aBadMan Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 PC er et must for meg. Men må nok ha det på Xbox One eller PS4 også. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Rockstar ser ikke ut til å gå konkurs akkurat... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 De må applauderes for å få kundene sine til å kjøpe samme spill 3 ganger. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Skal dere kjøpe det på PS4 eller Xbox One? Du glemte PC. Helt klart PC. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Blir PS4 for meg. Liker ikke Rockstar Social Club som de bruker på PC-spillene sine. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Blir PS4 for meg. Liker ikke Rockstar Social Club som de bruker på PC-spillene sine. Dem stoppet med Social Club allerede med GTA IV til PC. Gikk over til ren Games for Windows men nå er også det lagt ned. Så tipper alt går via Steam denne gangen. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Blir PS4 for meg. Liker ikke Rockstar Social Club som de bruker på PC-spillene sine. Det er vel ingen som liker at man må logge inn på hundre forskjellige tjenester for å spille. Håper ikke det skjer i bakgrunnen i selve spillet. For å spille GTAIV må jeg logge meg på Steam, så logge meg på Social Club, så logge meg på Games for Windows Live... Bortsett fra Steam, er alt slikt en uting. Men må man ikke logge seg på PSN, så et eller annet fra Rockstar for å spille online på Playstation også? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Blir PS4 for meg. Liker ikke Rockstar Social Club som de bruker på PC-spillene sine. Dem stoppet med Social Club allerede med GTA IV til PC. Gikk over til ren Games for Windows men nå er også det lagt ned. Så tipper alt går via Steam denne gangen. Hva sa du? (Startet akkurat GTAIV som en test) Endret 15. oktober 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Rockstar Social Club er vel Rockstars egen DRM, akkurat som Ubisoft har Uplay og EA har Origin, så jeg tviler på at de dropper det for GTA V. Måtte bruke det da jeg spilte Max Payne 3 og vil helst slippe å bruke det igjen. Hvis det derimot viser seg at alt går gjennom Steam så kjøper jeg det på PC. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Skal dere kjøpe det på PS4 eller Xbox One? PC. Har det allerede til PS3 og 360... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 PS4 viss jeg i det hele tatt kjøper det. Har ikke DS4 til PCen så er mye lettere og ta det på PS. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 PS4 viss jeg i det hele tatt kjøper det. Har ikke DS4 til PCen så er mye lettere og ta det på PS. Blir det for mye styr å plugge den i PC'en? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 PS4 viss jeg i det hele tatt kjøper det. Har ikke DS4 til PCen så er mye lettere og ta det på PS. Blir det for mye styr å plugge den i PC'en? Har ikke noe trådløs sender på PCen som kan sende signal til sofaen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 PS4 viss jeg i det hele tatt kjøper det. Har ikke DS4 til PCen så er mye lettere og ta det på PS. Blir det for mye styr å plugge den i PC'en? Har ikke noe trådløs sender på PCen som kan sende signal til sofaen.koster 100kr Lenke til kommentar
Harribo25 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Man får klart mer for pengene med PC versjonen om man har en kraftig pc, med mindre det kommer eksklusive DLC's til PS4 og Xbox. Ser fram til noen saftige ENB modder for heftig grafikk. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Man får klart mer for pengene med PC versjonen om man har en kraftig pc, med mindre det kommer eksklusive DLC's til PS4 og Xbox. Ser fram til noen saftige ENB modder for heftig grafikk. Jeg ser mer frem til å bytte ut bilene med ekte modeller og mer realistisk kjøreegenskaper og slikt. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Litt info. Details on Exclusive Content for Returning GTAV Players on PS4, Xbox One and PC Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Rekk om handa den som vet hva man gjør om 3 uker i dag Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nice! Er veldig spent på hvor pen pc utgaven blir. Tror det kommer til å bli sykt heftig! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Rekk om handa den som vet hva man gjør om 3 uker i dag Hmmm eksamen, strålande timing.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå