Emils. Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Spilte du på X360/PS3? I så fall kan du fortelle litt om forskjeller du merker utenom det grafiske? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Jeg hadde det på X360... Skulle egentlig endre bestillingen fra Xbox One til PS4, men det var sendt da jeg hadde tenkt til å endre. * Merker at fps'en er mye mer stabil. * Teksturene på biler, folk, asfalt osv er ikke overraskende mye bedre. * Uvant å se så mye trafikk i Los Santos. * Nytt kart (Tror jeg). En npc stjal min Pegassi Ingernus da jeg skrev dette... Endret 15. november 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Har også fikset et album på imgur om noen er interessert. GTA 5 - Xbox One Yay, trodde det kun var Dukes som retunerte fra IV, ble glad da jeg så Blista'en. Ellers ser jo spillet veldig bra ut, skal definitivt kjøpes på Tirsdag hvis spillbutikkene lar meg. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Bekreftelse fra Komplett. GTA V PS4 er sendt. Leveringsmetode PuP, så mao er den her imorgen ! woop Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Uansett hvor lyst jeg har på spillet i dag, er jeg glad for at det ikke blir tilgjengelig på ps4 før tirsdag. Morgendagen går til utpakking i det nye huset, noe som ikke ville skjedd om jeg kunne sittet og spille i hele morgen Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ganske fornøyd med dette bilde. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Sweet! Må si det ser ganske så bra ut, ja. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 I dag har folk lov til å publisere videoer på YouTube og Streame så youtube og Twitch anbefales Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg la ut en liten video. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det er så morsomt at det eneste jeg ønsket meg var First Person i spillet. Også kommer det pokker ta meg til PC versjonenen. Tror de har det mest på grunn av at mus og tastatur skal fungere bedre , også funket det så bra at de la det til Konsoll og, dette er det smarteste de kunne ha gjort mener jeg. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 6 timer er allikevel en del. Husk nå at ikke alle har supre linjer heller. Så 6 timer er en del for dem, og man vet aldri om ting bruker lengre tid enn forventet. Skjedd med både Live og PSN før selv med planlagt nedtid. Snakk om noen timer ja, men timer er noe for de med dårlige linjer som sagt. Uansett er dette ganske mye en fillediskusjon som heller kan taes videre på PM eller annen tråd nå. Eller bedre legges død. Online gameplay as well as 3rd party services and apps will be available to users who have recently signed into their SEN account and have their authentication details cached. Dette er henta fra sony linken du posta ^ Så tvilsomt nedlastinger av spill blir påvirka Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Skjønner ikke helt at dere orker å spille igjennom storylinen en gang til bare med bedre grafikk, men hver sin smak Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 http://www.metacritic.com/game/playstation-4/grand-theft-auto-v Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg la ut en liten video. Se der ja, biler som kom i updates på ps3/xbox 360 kjøres nå av NPC's og. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Og NPc kjører biler med Upgrades også. Penger dere har KJØPT overføres visstnok ikke. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Npc?Non-player character Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Og NPc kjører biler med Upgrades også. Penger dere har KJØPT overføres visstnok ikke. Var ikke det bare mellom PS3 og Xbone og X360 til PS4?? 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) All earned in-game money will transfer. Purchased in-game money that has not yet been spent will only transfer within a console family (e.g. PlayStation®3 to PlayStation®4). Kilde. Endret 17. november 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Kjøpte penger, altså Penger du har kjøpt på Shark Cards, ifølge Joblessgamers på YouTube sin karaktervideo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå