Emils. Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hele dritten tar 30 min eller noe. Forferdelig dårlig oppdrag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hmm. Har blitt ferdig med The Bus Assassination og venter nå bare på at den siste skal komme opp på kartet. Har brukt aksjemarkedet underveis og har nesten ikke brukt penger på å kjøpe noe, men likevel så har jeg ikke 300k engang. Vet om folk som tjener flere hundre millioner på disse oppdragene. Hva har jeg gjort feil? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Du har fullført spillet og gjort siste store heist ? Og dermed fått en god del millioner til hver av karakterene ? Er først da det lønner seg og starte med assassination mission'ene Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ah.Får vente til slutten med den siste da. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) edit: glem det, jeg surra. Du kan vel regne med noe rundt 100.000.000 per char i bestfall. Endret 13. oktober 2013 av melvin1907 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Etter 18 minutter i det siste triatlon løpet så klarte jeg å sykle på en kjerring og ble disket, ser virkelig fram til å gjøre de 18 minuttene på nytt igjen Bitch please, jeg klarte å fucke opp 3 ganger på rad, alle gangene var jeg over 20 minutter inn i løpet. Fy faen så frustrerende det var. Var så deilig å bli ferdig at jeg og kompisen min satt og jublet når jeg løp inn til første plass den siste gangen, haha. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=wpk2el7e2EE 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Bitch please, jeg klarte å fucke opp 3 ganger på rad, alle gangene var jeg over 20 minutter inn i løpet. Fy faen så frustrerende det var. Var så deilig å bli ferdig at jeg og kompisen min satt og jublet når jeg løp inn til første plass den siste gangen, haha. Og jeg har ikke giddet å¨forsøke engang.. Orker ikke.. 25min----- NEI!!!!!!! Da startet vi på nytt... Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Noen som vet hva man kan gjøre når Michael og Trevor har blitt "exiled from the city. If they enter the city, martin's henchmen will track them down.." sitter litt fast med han frankling. Det er 2 "M" på mappet, den ene er grønn og andre e blå. når jeg går dit med han frankling der "M'en" er så skjer det ingen ting. SÅ er det en L, men den vill jeg ikke gjøre til slutt for pengene skyld...? noen som vet hvor jeg får de guttanboys tebake igjen til byen? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Noen som vet hva man kan gjøre når Michael og Trevor har blitt "exiled from the city. If they enter the city, martin's henchmen will track them down.." sitter litt fast med han frankling. Det er 2 "M" på mappet, den ene er grønn og andre e blå. når jeg går dit med han frankling der "M'en" er så skjer det ingen ting. SÅ er det en L, men den vill jeg ikke gjøre til slutt for pengene skyld...? noen som vet hvor jeg får de guttanboys tebake igjen til byen? Da gjør du oppdraget som Michael.. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Da gjør du oppdraget som Michael.. Han er ikke tilgjenelig å bruke. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Gå på den grønne M'en.. De grønne er Franklin oppdrag, blå er til Michael og orange er til Trevor Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har prøvd å gå til den grønne M'en med han Franklin, men ingen ting skjer..Hvordan lager man spoiler knapp? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 [spoiler]slik gjør du det [/spoiler] 1 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Dette var det siste som skjedde for Michael og Trovor forsvant...! Det siste jeg gjorde var å skyte ned et privatfly og trevor tok å kjørte motorsykkelen for å hente noe iflyet. Etter det så trur jeg at det var at trevor har kidnappa ei dame og michael satt bare på han trovor å kjørte vekk, så ble de bare borte.. Endret 14. oktober 2013 av sprintball96 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Bitch please, jeg klarte å fucke opp 3 ganger på rad, alle gangene var jeg over 20 minutter inn i løpet. Fy faen så frustrerende det var. Var så deilig å bli ferdig at jeg og kompisen min satt og jublet når jeg løp inn til første plass den siste gangen, haha. Hadde jeg bommet enda en gang, da måtte jeg ha sykemeldt meg grunnet senebetennelse i høyrearmen... Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva er letteste og raskeste måte å hente alle letter scraps og spaceship parts? Og hvor lang tid tar det, cirka? Er det eneste jeg mangler for å få 100%. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg brukte heilkopter på de siste 25 av begge to, er noen av dem som kun er tilgjengelig med helikopter også. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Noen som vet hva man kan gjøre når Michael og Trevor har blitt "exiled from the city. If they enter the city, martin's henchmen will track them down.." sitter litt fast med han frankling. Det er 2 "M" på mappet, den ene er grønn og andre e blå. når jeg går dit med han frankling der "M'en" er så skjer det ingen ting. SÅ er det en L, men den vill jeg ikke gjøre til slutt for pengene skyld...? noen som vet hvor jeg får de guttanboys tebake igjen til byen? Eg hugsar ikkje akkurat kvar i historien dette er aktuelt, så det kan vere du har gjort det. Om ikkje: Du må gjere det første Assassination-oppdraget (Hotel Assassination) i løpet av historien, det kan ikkje vente til slutt. Om du sparar det vil du komme til eit punkt der det hindrar deg i å komme vidare. Endret 14. oktober 2013 av enixitan Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jepp jeg har gjort den Første Lester Assassination-oppdraget (Hotel Assassination) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå