Dennsa Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kom inn online igjen nå, men den forrige karakteren ble slettet :/ 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tror ikke karakteren er slettet. Den ligger på Rockstar sine servere som folk har problemer med å koble til. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Får ikkje bytta karakter etter å ha prøvd online. How to fix? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tror aksjemarkedet er plassen for å tjene de største kronene. Fikk et aksjetips av en jeg kjørte til flyplassen. Det har så langt gitt nesten 30% avkastning. Snikmorderoppdragene du gjør for Lester er vel der du kan tjene mest mulig penger men det er også avhengig av at du har mye å investere med. Jeg har hørt om andre måter å påvirke markedet på, men har ikke testet det enda. Ikke vent for lenge, kursen faller igjen! Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Bare meg som ikke la merke til at musepekeren på Internet gir deg fingeren før nå? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Haha ja tror det bare er deg =p Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) hopp noen saver tilbake (du har vel sikkert en 7-8 save filer? - det hadde hvertfal jeg på det punktet i spillet...) så velger du Option C.... Du ahr Michael, Trevor og Franklin i live. Jeg gadd ikke knerte noen av dem, synes alle er like rå! Hadde en save fra 10 oppdrag før så er ferdig nå! Takk for all hjelp. Fyfader så mange millioner jeg har nå på vær karakter Endret 2. oktober 2013 av neeeeii 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nå har jeg rundet spillet så bryr meg ikke lenger, men du vil kanskje fjerne det du nettopp quotet. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Folkens.. Legg på spoiler tagg slik at dere ikke spoiler spillet for andre! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fullførte like godt historien på nytt. Først og fremst fordi jeg angret på valget jeg tok på siste oppdrag, men også fordi spillet blir litt gøyere med en milliard på bok fremfor et titalls millioner. I tillegg var det gøy å prøve et annet "approach" på oppdragene. Nesten som et helt nytt spill Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Når man gjør Lester-oppdragene så skal man investere i konkurrentselskapene hos BAWSAQ. Og aksjene hos BAWSAQ blir påvirket av andre spilleres aktivitet. Hvis alle investerer pengene sine samtidig på et selskap (feks.: Betta Pharmaceuticals (BET)) før alle gjør oppdraget. Vil ikke avkastningen multiplisere seg med antall spillere som som investerte og gjorde oppdraget slik at man tjener sinnsykt mer enn vanligvis? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Aksjene på BAWSAQ som påvirkes av spillet, blir ikke påvirket av BAWSAQ. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvor finner jeg oversikten over hvilke selskaper som er konkurrenter på aksjemarkedet? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Competitor 1 - Competitor 2 CoolBeans - BeanMachine Burgershot - Up-An-Atom Clucking Bell - TacoBomb FlyUS - AirEmu GoPostal - PostOP Bilkington - DollarPills Pisswasser - Logger MazeBank - BankOfLiberty Redwood - Debonaire Slaughter, Slaughter & Slaughter - Bullhead RadioLosSantos - WorldwideFM eCola - Rain Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvor finner jeg oversikten over hvilke selskaper som er konkurrenter på aksjemarkedet? http://www.ign.com/wikis/gta-5/Stock_Market Her, litt ned på siden Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Aksjene på BAWSAQ som påvirkes av spillet, blir ikke påvirket av BAWSAQ. Veit du hvilke selskaper på BAWSAQ som ikke blir påvirket av andre online? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Lite spilling siste ukene, men ja. Hvor lenge må man vente før heist 2 blir trigget? Har loka rundt i evigheter med alle sammen, gjort en del småting osv. Men skje jo ingenting. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det er extra gøy og pløye ned biler som står foran rød lys med en semitrailer i stor fart da ha ha, og det er veldig gøy oxo da når noen blir sinte i GTA V da ha ha exe purken og sinte sjåfører som jeg har kjørt på de i stor fart da å bilene går alle veier da. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Man får en varm følelse inni i seg når man dytter en politibil ut av veibanen slik at han spinner inn i en bensisstasjon og hvor eksplosjonen tar med seg halve Los Santos 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kan man finne bigfoot på spillet? http://www.youtube.com/watch?v=2wU7wcFtAa0 er det bare på det oppdraget man kan se bigfoot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå