NinjaVal Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Har ikke fulgt med så mye i det siste, når blir online sluppet? Skjer det i natt 00:01 eller i løpet av morgendagen en gang eller hva skjer? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Har ikke fulgt med så mye i det siste, når blir online sluppet? Skjer det i natt 00:01 eller i løpet av morgendagen en gang eller hva skjer? tviler på at det åpner 00:01, de støter nok på noen problemer osv, og dessuten blir det nok en world wide launch som for det meste betyr at det åpner rundt 10:00-12:00 i morgen. Vet ikke noe av dette helt 100% sikkert, men det er det vanligste. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jau, har fri i morgen så blir bra uansett men er sykt klar for å spille i natt, jaja, får se Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Om man kjøper en garage å handler en bil på nett.. da er vel den like fast som den man starte med, eller? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Om man kjøper en garage å handler en bil på nett.. da er vel den like fast som den man starte med, eller? Den du starter med den forsvinner ikke, de du kjøper ender opp i en annen garasje der du kan hente dem når du vil. men om du setter dem fra deg, så kan du i noen tilfeller finne den igjen i politi impound, og om du ødelegger dem så kan de være vekk for altid. snakker delvis av egen erfaring, savner sykkeln min. om noen ser den stakkars svarte mountain biken min vær vennlig å returner til eiger, sist sett flygende ned fra mount chillad uten fører. 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 snakker delvis av egen erfaring, savner sykkeln min. om noen ser den stakkars svarte mountain biken min vær vennlig å returner til eiger, sist sett flygende ned fra mount chillad uten fører. LOL Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Med andre ord.. garage e bortkasta penga? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Burde kanskje hatt en egen tråd for GTA: Online? Ser for meg at det kan bli forvirring ned SP & MP i en suppe. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Garage får du gratis. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Spurte om det her(?) tidligere, fikk nei da. Fant det ut rett etter spillet var ferdig. Hadde vært veldig bra å ha de fullt oppgradert tidligere, brukte de en hel del jeg også men veldig kjedelige biler å kjøre... Kunne tenkt meg muligheten til å bytte ut selve bilen også, håper noe sånt kommer i online-delen, sånn at man kan kjøpe å eie en bil, sånn som de faste bilene til de 3, at den alltid er der Det hadde vært kjekt. Å kunne velge default bil bør absolutt være en mulighet. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Garage får du gratis.ja atmed safehouse.. men tenkte di store garagene du kan kjøpe? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 vanlige garager med safehouse og de du kan kjøpe er ganske forskjellig, om du kjøper et kjøretøy på telefonen så må du har en av de større garagene du kjøper. de du kjøper lagrer heller ikke spesielle ting me bilen, om du plasserer en oppgradert bil i en farge kan du komme tilbake til en standard bil av samme sort i en helt annen farge. dette merker du også om du kjøper biler, om du velger en spesiell farge, kan du få en helt annen. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Men safehouse garagen kan eg lagre den faste bilen oppgradert, altså oppgraderer man den faste bilen så forblir den oppgradert whatever what? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg fikk den store garasjen til 30 000 gratis hos alle tre, når jeg registrerte meg på SocialClub. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Når dere går opp stiger, går kameraet enten til venstre eller høyre, av seg selv? Spiller på 360 om det har noe å si. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ja det gjør det, mest sannsynlig av design, litt kjedelig og se rett i en vegg mens du klatrer Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) og om du ødelegger dem så kan de være vekk for altid. Det gjeld ikkje alltid, Rhinoen respawner om den blir øydelagd. Trur det gjeld dei man kjøper frå nettet. Endret 30. september 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Lagde en tråd for onlinedelen nå, slik at det ikke blir helt kaos her inne når online blir lansert i morgen 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Du går på prekestolen for opplevelsen da, selv om jeg glemte sette på stor P. Helt annen prekestol enn det du tenker på =) . Tenkte der du mente var så obvious var at cash var pointet med Online. Ha ha ok Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Har tatt alle 69 oppdragene i story mode. Men i dag har jeg sittet hele dagen å tatt andre oppdrag. Har tatt en haug av spørsmålstegn og andre ting. Men ingenting har skjedd med prosentandelen for hele spillet. Er ikke registrert at jeg hverken har tatt strangers and freaks oppdrag eller random events. Bare 3 av hver som jeg må ha tatt tidligere i spillet. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå