Realzi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Siste heist vil være tilsvarende Bethesda spill sine avgjørende battles, hvor alt kommer sammen. Har du gjort det bra i spillet vil du ha mer penger til utstyr, bedre trente crew mates som fortsatt er i live, og et nettverk av folk du har skaffet deg forhold til som vil hjelpe deg. Lot du person X få leve fem timer inn i spillet kan det kanskje hende at nettop vedkommende vil kunne hjelpe deg i siste mission. Unnskyld men dette har aldri skjedd i Bethesda spill. Tenker du på Bioware ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Unnskyld men dette har aldri skjedd i Bethesda spill. Tenker du på Bioware ? ...Fallout? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Noen som har problemer med online, jeg fikk problemer igår klokka 11 om morningen, og det har ikke fungert siden, noen som har lignende problem. Er på et LAN så det er 15 andre som har akkurat det samme problemet.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Da høres det nesten mer ut som om det er noe problemer der dere er 2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg og 3 kamerater spilte uten noe problemer i rundt 7 timer i ettermiddag/kveld PS3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Da høres det nesten mer ut som om det er noe problemer der dere er ? det er helt random.... Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 ? det er helt random.... Hva er det du mener med det. Kan det være at det er rockstargames sine servere som har problemer med visse iper..? Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Har så si bare spillt Online i hele dag, og har ikke hatt noe problemer med å spille med vennene mine. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ferdig med storyen nå. Kort tanke i spoiler. Hadde blitt spoilet flere ganger at Trevor døde, og selv om jeg tenkte at det kunne være et type valg ble jeg litt overrasket over hvordan og hva man kunne velge. Hadde egentlig trodd at det var Mike som ønsket at Trevor skulle dø, og da hadde jeg nok gjort det da jeg synes Trevor var litt vel gal. Men når det var FIB som ønsket det var det et lett valg å velge Deathwish.Selv om jeg fryktet at Franklin kunne dø. Når det gjelder valgene synes jeg de var rare. Synes det var ulogisk at Fanklin ville drept Trevor pga noe FIB sa og det å drepe Mike pga Devin var helt idiotisk. Ble også en veldig lykkelig slutt, hadde forventet noe litt mørkere. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Microsoft suger. Fordi jeg tidligere avslutta månedlig betaling, får jeg ikke lov til å kjøpe en mnd nå. Endte opp med å kjøpe pre-paid fra cdkeyshere. "Du får ikke betale på denne måte da det ikke gikk bra når du sist gjorde det". Har ikke rørt Xboxen på flere måneder. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Da har jeg spilt gjennom missionet som omtales som groteskt i diverse medier. Jeg forstår virkelig ikke oppstyret, men så skjønte jeg aldri hvorfor folk klikket i vinkel over flyplassmissionet i Call of Duty X. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ble ikke støtt av det missionet på noen måte, har sett verre ting, bla.a. i film. Skjønner ikke hvorfor det blir så utrolig mye verre bare man har mulighet til å trykke på noen knapper.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Da har jeg spilt gjennom missionet som omtales som groteskt i diverse medier. Jeg forstår virkelig ikke oppstyret, men så skjønte jeg aldri hvorfor folk klikket i vinkel over flyplassmissionet i Call of Duty X. Dette har gått meg hus forbi, hvilket oppdrag er det snakk om? PS: Tenker du på (se spoiler) Torturoppdraget? I såfall skjønner jeg at enkelte var kritiske da det var rimelig drøyt, men jeg har sett verre. Endret 9. oktober 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ja det er det oppdraget som ble dratt frem hele tiden som så "ohlordy, the agony". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Er det noen logikk jeg har gått glipp av i forhold til lagring av biler? Kjøper/lagrer du helikopter eller fly, vil de spawne nye hvis du herper dem. Biler derimot blir borte? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Syntes det oppdraget var helt unødvendig. Greit at det er et voldelig spill, men vold bare for at det skal være vold blir for dumt og ikke typisk GTA. Det krevde absolutt ingen ferdigheter av spilleren å fullføre det oppdraget og det ble rett og slett kjedelig og helt meningsløst. Men sikkert dritkult for 13 åringene som sitter og smugspiller spillet. Endret 9. oktober 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Vil tro det oppdraget var hovedsakelig et slags pr-stønt. Det å få media til å snakke om spillet, er som regel positivt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg kan forøvrig bekrefte det med at Insurance-aksjen går opp dersom du skaper masse ødeleggelse. Jeg skapte en trafikkork og ventet til det var passelig med biler før jeg tømte arsenalet av granater og alt som kan sprenges. Etter et par sånne ødeleggelser var aksjen steget med 50.2%. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Etter et par sånne ødeleggelser var aksjen steget med 50.2%. Hvilket selskap snakker vi om? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå