Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kjedeligt, koser meg mer med bf4 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Koser meg mer med gta enn half life men der ikke hvorfor jeg skulle levert det tilbake, da det er et bra spill og antageligvis noe jeg kunne finne på å plukke opp igjen en dag. 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nå skal jeg levere inn ps3 om 1 mnd uansett så hehe:). Gta blir nokk kjøpt igjen når den kommer på ps4 1 Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kjedeligt, koser meg mer med bf4 Rart når du aldri har prøvd bf4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har spilt rundt 20 timer battlefield 4 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Den iFruit appen til Android suger, lagger og får ikke skrivd inn fødselsdato!! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Whaaa, fødselsdato? Den suger strøm også, merket jeg. Gikk fra 100 til 90%. Batteri på 10-15 min. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Funket fjell på min S4. trengte ikke noe fødselsdato, da. For jeg ble ferdig med chop mens jeg hadde iPhone :-P Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Merkelig, jeg har en S2 men jeg får ikke lasted ned appen :/ jeg sitter med jellybean (4.X) men miste kravet er 3.0 og nyere... Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Koser meg mer med gta enn half life men der ikke hvorfor jeg skulle levert det tilbake, da det er et bra spill og antageligvis noe jeg kunne finne på å plukke opp igjen en dag. Enig! Tror aldri jeg har kost meg mer med en spill noensinne enn med GTAV. Fallout kanskje men kos-opplevelsen er av en annen sjanger. Har bevisst drøyd og drøyd hovedoppdragene og har fremdeles 15-20 igjen etter ooover 100 timer SP-spilling. Mangler nå 39 stunt jumps (her kommer jeg bare til å ta 25 av dem merker jeg, kun m/tanke på 100% checklist) og alle knife flight`sa. + Submarine parts som ikke har åpnet seg i spillet mitt ennå, av en eller annen merkelig grunn. Har tatt de 2 første streets-racene bare og er imponert over hvor gøy det er å race i dette spillet. Resten av raca skal taas til slutt når jeg har fullt-oppgraderte biler. (skal ikke bruke et rødt øre på noe som helst før jeg er ferdig med siste Lester oppdrag, for å sitte igjen med så mange penger som mulig så jeg kan kjøpe alt) - Jeg tror nemlig penger vil komme godt med i fremtidig DLC. Jeg håper ihvertfall det. Er sinnsykt spent på hva som vil komme som DLC i SP-delen!! Tidligere hatet jeg DLC. Jeg kjøpte riktignok DLC, men satt igjen med en følelse av å ha blitt rana etterpå. Nå elsker jeg det Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det er online som gjør greia for min del. Jeg fullførte SP, men startet på nytt pga Lester, og er vel ganske nært slutten historiemessig. Så kom online. Nå frister det så lite å spille SP. Men online er enda veldig bra, og er veldig spent på hvordan det utvikler seg. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Investerte 40 mill på Pisswasser. Ca. 2 uker etterpå hadde jeg 200 mill Håper det blir like lett når Bawsaq åpner Online. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Generelt sett skuffa over iFruit-appen. Den virker ganske treig på min S3, det går tydeligvis ikke an å taste inn fødselsdato når jeg prøver å gå inn på "GTA V", og chop-minigamet virker treigt og dårlig gjennomført. I tillegg kan jeg ikke skjønne hvorfor appen er over 200 mb?! Jeg mener... til og med hele Final Fantasy III er jo bare halvparten av størrelsen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jau ikke spes bra. De kunne gjort mer ut av social club/life invader enn kun en rip av nettsiden. Fikk registrert en plate, den delen virker helt greit. Resten av appen er ikke spes bra. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hva er "Bail bonds" fra Hobbies and pasttimes i Rockstar checklist? Ser jeg har gjort en av de...aner ikke hva det var.. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 http://gta.wikia.com/Bail_Bond Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 http://gta.wikia.com/Bail_Bond Takk Stemmer, husker nå jeg fikk en bildemail av ho tidlig i spillet. ignorerte det midt oppe i alt annet jeg hadde lyst til å gjøre..og nå er den mailen naturligvis slettet.. hvordan får jeg aktivisert det igjen, ved å ringe hu? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ifuit-app installert. Regga skiltplate. Sletta Ifruit-app. For noe jævla møl. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ifuit-app installert. Regga skiltplate. Sletta Ifruit-app. For noe jævla møl. LOL.... Mon tro om den appen noensinne kommer til WP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå