brukar2341 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ps3en min fryser når jeg skal laste ned updaten, hver eneste gang! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kom meg til rank 4 før alt frøys til is. Guess I'll just wait then. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Min PS3 frøys også, men når beskjeden om at oppdatering er klar, vent i ca ett minutt før dere går videre. Det funka for min del. Kommer meg "online" i solo session, lamarr henta meg på flyplassen og står nå på parkeringsplass hvor det står "Walk into Trigger to start the Race".. Er ingen trigger Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Uhmm ogsen bytter jeg karakter? Før updaten trykte jeg pil ned... Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det finnes en egen GTA: Online tråd... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1540657 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Herregud hvor jeg knakk sammen av synet som møtte meg når jeg bytta til Trevor i sta.. Hahaha, dagens! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Uhmm ogsen bytter jeg karakter? Før updaten trykte jeg pil ned... Og det gjør man fortsatt. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Og det gjør man fortsatt.Omfg, jeg hadde jo ikke skrivi det her hvis det hadde gått!! Det går jo ikke, har heller ingen missons å gjøre, har et men der må jeg bytte til Franklin. Genialt! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Foortsatt egen onlinetråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1540657 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det siste triathlon løpet må være noe av det mest meningsløse jeg NOENSINNE har gjort. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Er på siste oppdrag, tokk å drepte Michael å nå angrer jeg hvordan bytter jeg? Endret 1. oktober 2013 av Latias La til spoilertag. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Takk for megaspoiler. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kan ikke tro dette selv, det er så uvirkelig. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 BEKLAGER! ( Prøvde å lage spoilertag men ser ut til som at det skjedde noe feil (?) Unnskyld! 3 Lenke til kommentar
potteper Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Omfg, jeg hadde jo ikke skrivi det her hvis det hadde gått!! Det går jo ikke, har heller ingen missons å gjøre, har et men der må jeg bytte til Franklin. Genialt! Har samme problemet! er stuck på Michael og kan ikke engang gjøre missions. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 BEKLAGER! ( Prøvde å lage spoilertag men ser ut til som at det skjedde noe feil (?) Unnskyld! Hvorfor tror du man kan forehåndsvise innlegg? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Har samme problemet! er stuck på Michael og kan ikke engang gjøre missions. Stemmer i på denne. Jeg kan heller ikke bytte mellom figurer eller starte oppdrag. Vet ikke om det er nevnt, men jeg opplever dette på PS3. Aner ikke om det er spesifikt for PS3 eller gjelder for kjeksboks også. Endret 1. oktober 2013 av JoeDohn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå