Anonym259235 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvilket selskap snakker vi om? Jeg kan forøvrig bekrefte det med at Insurance-aksjen går opp dersom du skaper masse ødeleggelse. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Åja, jeg trodde det bare var en slags oversettelse, ikke at selskapet faktisk het insurance. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det heter vel Ark Insurance eller noe sånt. Du ser det øverst på offline-akjsemarkedet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Tror det var AuguryInsurance. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Litt rart at en forsikringsaksjer går opp av at det blir gjort mye ødeleggelser. Det fører jo til store utbetalinger til kundene og mindre penger i kassa. På den annen side kan økt fare for skade gjøre at flere tegner forsikring. Endret 9. oktober 2013 av teitur Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvem vet, men det funker i allfall. Aksjene stiger enormt, mens du kan gjøre nøyaktig hva du vil. Bare husk å ta det rolig i en stund før slik at den synker et stykke. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Er det fortsatt noen problemer med GTA Online? Får advarsler om at jeg kan bli en "bad sport" for å ha avbrutt missions etc med andre spillere enda jeg ikke gjør det, også blir jeg kicket støtt og stadig fra servere. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvem vet, men det funker i allfall. Aksjene stiger enormt, mens du kan gjøre nøyaktig hva du vil. Bare husk å ta det rolig i en stund før slik at den synker et stykke. Da må dette ha blitt patcha inn elns for da jeg lagde et sollid hælvete i LS for en drøy uke siden gikk aksjekursen 0,1% ned etterpå.. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Bare jeg som syns det er veldig irriterende å gjøre -reply missions? For hver gang du feiler oppdraget og ikke får gold for eksempel, så må du gå gjennom loading bildet / prosessen, hvis du ønsker å gjøre oppdraget på nytt. 3 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvem vet, men det funker i allfall. Prøvde det i går, funket ikke for meg. Gikk løs på minst 40 kjøretøy med RPG og granatkaster og jeg gikk i minus. Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvor kommer denne firehjulingen fra egentlig? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvor kommer denne firehjulingen fra egentlig? Ron leverer den til traileren hans. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Prøvde det i går, funket ikke for meg. Gikk løs på minst 40 kjøretøy med RPG og granatkaster og jeg gikk i minus. Tror at det, som det ble nevnt tidligere, ble fikset i patchen. Jeg fikk aksjen opp til 52%, men etter at jeg installerte oppdateringen har den bare gått nedover jevnt og trutt. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har ikke oppdatert spillet, jeg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Ron leverer den til traileren hans. Jeg la ikke merke til den før etter oppdraget med mora hans, så jeg trodde det var en presang fra henne. Endret 10. oktober 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Fikk endelig Xbox-versjonen av GTA i posten idag. Da kan jeg selge PS3-spillet og begynne å spille online! Lurer på om jeg var heldig. Det står $59.90 i value på pakken, og det er tapet med "Åpnet for kontroll" på pakken, men jeg slapp moms og tollgebyrer. ^^ Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Fikk endelig Xbox-versjonen av GTA i posten idag. Da kan jeg selge PS3-spillet og begynne å spille online! Lurer på om jeg var heldig. Det står $59.90 i value på pakken, og det er tapet med "Åpnet for kontroll" på pakken, men jeg slapp moms og tollgebyrer. ^^ Hvilken transportør ble det sendt med? Har opplevd å få regning i posten senere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvilken transportør ble det sendt med? Har opplevd å få regning i posten senere. Posten Norge. De bruker vel å holde pakken på postkontoret om varen er fortellet, gjør de ikke? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Bare jeg som syns det er veldig irriterende å gjøre -reply missions? For hver gang du feiler oppdraget og ikke får gold for eksempel, så må du gå gjennom loading bildet / prosessen, hvis du ønsker å gjøre oppdraget på nytt. Det er den eneste grunnen til at jeg ikke gidder å spille oppdragene om igjen. Ufattelig dårlig valg av prosess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå