Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har det samme, bare at jeg har nesten 50% (42ish/69). Jeg har dog en blå og en grønn M (for Michael), men Michael og Trevor har tatt ferie etter et annet oppdrag jeg gjorde...

går sånt på in-game tid eller progress?

Prøv dette

Hadde akkurat samme problemet på min, søkte det opp, og det er en bug som kom etter en online-patch.

Regner med at du da ikke har den gule ringen når du kommer til huset til michael?

En løsning som kan funke er å dra et stykke unna huset, og ta taxi til oppdraget (husk å skippe turen).

Prøvde dette to ganger da jeg fant tipset, da funket det ikke. Prøvde det dagen etter, og da funket oppdraget.

Så er verdt å prøve.

tl:dr: Ta taxi til oppdraget og husk å skippe turen, kan hende ringen popper opp utenfor huset da.

Endret av Snytefant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"collect 30 submarine parts" - Stranger and freaks?

Har samla alle waste barrelsene osv...ikke fått noe submarine parts ennå..

Forøvrig, synes det er merkelig at "tiden ikke går" når man hopper over til online. Tenker da på "property income".

Har spilt ca 10 timer online og gikk tilbake til SP for å sjekke aksjer - synes da det var rart at karakterene da ikke hadde fått noen mail om penger inn på konto..

Lenke til kommentar

Er det noen som eksakt kan forklare meg hvordan man styrer bilen i luften når man "stunt jumper"? Vet vi skal bruke LS, men for meg virker det ikke ut som det skjer en dritt.. veldig frustrerende å lese "Stunt Jump Failed" heletiden!

Lenke til kommentar

Er det noen som eksakt kan forklare meg hvordan man styrer bilen i luften når man "stunt jumper"? Vet vi skal bruke LS, men for meg virker det ikke ut som det skjer en dritt.. veldig frustrerende å lese "Stunt Jump Failed" heletiden!

Det tar litt tid før det skjer noe.

hold f.eks stikka konstant til venstre i 3-4sek så begynner bilen å gå mot venstre.

i det den begynner å bevege seg mot venstre bør du rimelig kjapt dra stikka litt motsatt vei igjen, ellers snurrer den kjapt på taket :)

Lenke til kommentar

Stunt jumps var litt bugga for min del, fikk bekreftelse på at hoppet var greit, men når jeg hadde tatt alle femti så var det tre stykker som ikke var godkjent.

Så måtte ta nesten alle femti på nytt igjen før trofeet poppet opp, moro.

Holder på med Knife Flights nå, har 13/15, koser meg ikke kjenner jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...