Anonym259235 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvordan kjøper man tanks? Kjøpe? Dette er GTA vi snakker om. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Man kan kjøpe tank. Koster 3 mill. Om du har "stalked" den army-butikken får du 10% avslag på første kjøp, noe som gjør at du kan kjøpe tanken til noen hundretusener under. Ingen som vet? Du kan jo ta den med til en LS Customs og pimpe og trimme og gjøre som du vil med den! Endret 28. september 2013 av OlaHaldor Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ser man noe, så TAR man det, akkurat som real life 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 AAAARRGHHH. Har tatt 50 space parts, men ifølge spillet har jeg tatt 49 av 50?!? Må være en bug. Har dobbeltsjekket alle stedene. Faen så plagsomt. brukt flere timer på dette. 1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Well it's just a simple fact, When I want something, then I don't want to pay for it. Fint at trikset for å stjele biler med alarm uten at noen bryr seg funker fortsatt. (Bryt deg inn så alarmen går av, men stå og vent til den slutter før du hopper inn og kjører avgårde.) Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 AAAARRGHHH. Har tatt 50 space parts, men ifølge spillet har jeg tatt 49 av 50?!? Må være en bug. Har dobbeltsjekket alle stedene. Faen så plagsomt. brukt flere timer på dette. Huff, jeg var utsatt for det samme i VCS. Hadde bare fått registrert 98 ballonger, men hadde vært på alle stedene og skutt dem. Gikk to komplette runder for å sjekke også. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 AAAARRGHHH. Har tatt 50 space parts, men ifølge spillet har jeg tatt 49 av 50?!? Må være en bug. Har dobbeltsjekket alle stedene. Faen så plagsomt. brukt flere timer på dette. http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/checklist Nederst. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kjøpe? Dette er GTA vi snakker om.Jeg så en video hvor en fyr spawnet en tanks i hangaren hans. Han må ha kjøpt den, eller at tanksen var inkludert i kjøp av hangaren. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/checklist Nederst. Thank you!! Hadde tatt den. Vært der og alt mulig, men tydeligvis så måtte jeg dit igjen. Aner ikke hva jeg har gjort galt, eller hva som har skjedd. Enten har den kommet tilbake, eller så har jeg vært rett atme men ikke fått den. Jeg aner ikke. edit: Det var noe annet der som lyste, som jeg fikk tatt igjen. Hva kan det ha vært? Penger? Har sikkert tatt den. Begge var blå og lyste. Tenkte vel ikke mer over det. Endret 28. september 2013 av uTukt Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Er helt avhengig av GTA V Driver mest med free roam, men har hallveis runda spillet Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Fint at trikset for å stjele biler med alarm uten at noen bryr seg funker fortsatt. (Bryt deg inn så alarmen går av, men stå og vent til den slutter før du hopper inn og kjører avgårde.) Spørs hvor lenge det varer. Så den GTA Mythbuster-videoen der de sa vi kan gjemme oss for politiet i busker. Prøvde det selv, men det funket ikke. Politiet visste ikke helt hvor jeg var, men de visste i hvilket område jeg befant meg i. Resultatet var at helikopteret surret over meg uten å se meg, og noen politifolk lette rundt omkring, helt til en av dem begynte å skyte. Mulig det gikk å gjemme seg i busker før, men det går nok ikke nå lengre. Anyway, utrolig bra spill så langt. Har tatt 24 missions, men har spilt i ganske nøyaktig 27 timer. Trodde jeg hadde åpnet alt av hobbyer, sidemissions osv, men neida. Ding! Yoga is now avaliable. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 omg. hvor er tanksen min ? Hangaren Yoga is now avaliable. Yoga er driiiiiit kjedelig! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Kjøpe? Dette er GTA vi snakker om. prøv du å stjel en tanks såvidt jeg klarte å stjele jagerfly, kom meg i luften også skjøt de meg et par ganger, så ble flyet så ustabilt at jeg krasjet når jeg skulle lande Endret 28. september 2013 av g3neralen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Sist jeg stjal et jagerfly kræsjet jeg i mitt eget missil Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Deathwish? Har faen ikke lyst å drepe noe av de.. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Yoga er driiiiiit kjedelig! Kvinnfolk med veltrente kropper i stramme klær som bøyer seg hit og dit... huff, ja. Utrolig kjedelig å se på. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Kvinnfolk med veltrente kropper i stramme klær som bøyer seg hit og dit... huff, ja. Utrolig kjedelig å se på. Det er fint å se på, ja. Men å holde på alene med Michael.. nei. Endret 28. september 2013 av Banksy 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kvinnfolk med veltrente kropper i stramme klær som bøyer seg hit og dit... huff, ja. Utrolig kjedelig å se på. Det er jo bare et spill da Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 /facepalm Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Blir vell kåt på damer på et spill du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå