Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikken var bra i 2008, ikke nå. Konsollene burde vært bytta ut for et par år siden, de hindrer utviklinga både i grafikk og AI.

Uenig faktisk, grafikken er faktisk forsatt veldig bra, kunne fint vært utgitt i år. Dessuten ønsker jeg ikke et nytt GTA IV, derfor kan de bruke tid på å lage en større og mer innholdsrik verden enn å lage en ny grafikkmotor "til ingen nytte".

Lenke til kommentar

Grafikken var bra i 2008, ikke nå. Konsollene burde vært bytta ut for et par år siden, de hindrer utviklinga både i grafikk og AI.

Uenig faktisk, grafikken er faktisk forsatt veldig bra, kunne fint vært utgitt i år. Dessuten ønsker jeg ikke et nytt GTA IV, derfor kan de bruke tid på å lage en større og mer innholdsrik verden enn å lage en ny grafikkmotor "til ingen nytte".

Det er ikke en personlig påstand han kommer med her, det er fakta. Du kan ikke være uenig i fakta. Det er et kjent faktum at konsoller holder tilbake spillutviklere fra å videreutvikle software. Det er ikke så signifikant nå som det var før, men det stemmer fortsatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

GTAIV er istand til å ha helt ekstrem grafikk som grenser til fotorealisme på PC utgaven. Så motoren er istand til å gjøre mye sykt og dette er bare GTAIV.

Særlig se på siste bildet der, se på bilen og bygningene. Jeg har det installert selv og når jeg står og stirrer på en bygning så er det ufattelig realistisk. Tror jeg aldri har sett et spill være så nærme fotorealisme før. Siste bildet tenkte jeg var EKTE helt til jeg spilte det selv. Gionights Best ENB Final Mod heter det. Tar ibruk DX11 shadere på GTAIV.

Funker ikke på nyeste patch, finnes en annen mod som funker online men det er ikke i nærheten av dette.

1314537792_GTAIV2011082517454307.jpg

1314537792_GTAIV2011082402124271.jpg

1314537792_GTAIV2011082418254881.jpg

Endret av Avean
Lenke til kommentar

GTAIV er istand til å ha helt ekstrem grafikk som grenser til fotorealisme på PC utgaven. Så motoren er istand til å gjøre mye sykt og dette er bare GTAIV.

Særlig se på siste bildet der, se på bilen og bygningene. Jeg har det installert selv og når jeg står og stirrer på en bygning så er det ufattelig realistisk. Tror jeg aldri har sett et spill være så nærme fotorealisme før. Siste bildet tenkte jeg var EKTE helt til jeg spilte det selv. Gionights Best ENB Final Mod heter det. Tar ibruk DX11 shadere på GTAIV.

Funker ikke på nyeste patch, finnes en annen mod som funker online men det er ikke i nærheten av dette.

1314537792_GTAIV2011082517454307.jpg

1314537792_GTAIV2011082402124271.jpg

1314537792_GTAIV2011082418254881.jpg

This.

GTA IV har strålende grafikk, og jeg vil heller ha den grafikken i forhold til oppdatert grafikk med mere lag. Jeg er fornøyd med den grafikken som er og håper ikke de endrer på den rett og slett fordi jeg vil ha et spill med bra flyt.

Jeg har derimot ett krav om de kommer til å beholde nåværende grafikkmotor. De MÅ fikse en bedre PC version ved release. PC versionen er helt grei nå, men har litt problemer med FPS drops iblandt. Det må vere drivere som støtter spillet fult ut ved release, og de må fikse overgangen fra konsol til PC mye bedre enn IV'ern.

Lenke til kommentar

Det er ikke en personlig påstand han kommer med her, det er fakta. Du kan ikke være uenig i fakta. Det er et kjent faktum at konsoller holder tilbake spillutviklere fra å videreutvikle software. Det er ikke så signifikant nå som det var før, men det stemmer fortsatt.

Som de sier over her, jeg er ikke uenig i konsollene. Poenget er at det veier mellom grafikk VS størrelse/innhold. Denne gangen er det viktigere å lage et større og mer innholdsrikt spill enn bedre grafikk, noe de kan gjøre hvis de beholder grafikkmotoren de har.

Så "fordelen" med at konsollene holder teknologien tilbake er at Rockstar lager et spill som er mer på San Andreas størrelse-nivå, og som sagt er grafikken allerede utrolig god, selv i 2012.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, er ikke bare bedre grafikk man får av en ny konsoll, men at man får bedre AI, bedre fysikk, bedre alt.

Leste noe om at hvis de hadde hatt bedre maskinvare så kunne de gitt hver person en egen personlighet.

Og hvor fett hadde det ikke hvert å kunne rane en bank ved å sprenge opp veggen, eller kjøre gjennom den med et pansret kjøretøy. Alt dette kunne ha blitt gjort med bedre Hardware..

Handling og story er ikke alt.. Hadde ikke vært veldig mange som hadde vært fornøyd med et nytt gta spill med knallgod story, men med gta 3 grafikk..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Etter at jeg var ferdig med Assassins Creed: Revelations gikk jeg tilbake og slo på GTAIV... ble overrasket over at fysikken var såpass "dårlig" i forhold og det er jo ikke mange årene mellom de to spillene. En bedre fysikkmotor hadde nok vært det viktigste for meg dersom vi tenker på en ny konsoll, for meg er det ikke noe krav at grafikken blir bedre.

Lenke til kommentar

Når ny konsoll kommer er det høyest på tide å oppgradere/lage ny motor. Enn sålenge vi forsatt har de samme gamle konsollene er det bedre at Rockstar fokuserer på å lage et gigantisk spill, istedenfor å bruke tid på å utnytte de siste kreftene i konsollene som ikke vil være til mye nytte uannsett.

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ærlig talt ikke på dere som klager over fysikken i GTA IV. Euphoria, som spillet bruker, er helt genial. Bilfysikken har jeg egentlig heller ikke så mye å utsette på, når jeg syns den fungerer veldig bra. Jeg likte forsåvidt kjørefysikken i Mafia II også, så jeg kan si meg enig i at de kan ta med seg noe derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...