to transfer characters until the fix is in place. Hvor fant du det? https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/203928126-2013-GTA-Online-Accounts-Issues-Transferring-to-PS4-Xbox-One-or-Logging-Into-GTA-Online Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) edit: Glem det. Endret 18. november 2014 av GoldlaXiE Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Er det noen som har ps4 som har overført sin spiller og alt har gått fint? eller er det problemer overalt ? ferdig på jobb om 45 min og vi spille når jeg kommer hjem!! hehe Jeg har fått overført spillern min fra ps3 til ps4. Men har bare fått 500.000$ til single player, skulle ha hatt 650.000 bonus til online delen. Men den har jeg ikke fått.. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Men, går det ann å spille online sammen med ps3 og ps4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå