Emils. Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Nei, men hadde vært morsomt om man kunne få en mer detaljert pekepinn. De har ikke lov å si alt som er nytt ettersom det er for tidlig. Det er UNDER 2 uker igjen nå!!!! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Surt for oss som venter på PC-versjonen.. Slutten av januar er aaaalt for lenge å vente Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Alongside the new First Person mode, Grand Theft Auto V for PlayStation 4, Xbox One and PC features hundreds of additions and enhancements including 1080p resolution at 30FPS on PS4 and Xbox One (4K compatible on PC). http://www.rockstargames.com/newswire/article/52341/gtav-ign-delivers-new-details-first-person-experience Hmmm... Endret 4. november 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Surt for oss som venter på PC-versjonen.. Slutten av januar er aaaalt for lenge å vente Men blir verdt det. Gidder ikke spille igjennom GTA V igjen i 30fps. 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Alongside the new First Person mode, Grand Theft Auto V for PlayStation 4, Xbox One and PC features hundreds of additions and enhancements including 1080p resolution at 30FPS on PS4 and Xbox One (4K compatible on PC). http://www.rockstargames.com/newswire/article/52341/gtav-ign-delivers-new-details-first-person-experience Hmmm... Bra med 4K støtte. Håper de gjør en bra jobb med teksturene. Men jeg kommer til å prioritere FPS over oppløsning. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Forhåndsbestilte dette tidligere i dag, og godt var det for dette kommer til å bli rått! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Etter hva jeg har lest så var set visstnok helt nydelig i 30fps. Men, blir vel ett nytt helvetes 60fps vs 30fps mas fra alle grafikkjunkiene igjen som vanlig tenker jeg.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det er sikkert nydelig utseendemessig ja, men på PC kan jeg selv velge gameplay (60fps) overfor grafikk, om jeg da vil. Regner nesten med at jeg må det om jeg ikke snart gidder å oppgradere CPU. Men de som vil ha det på konsoll skal da ha lov til det, og de kommer sikkert til å kose seg glugg ihjel med et fantastisk spill, men _jeg_ må få ha min mening og ønske om at jeg vil ha 60fps i spillet, og det er da pga gameplaymessige årsaker. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Etter hva jeg har lest så var set visstnok helt nydelig i 30fps. Men, blir vel ett nytt helvetes 60fps vs 30fps mas fra alle grafikkjunkiene igjen som vanlig tenker jeg.. 30 funker helt greit. 60 føles bare mye bedre etter min smak. 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Den nye First Person moden Jeg tror det blir overaskende nyskapende å spille i first person, eneste jeg er litt skeptisk til er hvordan 3rd har fordeler over 1st person når det kommer til cover.. Tar vell heller ikke lange tiden før noen lager oculus rift- mod til PC Synes tho det er tragisk at "Next Gen" konsollene bare får 30fps, og XBone er ikke 1080p engang Hørte tilogmed fpsen dippet ned i 20 fps i noen tilfeller, det er jo nesten like gale som PS3 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Den nye First Person moden Jeg tror det blir overaskende nyskapende å spille i first person, eneste jeg er litt skeptisk til er hvordan 3rd har fordeler over 1st person når det kommer til cover.. Det ble nevnt i IGN-previewen at man har flere valg når man velger å gå i cover. F.eks at kameraet automatisk bytter til tredjeperson. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det har blitt gjort før og det, at det bytter til tredjeperson når man går i cover, og er first person ellers. Xbox One får også 1080p, forresten. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 30fps vs 60fps utgjør så absolutt ingen forskjell for meg, folk skal velge det man selv vil heldigvis. Skal ha det på Xbox One, og på Pc selv etterhvert som mods kommer. Men for å kose meg med spillet så er det Xbox One og Online delen som prioriteres. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Varer ca 1 time, men masse info. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Det er så pent! Flere burde lære av hvordan Rockstar arbeider! Helt sykt å se dem overgå absolutt alt av spill, gang på gang. Rockstar og Naughty Dog må være to av verdens beste stuidoer? Endret 5. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Uten tvil! Har vært veldig i tvil om jeg skulle dobbel-dippe GTA V, men når alt kommer til så var det vel aldri et spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) 1. Rockstar 2. Naughty Dog 3. Bethesda 4. Bioware 5. Dice (samme med 343 Industries/Bungie) 6. Blizzard 7 Valve 8. Epic Games (Samme plass med Id software) 9. Quantic Dream 10. Ubisoft Er det jeg ville rangert de top beste studioene (ikke nødvendivis i rekkefølgen jeg viser). med høybudsjett spill som også har fått god score. Endret 5. november 2014 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 GTA V har allerede meget solid grafikk på old-gen, men det der er jo bare helt villt! Å vente til januar på PC-versjonen blir et helvete... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 1. Rockstar 2. Naughty Dog 3. Bethesda 4. Bioware 5. Dice (samme med 343 Industries/Bungie) 6. Blizzard 7 Valve 8. Epic Games (Samme plass med Id software) 9. Quantic Dream 10. Ubisoft Er det jeg ville rangert de top beste studioene (ikke nødvendivis i rekkefølgen jeg viser). med høybudsjett spill som også har fått god score. Tror du glemte noen her http://www.pcgamer.com/the-witcher-3-wild-hunt-will-include-16-free-dlc-releases/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå