Kennet_H Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har enda ikke kommet inn online:s sliter andre like mye? 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Veit du hvilke selskaper på BAWSAQ som ikke blir påvirket av andre online? http://www.ign.com/wikis/gta-5/Stock_Market Her, litt ned på siden 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Takk. Så de eneste selskapene på BAWSAQ som går opp og ned basert på SP er de som har noe med Franklin sine assassination mission? Litt merkelig at de ikke er på det andre akjseselskapet. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen som har en crew jeg kan joine? Å joine online med noen? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen som har en crew jeg kan joine? Å joine online med noen? ps3 eller xbox ? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Haha. what!, fikk faren min til og bli John Marston Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Lite spilling siste ukene, men ja. Hvor lenge må man vente før heist 2 blir trigget? Har loka rundt i evigheter med alle sammen, gjort en del småting osv. Men skje jo ingenting. Ingen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Funnet de 3 bilene? Om vi tenker på samme oppdrag da. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ingen? Du må jo fortsette å gjøre story-missions. Om jeg husker rett så tar det litt tid. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Online works like a charm :-( Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Du må jo fortsette å gjøre story-missions. Om jeg husker rett så tar det litt tid. Er ikke noe å ta seg til med noen av karakterene. Har ringt rundt til folk og ingen har noe å bidra med heller. Men det må da være noe jeg har oversett en plass. Endret 3. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen som har erfaring med å sjekke BAWSAQ på http://socialclub.rockstargames.com? Jeg kjøpte aksjer for 450 000 med Michael i går og nå står det at portfolio'en hans er verdt $ 3,456,440.21 Jeg får liksom ikke det helt til å stemme. Kunne det forresten vært interessant med en egen BAWSAQ-spekulasjonstråd? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Noen som har erfaring med å sjekke BAWSAQ på http://socialclub.rockstargames.com? Jeg kjøpte aksjer for 450 000 med Michael i går og nå står det at portfolio'en hans er verdt $ 3,456,440.21 Jeg får liksom ikke det helt til å stemme. Kunne det forresten vært interessant med en egen BAWSAQ-spekulasjonstråd? Vi snakker litt om Bawsaw her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1538601 Jeg har masse aksjer i Pisswasser - kjøpte for ca 13 mill pr karakter på lørdag og har i dag en verdi på over 40 mill. pr karakter. Og forøvrig bruker jeg lite de 5-timers statsene og grafenbe i spillet da de ike sier så mye som stats og grafer på Social club. Endret 3. oktober 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har ikke kommet meg inn på bawsaq på to dager nå. Noen som får det til å funke? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har ikke kommet meg inn på bawsaq på to dager nå. Noen som får det til å funke? Hadde samme problemet, men det var oppe å gikk igjen når jeg spilte litt for en times tid siden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Sjekket nå nettopp (PS3). Down for maintenance, alle kursene står i null. Faen om pisswasser-schemet går dukken. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er ikke noe å ta seg til med noen av karakterene. Har ringt rundt til folk og ingen har noe å bidra med heller. Men det må da være noe jeg har oversett en plass. Har du sjekket mail/SMS? Det kan hende at du har noen instruksjoner der du må følge. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Sjekket nå nettopp (PS3). Down for maintenance, alle kursene står i null. Faen om pisswasser-schemet går dukken. BAWSAQ funka for meg i går, og du trenger ikke bekymre deg for pisswasser, de går enda oppover. http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/bawsaq trykk "P" for pisswasser så kan du følge med Edit: noen ganger så må jeg logge på PSN på nytt etter å ha starta GTA V også tar det en liten stund før jeg får tilgang til BAWSAQ Endret 3. oktober 2013 av XfsB Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det er ikke en å samme børs det er snakk om her. Alle børsene er vel en del av hvert spill? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Bawsaq er globalt basert på alle som spiller gta5/online, den andre er kun fordi spill såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå