brukar2341 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 ^ Hvordan i huleste klarer du å få så mye penger? Jeg har bare gjort 1 assasination-oppdrag, og satset ca. 50k på Lifeinvader etter oppdraget, men jeg har ikke fått noe positiv avkastning. Jeg har kommet til 38.9 % og det ser ut som om jeg bare har Lester- og strangers and freaks-oppdrag igjen. Betyr det at jeg har rundet campagin? Det var dette jeg også gjorde "feil" på min første save. Greia med Lester sine assassination oppdrag, er at du kan vente med de 4 sisste til etter du er ferdig med hele spillet. Og om du gjør de da når du har 30mill +/- på hver av characterene, vil disse prosentene utgjør en sinnsyk forskjell! Jeg begynte på nytt og gjorde alt dette, og sitter nå med 1,3milliard på hver av de.. Greia er å innvistere og selge på akkurat riktig tidspunkt. Her er guiden jeg brukte. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hva er greia med at mange sier man må gjøre det første assasion oppdraget for Lester for å komme videre i storyen? Har sett flere som sier man må gjøre det for å låse opp harbour heist, men det var ikke nødvendig her. Eller er det senere man ikke kommer videre? Jeg tenker å vente med alle fem, hvis det går? Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Sitter med 1,5 milliarder jeg også nå, greide ikke å få det neste heistet uten Lester sitt første assassination oppdrag nei, men jeg tror kanskje det er det neste heistet etterpå du ikke får starte på. Endret 29. september 2013 av IWannaBeTheOne Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hva er greia med at mange sier man må gjøre det første assasion oppdraget for Lester for å komme videre i storyen? Har sett flere som sier man må gjøre det for å låse opp harbour heist, men det var ikke nødvendig her. Eller er det senere man ikke kommer videre? Jeg tenker å vente med alle fem, hvis det går? Du må gjøre det første. Rett før det ene Heistet så sender Franklin melding til Michael at han har noe han nå gjøre for Lester før de kan gå igang. Men slapp av, etter du har kjøpt alle eiendommene, kjøpt alle bilene og pimpet de, og dauet 10000 ganger, vil du fortsatt sitte igjen med gode 800 millioner på hver av de, så slapp av 1 Lenke til kommentar
X672 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 De må jo ta ekstremt med tid å skaffe milliarder? Eneste gangen eg har kjøpt er når eg har fått oppdrag av Lester. Utenom det har eg ikke kjøpt noen aksjer, kan vel ikke tjene noe særlig på aksjer ellers? Tenke da millioner Er nokon aksjer som er bedre enn andre, "Hawk And Little (HAL)" har gått fra $0.88 til $10.93 på nokon dager nå så der hadde du hatt ~1000% fortjeneste og "Pißwasser (PIS)" har gått fra ~$2.00 til $7.90 så hadde vert mange penger å hente der og. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hvem kjørte du han over med? Michael. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Kommer det ikke et nytt GTA om 1-2 år? Sånn som Episodes From Liberty City. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Kva må til for å opne "Deep Inside"-mission? Har kun Lester tilgjengelig på kartet, og hotel ass. utført.. EDIT: Solved Endret 29. september 2013 av Cair Paravel Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hvordan får jeg gjort "Blitz Play" (det andre heist oppdraget)? Jeg har samlet sammen alle tingene, men jeg finner ingen ikoner på kartet som indikerer at jeg kan fullføre oppdraget. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hvordan får jeg gjort "Blitz Play" (det andre heist oppdraget)? Jeg har samlet sammen alle tingene, men jeg finner ingen ikoner på kartet som indikerer at jeg kan fullføre oppdraget. Har du satt opp escape vehicle? Eller getaway vehicle, husker ikke hva det heter.. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Har du satt opp escape vehicle? Eller getaway vehicle, husker ikke hva det heter.. Ja, jeg har gjort det. Er det Trevor som er hovedmannen i det oppdraget, altså han som samler alt? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Når du åpner karaktervalg, står det 0 på alle? Altså ingen oppdrag? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Mladic Jeg gjorde alle fire setup oppdragene med Franklin. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Kommer det ikke et nytt GTA om 1-2 år? Sånn som Episodes From Liberty City. neppe, ser ut som at de satser tungt på online og microtransaksjoner Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Microtransaksjonene er jo bare for å få ting tidligere da. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Microtransaksjonene er jo bare for å få ting tidligere da. Hele vitsen med hele online altså. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Når man bytter character så står det 2 eller 3 osv på dem.. hva betyr det?? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Når man bytter character så står det 2 eller 3 osv på dem.. hva betyr det?? Tror det er antall oppdrag de kan utføre som er tilgjengelige.. ?? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Kalle: riktig =) . Raul: Jaha? Absolutt ikke det jeg ser på som vitsen med online. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Kalle: riktig =) . Raul: Jaha? Absolutt ikke det jeg ser på som vitsen med online. Penger har veldig mye å si online noe Rockstar også forstår. Derfor de legger inn microtransaksjoner fordi de vet folk kommer til å bruke penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå