Armageddon Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kan hvertfall ikke sammenlignes med Assassins Creed, som har et veldig forskjellig gameplay. Og om det skal sammenlignes med noe, kan vi jo heller se på Red Dead Redemption. Her og ble det jo brukt Euphoria, som gjorde spillet bedre. Jeg elsket fysikken på biler i GTAIV. Noen mente det var som å kjøre rundt i mursteiner, fordi de ikke fikk tatt en 90 graderssving i 100km/t. Det var realistisk og uforutsigbart. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Når jeg snakket om fysikken mente jeg aller helst menneskene. Bilfysikken var veldig bra. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Når jeg snakket om fysikken mente jeg aller helst menneskene. Bilfysikken var veldig bra. Ganske enig der! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Mulig egenskapene til Euphoria virket litt påtvunget enkelte plasser. Som f.eks når du skøt på folk som sto på bygninger eller plattformer, så måtte de vri seg over gelendrene slik at de falt ned på en kul måte. Men første gangen jeg kapret en bil og bileieren hang seg på, lo jeg så jeg grein. Må jo ha blitt gjort mye kult med dette siden GTA IV kom til.' Tror Max Payne 3 er en god referranse for hvordan grafikk og fysikk blir. Endret 22. mars 2012 av Armageddon Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) GaneStop Company president Tony Bartel says 2012 outlook doesn't include Rockstar Games' new open-world action game. Endret 23. mars 2012 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Litt ryktedump; 1. The protagonist will be one character, and one character alone. His name is (as some rumours said) Albert De Silva. He’s a half hispanic man who was once part of a crime family in Vice City. He decided to settle down and have kids in Los Santos. He has one son called Kevin De Silva who is your stereotypical CoD player. He’s lazy, useless and shouts racial abuse online and is really into FPS games. Kevin does admire his Dad though. 3. The map is about 5x as large as the GTA IV map and the City of Los Santos takes up just under half of this area (so it’s a bit bigger than 2 GTA IV Liberty Cities). The map is (like most GTAs) seperated into three different sections. 4. Planes are flyable, they range from World War 2 fighter planes to Private Jets. 3. The game is due in May 2013. A more specific date has not been decided because the game is still needing 6 months to be fully developed. They will have a playable demo at E3. 5. Cars and guns are customisable to an extent, for example, you can cusomise a gun to have a supressor on it and you can install nitrous into cars. 9. The underworld actually has a working economy that you can contribute too by buying and selling drugs, weapons and illegal cars in single player. 10. The protagonist can take drugs which will have some effects. But smoking weed on the streetwalk will lead to getting a one star wanted level. 11. Police cars will go after you if you’re obviousely breaking the speed limit. Having high speed crashes will also damage your health. Mer her; http://www.ripten.com/2012/03/25/rumor-rockstar-cant-be-happy-if-this-huge-gta-5-info-dump-is-real/ 1 Lenke til kommentar
Fredr1k Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det begyner å nærme seg et halvt år etter den første traileren... ... Og det finnes faen meg ikke noe som helst informasjon fra Rockstar. Hva er vitsen, hvorfor bare ikke holde det hemmelig istedenfor? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det begyner å nærme seg et halvt år etter den første traileren... ... Og det finnes faen meg ikke noe som helst informasjon fra Rockstar. Hva er vitsen, hvorfor bare ikke holde det hemmelig istedenfor? Holde alt hemmelig mener du? De må jo slenge ut noe mat så vi blir sultne, men det meste har vel alltid vært hemmelig med GTA-spillene, og det er derfor nettopp det er så herlig og mange "wow-moments" når man får tak i spillet Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det begyner å nærme seg et halvt år etter den første traileren... ... Og det finnes faen meg ikke noe som helst informasjon fra Rockstar. Hva er vitsen, hvorfor bare ikke holde det hemmelig istedenfor? Godt spørsmål. Er litt dumt de bruker så lang tid på å gi oss info om spillet. De vet det er millioner av fans som venter spent på info. De kunne ihvertfall gitt oss litt tekst eller bilder, det hadde heller ikke vært galt med en ny trailer. Regner med de ikke gir oss så mye nytt nå fordi Max Payne 3 er i nærheten. Men da kunne de heller gitt oss en trailer til i februar da! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Grunnen til at de har ikke delt så mye info er fordi spillet ikke nødvendigvis kommer i år. Og det virker mer som det kommer i 2013. Derfor er ikke en lanseringsdato og evt. ny trailer på vei før nærmest E3 5-7. juni i år som en mulighet hvis det skal bli lansert i 2013. Ser for meg at spillet kan bli lansert i april/mai. At de holder ting mest mulig hemmelig til nærmere en lanseringsdato, som de alltids har gjort (GTA IV, GTA:VC, og GTA:SA som jeg kan huske) er ikke noe nytt. Og er heller lurere å dele informasjon når spillet er i en mer fullført status. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Grunnen til at de har ikke delt så mye info er fordi spillet ikke nødvendigvis kommer i år. Og det virker mer som det kommer i 2013. Derfor er ikke en lanseringsdato og evt. ny trailer på vei før nærmest E3 5-7. juni i år som en mulighet hvis det skal bli lansert i 2013. Ser for meg at spillet kan bli lansert i april/mai. At de holder ting mest mulig hemmelig til nærmere en lanseringsdato, som de alltids har gjort (GTA IV, GTA:VC, og GTA:SA som jeg kan huske) er ikke noe nytt. Og er heller lurere å dele informasjon når spillet er i en mer fullført status. Jo, du har nok rett der. Det virker som et 2013 produkt. Men er ikke noe gale i det, med tanke på at de får finpusset det skikkelig. Men det jeg synes er dumt, er at de gir oss trailer så tidlig. Istedet for å heller vente til januar-februar med den første traileren. Da trenger vi ikke sitte hver dag og vente på en ny trailer, når det faktisk ikke dukker opp noe nytt på over et halv år. E3 iår får vi vel en ny trailer. Det er 7 måneder fra første trailer, noe som er ganske mye. Så håper vi får mer info før E3. Vi får håpe. Det hadde ihvertfall ikke skadet med litt info eller bilder, det synes jeg VIRKELIG de kunne gitt oss, istedet for ingenting. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Rockstar har selv sagt at det skal publiseres 4. kvarter av 2012 eller starten av 2013 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Klarer nesten ikke vente!!!!! Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Klarer nesten ikke vente!!!!! spill minecraft Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Klarer nesten ikke vente!!!!! spill minecraft Å nei takk. det er kjedlig det. Endret 31. mars 2012 av Demon_Hunter 1 Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Det er ganske tydelig i traileren at det kommer fly i spillet. Både vann fly, og jet. Siden mest sannsynlig jet kommer tilbake, regner jeg med kartet blir stort. Er ikke vits å sitte seg inn i en jet, så er du på andre siden av kartet på 30 sekunder. Rockstar inkluderte ikke fly i GTA IV fordi det var for lite, så regner med at kartet er GANSKE mye større her. Ihvertfall såpass stort at det er en grunn til å bruke jet. Det vil jo mest sannsynlig være flere småbyer, pluss et stort Los Santos. Disse småbyene har sikkert en liten flyplass. Det må være såpass stor avstand, at det tar oss 30 sekunder til hver småby. De har selv sagt at det skal bli det største spillet, så det er bare til å vente å se. Endret 1. april 2012 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Klarer nesten ikke vente!!!!! spill minecraft Å nei takk. det er kjedlig det. Klarer nesten ikke å vente jeg heller, men det beste er å bare prøve å glemme det helt og gjøre andre ting isteden Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Mitt største ønske i år. GTA V er San Andreas m/ GTA IV grafikkmotoren. Det hadde vært topp for min del. Drite langt faen i alle elementen i GTA IV. En ting til - tanks og militært personell ved max stjerner er et must. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Kan hvertfall ikke sammenlignes med Assassins Creed, som har et veldig forskjellig gameplay. Og om det skal sammenlignes med noe, kan vi jo heller se på Red Dead Redemption. Her og ble det jo brukt Euphoria, som gjorde spillet bedre. Jeg elsket fysikken på biler i GTAIV. Noen mente det var som å kjøre rundt i mursteiner, fordi de ikke fikk tatt en 90 graderssving i 100km/t. Det var realistisk og uforutsigbart. Husker følgende to førsteinntrykk re: bilfysikken når jeg fyrte opp GTA IV første gangen: 1: Man kunne dra av dekkene og kjøre kun på felgene hvis man burnet for lenge. 2. Jeg peisa en Sentinel (som ligner på en M3, vet dere) inn i et kryss i femhundreogaltforfort, traff en annen bil, og høyre framhjul sto nå skjevt + at bilen var helt krøsta. Magisk. Hadde stor innvirkning på kjøreegenskapene også. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Grand Theft Auto 5 launches in October, says dev CV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå