Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan kjøpe tank. Koster 3 mill. Om du har "stalked" den army-butikken får du 10% avslag på første kjøp, noe som gjør at du kan kjøpe tanken til noen hundretusener under.

Ingen som vet?

Du kan jo ta den med til en LS Customs og pimpe og trimme og gjøre som du vil med den! :)
Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Well it's just a simple fact,

When I want something,

then I don't want to pay for it. :)

Fint at trikset for å stjele biler med alarm uten at noen bryr seg funker fortsatt. (Bryt deg inn så alarmen går av, men stå og vent til den slutter før du hopper inn og kjører avgårde.)

Lenke til kommentar

AAAARRGHHH. Har tatt 50 space parts, men ifølge spillet har jeg tatt 49 av 50?!? Må være en bug. Har dobbeltsjekket alle stedene.

Faen så plagsomt. brukt flere timer på dette.

Huff, jeg var utsatt for det samme i VCS. Hadde bare fått registrert 98 ballonger, men hadde vært på alle stedene og skutt dem. Gikk to komplette runder for å sjekke også. :(
Lenke til kommentar

Thank you!!

Hadde tatt den. Vært der og alt mulig, men tydeligvis så måtte jeg dit igjen. Aner ikke hva jeg har gjort galt, eller hva som har skjedd. Enten har den kommet tilbake, eller så har jeg vært rett atme men ikke fått den. Jeg aner ikke.

edit: Det var noe annet der som lyste, som jeg fikk tatt igjen. Hva kan det ha vært? Penger?

Har sikkert tatt den. Begge var blå og lyste. Tenkte vel ikke mer over det.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Fint at trikset for å stjele biler med alarm uten at noen bryr seg funker fortsatt. (Bryt deg inn så alarmen går av, men stå og vent til den slutter før du hopper inn og kjører avgårde.)

Spørs hvor lenge det varer. Så den GTA Mythbuster-videoen der de sa vi kan gjemme oss for politiet i busker. Prøvde det selv, men det funket ikke. Politiet visste ikke helt hvor jeg var, men de visste i hvilket område jeg befant meg i. Resultatet var at helikopteret surret over meg uten å se meg, og noen politifolk lette rundt omkring, helt til en av dem begynte å skyte. Mulig det gikk å gjemme seg i busker før, men det går nok ikke nå lengre.

Anyway, utrolig bra spill så langt. Har tatt 24 missions, men har spilt i ganske nøyaktig 27 timer. Trodde jeg hadde åpnet alt av hobbyer, sidemissions osv, men neida. Ding! Yoga is now avaliable. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...