abraxa Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Fikk endelig "Career criminal" i dag, fatter ikke at jeg gadd å gjøre det ferdig... de siste dagene har vært grinding av brev- og ufodeler, knife-flights og annet tull... vel, nå kan jeg trygt legge fra meg dette spillet for lang, lang tid. Lenke til kommentar
Firmino Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Blir noen med på online? Spiller PS3. Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hei Set er sikkert spurt om tidligere, men selges gta 5 på playstation 4? Lenke til kommentar
Firmino Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Tror ikke det har kommet ut enda, men er ganske sikker på at det kommer neste måned. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 "men er ganske sikker på at det kommer neste måned" Jada, de slipper et spill og sier ifra om det 1 måned i forveien. 9 Lenke til kommentar
OPGunslingerJack Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 For dere som har tenkt å kjøpe Grotti Turismo R som kommer i Business Pack. Eller dere eier en Grotti fra før av. Bli med i crewet; Grotti Owners Club. Her skal vi prøve å ha eventer, bilshow og ren kjøring av de forskjellige Grotti bilene. Link til crewet; http://socialclub.rockstargames.com/crew/grotti_owners_club Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Solgte PS3en min for ikke så lenge siden, nå lengter jeg tilbake til GTA siden det er en stund siden, noen som har oppdatert info når og om det i det hele tatt kommer en PC versjon? Lenke til kommentar
Tacklemoore Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 PC Versjonen basert på Internett rykter kommer i Mars/April. PC versjon av et spill kommer som regel 200 dager etter spillets lansering. Rockstar har foreløbig ikke gitt ut noe offisiell informasjon om dette men du kan jo følge med på http://rockstargames.com/newswire Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Endelig!Etter mange timer med spilling så har jeg fått alle achievements! 2 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Har gitt opp å få alle trofeene, er kjedelig å spille story line. Lenke til kommentar
Tacklemoore Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Noen som blir med å lage et LSPD/FIB crew? 1 Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Høres interessant ut. Hva blir formålet med crewet? Regner med at det blir å bekjempe kriminalitet? Bounty hunting? Endret 10. mars 2014 av MAG8 Lenke til kommentar
Tacklemoore Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Haha, jepp! Vi gjør som i USA, vi knuser de som bare kjører for fort. Tar de som raner butikker og biler. Har sett noen videoer på YouTube om det. Men hva skal vi kalle det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Så poenget med crewet er å drepe alle? Lenke til kommentar
Tacklemoore Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Nope, det er å vise hvem som eier gatene og ha det gøy med å stoppe kriminelle. Så poenget er å bekjempe kriminalitet. Vi dreper ikke alle, de som bryter VÅRE regler. Så det vi må bli enige om er hvor grensen går. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Kan bli artig. Må ha en som er god til å lage emblem for å lage et LSPD/FIB merke da. Skulle fortsatt gått ann å få sheriff grangeren. Lenke til kommentar
Tacklemoore Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ja. Jeg vet ikke hva som skjer men når jeg laster opp emblem til crewet (har prøvd flere) så funker det ikke uansett hvor lenge jeg venter. Legg meg til: Tacklemore 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hei Set er sikkert spurt om tidligere, men selges gta 5 på playstation 4? Det kommer til høsten. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Selv om dette er mitt favoritt-GTA så langt tviler jeg på at jeg gidder å kjøpe en ny versjon, oppdatert grafikk eller ei. Spillet er for stort til å spille gjennom flere ganger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg var så godt fornøyd med PS3-versjonen selv at jeg ikke kjøper PC-versjonen før det kommer med 75% rabatt, det er sikkert og visst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå