eXtreme-501 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Takk Stemmer, husker nå jeg fikk en bildemail av ho tidlig i spillet. ignorerte det midt oppe i alt annet jeg hadde lyst til å gjøre..og nå er den mailen naturligvis slettet.. hvordan får jeg aktivisert det igjen, ved å ringe hu? Har også mistet mailen fra hun, men tror oppdraget fortsatt er aktivert, så du kan jo bare dra til første location. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Har også mistet mailen fra hun, men tror oppdraget fortsatt er aktivert, så du kan jo bare dra til første location. Det skal jeg...straks skru på box`n nå... om jeg ikke husker helt feil så var den dama der riiiimelig sprek og..(??)...hihi...blir bra! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Men for svarte!! Den iFruit appen duger ikke til noe, lagde skilt men når jeg starta GTA V var jo ikke det skilte jeg lagde på bilen til Franklin, Trevor eller Michael? Åå plagsomt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 For de med PS3, det arrangeres en turnering (dato ikke fastsatt):https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1547903 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Men for svarte!! Den iFruit appen duger ikke til noe, lagde skilt men når jeg starta GTA V var jo ikke det skilte jeg lagde på bilen til Franklin, Trevor eller Michael? Åå plagsomt Jeg har prøvd å lage skilt mange ganger nå, men hver gang jeg går ut av appen og inn på nytt, så er det borte. Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har prøvd å lage skilt mange ganger nå, men hver gang jeg går ut av appen og inn på nytt, så er det borte. Har dere trykket på "order"? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Har dere trykket på "order"? Mulig jeg er blind, men ser ikke at det står "order" noen plass i den appen. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Noen andre enn meg som har fortsatt å spille singleplayer en hel del etter the big score? Det er så gøy å bare kjøre rundt og gjøre forskjellige ting at jeg ikke klarer å la det ligge. Det er jo så mange muligheter at dersom en har lite å gjøre etter storyen er ferdig har lite kreativitet Fantastisk Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Klarer ikke det, når jeg heller kan gjøre det samme i gta online =p Lenke til kommentar
teitur Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Mulig jeg er blind, men ser ikke at det står "order" noen plass i den appen.Order-knappen ligger på sidene der du bestiller oppgradering av bilene. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Noen andre enn meg som har fortsatt å spille singleplayer en hel del etter the big score? Det er så gøy å bare kjøre rundt og gjøre forskjellige ting at jeg ikke klarer å la det ligge. Det er jo så mange muligheter at dersom en har lite å gjøre etter storyen er ferdig har lite kreativitet Fantastisk Ja jeg er enig med deg, selv om jeg ikke er ferdig Jeg synes det bare blir bedre og bedre jeg og vet jeg kommer til å ha masse å gjøre selv etter at hovedoppdragene er fullført. Jeg planlegger rett og slett spillet mitt med DLC i baktankene, det blir fantastisk Jeg gjorde et Strangers and freaks i går kveld og fikk min hittils største latterkrampe av Trevor: Oppdraget med han Realestate fyren og salgsplakaten, etter å ha vært oppe på rommet med hu dama og har satt meg i bilen for å kjøre til oppdragets avslutningspunkt bryter Trevor plutselig ut : "Well, what a great fucking day this is turning out to be all of a sudden!" Det var bare den utrolig morsomme måten han sa det på, og med tanke på at han nettopp hadde vært og kosa seg på et hotellrom som fikk meg til å hikste Han må være den beste/morsomste spillkarakteren jeg noensinne har vært borte i Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Order-knappen ligger på sidene der du bestiller oppgradering av bilene. Aah, der ja. Takk, det var oppklarende. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Trevor er absolutt en fantastisk karakter. Når han møter tanten til Franklin feks. Hele den scenen er legendarisk bra. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Og når han møter hun triatlon-dama. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Ja jeg er enig med deg, selv om jeg ikke er ferdig Jeg synes det bare blir bedre og bedre jeg og vet jeg kommer til å ha masse å gjøre selv etter at hovedoppdragene er fullført. Jeg planlegger rett og slett spillet mitt med DLC i baktankene, det blir fantastisk Jeg gjorde et Strangers and freaks i går kveld og fikk min hittils største latterkrampe av Trevor: Oppdraget med han Realestate fyren og salgsplakaten, etter å ha vært oppe på rommet med hu dama og har satt meg i bilen for å kjøre til oppdragets avslutningspunkt bryter Trevor plutselig ut : "Well, what a great fucking day this is turning out to be all of a sudden!" Det var bare den utrolig morsomme måten han sa det på, og med tanke på at han nettopp hadde vært og kosa seg på et hotellrom som fikk meg til å hikste Han må være den beste/morsomste spillkarakteren jeg noensinne har vært borte i Hahaha jeg vet. Det er helt sykt hvor bra karakter trevor har. Og det morsomste jeg har sett i GTA, som bokstavelig har fått meg til å grine av latter er når jeg switcher over til Trevor så var plutselig trevor nesten naken og står på en bro mens han holder en mann over hodet og så hiver han mannen utfor, bare sånn helt random midt i byen. Uansett hvor trevor er så er han alltid oppi noe bråk på tilfeldige plasser En annen gang når jeg switchet til trevor endte jeg opp på en strand der han hadde drept tre mennesker og stod i båten deres som han ville stjele. Og da var han også nesten naken mener jeg å huske Han er jo så langt ifra frisk i hodet som man kommer. Eller, det vittigste må være når man starter et oppdrag (husker ikke hvilket) så kommer trevor på døra til franklin. Så skal han hoppe over gjerdet til franklins tomt og så tryner trevor noe så inni natta og slår seg. Så begynner franklin å le litt på en vennlig måte så KLIKKER trevor og gir tegn til at han har lyst til å drepe franklin fordi han lo litt forsiktig. Når franklin sier unnskyld så sier trevor beklager og forklarer at han hadde en dårlig barndom og slikt. Det er så komisk, han er så stein hakke gal Her er den :D http://www.youtube.com/watch?v=gCQ093vh3FM Endret 30. oktober 2013 av IceBlitz 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Her er den :D http://www.youtube.com/watch?v=gCQ093vh3FM LOL Har ikke fått det oppdraget ennå, må være nærmere slutten? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Tror ikke det. Kanskje rundt 40-50%? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Trevor er fantastisk, alltid like spennende å switche over til han, og se hva som skjer. En gang var han iført en kjole og befant seg høyt oppå et fjell. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Trevor er fantastisk, alltid like spennende å switche over til han, og se hva som skjer. En gang var han iført en kjole og befant seg høyt oppå et fjell. WTF! Han er så skrudd Digger han, har også switchet over til han mange ganger bare for å se hva som skjer Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Tror ikke det. Kanskje rundt 40-50%? Hmmm...er ikke alltid edru når jeg spiller så det er kanskje et sort hull her og der.. desto større grunn til å ta alle oppdragene på nytt når jeg blir ferdig, går for gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå