neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Er på siste oppdrag, tokk å drepte Michael å nå angrer jeg hvordan bytter jeg? Noen som vet?? Omfg Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vist du kjøper Sonar Collections Dock og du parkerer båten din der blir den lagret der då, eller må eg parkere den på den båtplasen(puerto del sol marina?) du må kjøpe får og få kjøpt båt? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen som vet?? Omfg Er jeg den eneste som har gjort denne feilen? Ingen som vet hvordan man kan endre på det heller... ohh Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen som vet?? Omfg Load en tidligere save, evt start på nytt. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Load en tidligere save, evt start på nytt. Da må jeg starte 19 baner før, har autosave går det ikke å bare slette en bane? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Bane? Mener du oppdrag? Nei du må nok delvis stå for valget du har tatt. Lært at å save ofte og spesielt før slike valg er en god idé? =) Endret 1. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Bane? Mener du oppdrag? Nei du må nok delvis stå for valget du har tatt. Lært at å save ofte og spesielt før slike valg er en god idé? =) Ja men jeg visste jo ikke at det var det oppdraget som var det siste og at det var et valg der? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Men når jeg har autosave på går det vell å slette en save og endre på valget? Det er jo fortsatt lagret? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen som vet?? Omfg Starte spillet på nytt. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Starte spillet på nytt. Nei Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Ja men jeg visste jo ikke at det var det oppdraget som var det siste og at det var et valg der?Om du hørte på oppdraget så var det ganske selvforklarende hva du skulle og du må derfor enten laste inn tidligere save eller stå for valget ditt. Du fikk jo til og med opp på telefonen "kill michael, kill trevor" osv som valg. Det burde du skjønt!! Jeg valgte heldigvis alternativ nr 3. Ikke at jeg spiller Trevor så mye, men ikke drepe han heller selv om han fortjener det Endret 1. oktober 2013 av SniKaZ Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Stemmer i på denne. Jeg kan heller ikke bytte mellom figurer eller starte oppdrag. Vet ikke om det er nevnt, men jeg opplever dette på PS3. Aner ikke om det er spesifikt for PS3 eller gjelder for kjeksboks også. Har problemet jeg også, Kjeksboks. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ps3en min fryser når jeg skal laste ned updaten, hver eneste gang! Skjedde til meg og, men avbryt downloaden og last ned via pause menyen. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har en annen save, den er på 58% hvor mange oppdrag er det igjen da? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ganske nært slutten da vil jeg tro. Kommer litt an på hva du har gjort ellers, men er veldig nært. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har en annen save, den er på 58% hvor mange oppdrag er det igjen da?Du kan jo se på stats i startmenyen hvor mange oppdrag du evt mangler. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Nei Neivel... Hvis du ikke har en annen save, så kan du ikke gå tilbake på valget du har gjort. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har et lite problem nå. For at xboxen skal være online må jeg ta å oppdatere GTA, men det virker som at den er stucked på den downloading delen. Den streken går ikke fremover. Noen som har noe tips til det? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Godtfolk som sliter med singleplayer-problemer etter ikke å ha kommet online, sjekk denne oppdateringen fra Rockstar. De anbefaler å restarte konsollen og starte spillet uten internettilkopling.http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200333998-Unable-to-access-character-wheel-in-GTAV-after-failing-to-connect-to-GTAO Edit: Ser ikke ut som om dette funker for meg. Edit 2: Når jeg prøver å loade lagrede spill funker disse. Det er kun autosaven min som er føkka. Skal oppdatere når jeg har forsøkt å spille litt på loada spill. Endret 1. oktober 2013 av JoeDohn Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg fikk løst det med å ikke kunne velge karakter ved å lage en online-karakter. Etter det gikk alt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå