MrL Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det hadde vært fint ihvertfall å få en release dato snart. Begynner å tvile mer og mer på mai-release siden vi ikke har hørt noe enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Håper GTA V blir moddvennlig. Hadde vært gøy. Selv tror jeg spillet kommer 29.oktober eller ivertfall til høsten. De vil nok reklamere for spillet og finpusse det noen måneder før de slipper det. Endret 13. februar 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Tviler sterkt på at GTA V kommer på denne siden av sommeren i alle fall, siden Max Payne 3 ble utsatt - og det er lite lurt økonomisk sett å slippe to spill så tett på hverandre. Jeg, for min del, er strålende fornøyd med at det ikke kommer på en stund, da jeg har mer enn nok å spille fremover uansett =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Tviler sterkt på at GTA V kommer på denne siden av sommeren i alle fall, siden Max Payne 3 ble utsatt - og det er lite lurt økonomisk sett å slippe to spill så tett på hverandre. Jeg, for min del, er strålende fornøyd med at det ikke kommer på en stund, da jeg har mer enn nok å spille fremover uansett =P Forsåvidt også to ulike sjangre. Så tror ikke det gjør all verden om de slipper spillene samtidlig. Tviler på at absolutt alle som spiller GTA også liker Max Payne. Lenke til kommentar
Fredr1k Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er traileren en bløff? Bare lurer, har prøvd å lete etter nyheter om GTA V, men finner absolut ingenting. Det er vel nærmere 4 måneder siden traileren ble lansert og jeg har ikke lest noenting som helst i etterkant. Er traileren ekte eller bare en bløff? Kansje et dumt spørsmål, men jeg kan ikke forstå hvorfor det etter 3-4 mnd ikke finnes ett eneste screenshot eller noe informasjon om spillet. Dette er jo Rockstar på sitt beste. De gir ut svært få trailere og screens, og de som blir gitt ut er svært sjeldent av (ingame)gameplay. Nettopp derfor det er så kult å spille hvert eneste GTA spill for første gang, for man aner virkelig ikke hva man har i vente GTA SA er et av mine favoritt spill, men det jeg husker best var hvor mye man viste om spillet på forhånd. Vi hadde vel det meste av informasjon tilgjengelig før release, noen vil kansje påstå at det var dumt siden det ikke var så mye igjen å oppdage på egenhånd. Rockstar har ikke alltid vært så forbanna hemmelighetsfulle Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Forvent at vi kommer til å fortelle mer om «GTA V» om noen få måneder, svarer Rockstar-talspersonen på forumet. Jaja, da blir det nok ikke noen lansering før høsten nei Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Til høsten hvis vi er heldige. Ser mer ut som release mellom februar og mai neste år. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Rockstar er vel alle mai-releasers mor? Finfint for meg, skaper noe å bedrive frem til novemberslippet hvert år Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Rockstar har faktisk gitt ut flere spill i oktober, enn på våren ----- Grand Theft Auto III: October 2001 Vice City: October 1, 2002 San Andreas: October 2004 Max Payne 2: October 15, 2003 Grand Theft Auto IV: 29 April 2008 Max Payne 3: May 15, 2012 Red Dead: May 18, 2010 ----- Så vi for se Endret 14. februar 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Spiller fint lite rolle for meg om det kommer på høsten eller våren 2013. Det er altfor lenge til uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ballad of gay tony 29.october. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ikke glem at GTA IV egentlig skulle bli gitt ut i oktober det også, det ble utsatt. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ikke glem at GTA IV egentlig skulle bli gitt ut i oktober det også, det ble utsatt. Det var vel fordi de hadde noen problemer med å utvikle til PS3... siden det var det første GTA-spillet til den nye konsollen. Lenke til kommentar
Fredr1k Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er mars og det finnes ikke spor av ny info siden første trailer. Skulle jeg viste hvordan graffiken egentlig ser ut. Er vel rimelig å anta at det som er vist i traileren er cut-scenes? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Det er mars og det finnes ikke spor av ny info siden første trailer. Skulle jeg viste hvordan graffiken egentlig ser ut. Er vel rimelig å anta at det som er vist i traileren er cut-scenes? Grafikken er da mer eller mindre lik den i GTA IV, konsollene er ikke i stand til å dra noe særlig mer. Endret 3. mars 2012 av MrLG Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er mars og det finnes ikke spor av ny info siden første trailer. Skulle jeg viste hvordan graffiken egentlig ser ut. Er vel rimelig å anta at det som er vist i traileren er cut-scenes? Grafikken er da mer eller mindre lik den i GTA IV, konsollene er ikke i stand til å dra noe særlig mer. Helt greit for min del. Jeg hadde ingen problemer med grafikken på konsoll. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er mars og det finnes ikke spor av ny info siden første trailer. Skulle jeg viste hvordan graffiken egentlig ser ut. Er vel rimelig å anta at det som er vist i traileren er cut-scenes? Grafikken er da mer eller mindre lik den i GTA IV, konsollene er ikke i stand til å dra noe særlig mer. Helt greit for min del. Jeg hadde ingen problemer med grafikken på konsoll. Min mening også. IV hadde bra nok grafikk, minus noen småjusteringer her og der. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Enig jeg også, graffikken vil være det minste problemet 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Grafikken var super, men ytelsen på pc-versjonen vil for evig være en skamplett på Rockstar sitt imponerende rulleblad. Er den stabil ved lansering, så er jeg en happy camper. Selv om jeg må vente ett år på det. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Så den kommer trolig nok ikke før i Q4?:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå