Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Håper GTA V blir moddvennlig. Hadde vært gøy.

Selv tror jeg spillet kommer 29.oktober eller ivertfall til høsten.

De vil nok reklamere for spillet og finpusse det noen måneder før de slipper det. 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at GTA V kommer på denne siden av sommeren i alle fall, siden Max Payne 3 ble utsatt - og det er lite lurt økonomisk sett å slippe to spill så tett på hverandre.

Jeg, for min del, er strålende fornøyd med at det ikke kommer på en stund, da jeg har mer enn nok å spille fremover uansett =P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Tviler sterkt på at GTA V kommer på denne siden av sommeren i alle fall, siden Max Payne 3 ble utsatt - og det er lite lurt økonomisk sett å slippe to spill så tett på hverandre.

Jeg, for min del, er strålende fornøyd med at det ikke kommer på en stund, da jeg har mer enn nok å spille fremover uansett =P

Forsåvidt også to ulike sjangre. Så tror ikke det gjør all verden om de slipper spillene samtidlig. Tviler på at absolutt alle som spiller GTA også liker Max Payne.

Lenke til kommentar

Er traileren en bløff? Bare lurer, har prøvd å lete etter nyheter om GTA V, men finner absolut ingenting.

Det er vel nærmere 4 måneder siden traileren ble lansert og jeg har ikke lest noenting som helst i etterkant. Er traileren ekte eller bare en bløff? Kansje et dumt spørsmål, men jeg kan ikke forstå hvorfor det etter 3-4 mnd ikke finnes ett eneste screenshot eller noe informasjon om spillet.

Dette er jo Rockstar på sitt beste. De gir ut svært få trailere og screens, og de som blir gitt ut er svært sjeldent av (ingame)gameplay. Nettopp derfor det er så kult å spille hvert eneste GTA spill for første gang, for man aner virkelig ikke hva man har i vente :)

GTA SA er et av mine favoritt spill, men det jeg husker best var hvor mye man viste om spillet på forhånd. Vi hadde vel det meste av informasjon tilgjengelig før release, noen vil kansje påstå at det var dumt siden det ikke var så mye igjen å oppdage på egenhånd. Rockstar har ikke alltid vært så forbanna hemmelighetsfulle

Lenke til kommentar

Rockstar har faktisk gitt ut flere spill i oktober, enn på våren

-----

Grand Theft Auto III: October 2001

Vice City: October 1, 2002

San Andreas: October 2004

Max Payne 2: October 15, 2003

Grand Theft Auto IV: 29 April 2008

Max Payne 3: May 15, 2012

Red Dead: May 18, 2010

-----

Så vi for se :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er mars og det finnes ikke spor av ny info siden første trailer.

Skulle jeg viste hvordan graffiken egentlig ser ut. Er vel rimelig å anta at det som er vist i traileren er cut-scenes?

Grafikken er da mer eller mindre lik den i GTA IV, konsollene er ikke i stand til å dra noe særlig mer.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Skulle jeg viste hvordan graffiken egentlig ser ut. Er vel rimelig å anta at det som er vist i traileren er cut-scenes?

Grafikken er da mer eller mindre lik den i GTA IV, konsollene er ikke i stand til å dra noe særlig mer.

Helt greit for min del. Jeg hadde ingen problemer med grafikken på konsoll.

Lenke til kommentar

Helt greit for min del. Jeg hadde ingen problemer med grafikken på konsoll.

Min mening også. IV hadde bra nok grafikk, minus noen småjusteringer her og der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...