enixitan Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Det første, er det det med submarine? Nei, det første er "Hotel Assassination". Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Nei, det første er "Hotel Assassination". Takker! Da har jeg faktisk ikke tatt det, så da fyrer jeg opp GTA V Endret 25. oktober 2013 av TuRb0 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) jeg har det samme, bare at jeg har nesten 50% (42ish/69). Jeg har dog en blå og en grønn M (for Michael), men Michael og Trevor har tatt ferie etter et annet oppdrag jeg gjorde... går sånt på in-game tid eller progress? Prøv dette Hadde akkurat samme problemet på min, søkte det opp, og det er en bug som kom etter en online-patch. Regner med at du da ikke har den gule ringen når du kommer til huset til michael? En løsning som kan funke er å dra et stykke unna huset, og ta taxi til oppdraget (husk å skippe turen). Prøvde dette to ganger da jeg fant tipset, da funket det ikke. Prøvde det dagen etter, og da funket oppdraget. Så er verdt å prøve. tl:dr: Ta taxi til oppdraget og husk å skippe turen, kan hende ringen popper opp utenfor huset da. Endret 25. oktober 2013 av Snytefant 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 "collect 30 submarine parts" - Stranger and freaks? Har samla alle waste barrelsene osv...ikke fått noe submarine parts ennå.. Forøvrig, synes det er merkelig at "tiden ikke går" når man hopper over til online. Tenker da på "property income". Har spilt ca 10 timer online og gikk tilbake til SP for å sjekke aksjer - synes da det var rart at karakterene da ikke hadde fått noen mail om penger inn på konto.. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Stemmer det at vi skal få $500,000 online, når i så fall? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Så fort de har fikset problemene med mistet karakter/stats. Kommer i to overføringer a 250K Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det første, er det det med submarine? EDIT: Første er hotell oppdraget ja? Eg husker faktisk ikke, men vet at man må gjøre et oppdra fra Lester før man kommer videre i storyen. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Er det noen som eksakt kan forklare meg hvordan man styrer bilen i luften når man "stunt jumper"? Vet vi skal bruke LS, men for meg virker det ikke ut som det skjer en dritt.. veldig frustrerende å lese "Stunt Jump Failed" heletiden! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Er det som føles naturlig, stikke mot høyre vrir bilen mot høyre, ned vipper fronten opp, frem vipper fronten frem, venstre vrir venstre. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Er det noen som eksakt kan forklare meg hvordan man styrer bilen i luften når man "stunt jumper"? Vet vi skal bruke LS, men for meg virker det ikke ut som det skjer en dritt.. veldig frustrerende å lese "Stunt Jump Failed" heletiden! Det tar litt tid før det skjer noe. hold f.eks stikka konstant til venstre i 3-4sek så begynner bilen å gå mot venstre. i det den begynner å bevege seg mot venstre bør du rimelig kjapt dra stikka litt motsatt vei igjen, ellers snurrer den kjapt på taket Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Pfff, tar da ikke så lang tid. Er ingenting som slår en 360° barrel roll med bil eller sykkel. Krever imidlertid litt hjelp av hoppet for å komme helt rundt. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg gir opp! Trodde det var smerte å samle atomavfallet, men det var tydeligvis før jeg satt igang med stunt jumps. Vanvittig bittert da det er det eneste som mangler Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Stunt jumps var litt bugga for min del, fikk bekreftelse på at hoppet var greit, men når jeg hadde tatt alle femti så var det tre stykker som ikke var godkjent. Så måtte ta nesten alle femti på nytt igjen før trofeet poppet opp, moro. Holder på med Knife Flights nå, har 13/15, koser meg ikke kjenner jeg. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Da er iFruit appen klar for android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rockstargames.ifruit 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Bare en ting å si: ENDELIG! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg forta meg å registrere "BAAAAAH" som min skiltplate. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Er litt irritert nå, hadde funnet alle ufo delene å fått den ufo bilen, MEN så hadde jeg ikke autosave på så nå er jeg på 38/50 Er ikke veldig mange men er kjedelig å sitte å se på youtube og dra tik alle de stedene!! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Nå kommer bf 4 ut så nå går gta i retur til gamstop. Var morro sålangt Endret 28. oktober 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå