Mladic Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg fikk den store garasjen til 30 000 gratis hos alle tre, når jeg registrerte meg på SocialClub. Hvordan registerer man seg på SocialClub? Jeg har ikke manuelt gjort det, men jeg får se statistikk over GTA 5 på socialclub.rockstargames.com Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg registrerte meg på socialclub.rockstargames.com og logga inn i spillet. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Spoiler for slutten av storyen. Etter å ha spilt fram til 80% innså jeg at jeg manglet 6 stranger-oppdrag med Trevor, som jeg korttenkt klarte å drepe. Jeg vil spille til 100. Kan jeg gå tilbake til oppdraget og endre dette eller må jeg starte helt på nytt? Endret 30. september 2013 av Banksy Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Fikk endelig tid til å fullføre storyen i natt. Fortsatt 30% til 100, men nå kommer vel Xbox-versjonen snart i posten, så tipper jeg venter til den kommer før jeg gjør ferdig spillet helt. Er det noen her inne som valgte noe annet enn valg C i det siste oppdraget? Endret 30. september 2013 av MartinF Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Den bilen du får etter du har samlet sammen alle 50 spaceship delene. Gjør den noe spesielt? Var litt skuffet for å være ærlig siden jeg ikke klarte å finne noe spesielt med den bilen ;p Sorry Endret 30. september 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Greit om du legger innlegget ditt i spoiler. Gjør den noe spesielt? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Er det noen her inne som valgte noe annet enn valg C i det siste oppdraget? Jeg trudde man mistet Franklin viss man valgte Deathwich, derfor drepte jeg Trevor isteden. (han drepte tross alt Johnny K med en gang du møter han...) Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 aah bare 1 trophy igjen på singleplayer.. jeg har igjen å skaffe 70 gull medaljer på missions og jeg har rundt 40 igjen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Fikk endelig tid til å fullføre storyen i natt. Fortsatt 30% til 100, men nå kommer vel Xbox-versjonen snart i posten, så tipper jeg venter til den kommer før jeg gjør ferdig spillet helt. Er det noen her inne som valgte noe annet enn valg C i det siste oppdraget? Japp, men angret så mye at jeg fikk ikke sove, så gikk tilbake i saven og valgte C. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke valgte det med engang egentlig. Trevor er så konge uansett, men trodde først C drepte Franklin. Om man har drept Trevor er han død for alltid. Må begynne på nytt om du angrer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hva syns dere om det "nye" politiet? Det var bra at de fikk en overhaling og ble mer "realistiske", men til tider irriterer de meg grenseløst... har en personelig rekord på ca. 25 minutter hvor jeg ikke kom meg unna fordi de søkte gjennom hvert bidige smug og de gir seg jo aldri! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Akkurat det kunne de endret litt på. Er overbevist om at jeg til tider har større problemer med å bli kvitt en stjerne enn hva jeg har når jeg skal bli kvitt tre. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Digger det. Skarpe svinger for å bryte kne of sight og sløv rulling i bakgater og liknende når de leter etter deg, lese kartet og terrenget bra når du kjører for å se hvordan du kan unngå svermer som søker deg, samt gjemme seg i busker og på tak og lignende når du er til fots... Jeg liker det veldig godt. Enda ikke giddet ha 5 star wanted level lengre enn rundt 25 min selv, bak en eller annen form for skydd i terror sin flyhangar med tonnevis av politi-lik og sønderskutte biler og helikoptre utfor. Lett å drepe dem der, vanskelig komme seg unna =/ Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kjørte fra 6 (5?) stjerner med Rhino tank.. Skyt ut helikoptrene i nærheten, så dra til fjells, skogs. Virker som snutebilene ikke gidder å lete etter deg i fjell og skoger, hvis de ikke har sett deg kjøre den veien ihvertfall.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Japp, men angret så mye at jeg fikk ikke sove, så gikk tilbake i saven og valgte C. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke valgte det med engang egentlig. Trevor er så konge uansett, men trodde først C drepte Franklin. Om man har drept Trevor er han død for alltid. Må begynne på nytt om du angrer. Haha. artig! Jeg valgte C uten å tenke meg om to ganger. Angrer ikke på valget. 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ok, jeg har runna gta, å har bare 24 mill.. å jeg ser at flere steder koster 30 og til og med over 100 mill... åssen får jeg skaffa så mye?`O.OFor heists i single playeren var bare under main missions... så åssen tjener man flere 100 mill utenom missions? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Aksjer! Vil ikke garantere noe stor gevinst, men med tanke på hvor mye piswasser har steget bare i dag, og hvilken pris det i utgangspunktet lå på kan man fort gjøre noen kroner på de aksjene for tiden. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Ok, jeg har runna gta, å har bare 24 mill.. å jeg ser at flere steder koster 30 og til og med over 100 mill... åssen får jeg skaffa så mye?`O.O For heists i single playeren var bare under main missions... så åssen tjener man flere 100 mill utenom missions? Man sparer Lesters assassination-oppdrag til slutt, og kjøper aksjer man vet man vil tjene på før og etter hvert av oppdragene. Gjør du det riktig (det ligger guider på nettet) kan man sitte igjen med så mye som 1.3-1.5 mrd dollar. Ellers ang wanted systemet: Jeg synes ikke akkurat det er realistisk når jeg kjører usett fra der den kriminelle handlingen tok plass til motsatt side av byen at politiet grundig leter igjennom en liten bakgate. I tillegg har de en tendens til å finne eksakt den gata jeg er i (de må arbeide med noen synske) og de går ofte ut av bilen for å lete litt ekstra godt akkurat der jeg er... Endret 30. september 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 http://www.gta5tv.com/gta-v-pc-release-date/ 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Er ikke akkurat et realistisk spill heller da =) . Syntes det er greit de er litt grundige, hadde vært alt for lett å ditche politiet ellers. Hadde vært rart om de skulle ta det realistisk og sjekket cctv kameraer, bruke flere uker på å snakke med vitner, samle bevis, og plutselig to år senere arresterer de deg, og du må bruke fem år i varetekt mens du venter på rettssystemets tunge tannhjul. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 http://www.gta5tv.com/gta-v-pc-release-date/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå