Slai Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kan være du må ta Lifeinvader-missionet til Michael før det låses opp. Er der kleskjøping tar plass innad i oppdrag for første gang. Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kan være du må ta Lifeinvader-missionet til Michael før det låses opp. Er der kleskjøping tar plass innad i oppdrag for første gang. Akkurat som den "First date" missionet i GTA IV. Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Når åpnes missionene til Michael? Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Bare glem det... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Jeg har kjøpt et helikopter med Franklin, jeg har én helikopterplass men når jeg kommer dit så får jeg bare opp meldingen om at kjøpte helikopter vil lagres her. Men jeg får jo ikke til å velge helikopteret. Gjør jeg noe feil? Nevermind. Endret 28. september 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Er det mulig å dumpe den stygge motorsykkelen til Frank?? Han har hatt den med seg overalt igjennom hele spillet. Begynner å bli ganske lei den. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Dette skrev Rockstar Games at de jobbet med å få til for et par dager siden, kommer nok i en senere oppdatering, trolig om en måned elns Men jeg skjønner, synes det er litt dumt at det un er 3 major ran i hele spillet.. Har du en link til hvor de sa det? Håper virkelig ikke det kun blir online. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Angry Joe har endelig anmeldt GTA5. 1 Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Grand Theft Auto V er det beste spillet jeg noengang har spilt... innser det hver gang jeg hopper i fallskjerm å ser den gigantiske verdenen... Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Er det mulig å skifte en eiendoms eier? (Taxistasjonen etc.) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Grand Theft Auto V er det beste spillet jeg noengang har spilt... innser det hver gang jeg hopper i fallskjerm å ser den gigantiske verdenen... GTA San Andreas var fantastisk. GTA V er så mye mer, har overgått forventningene mine og de var mildt sagt skyhøye. Er bare redd for at første GTA på PS4 blir en skuffelse. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Grand Theft Auto V er det beste spillet jeg noengang har spilt... innser det hver gang jeg hopper i fallskjerm å ser den gigantiske verdenen... Da bør du prøve Just Cause 2. Når det gjelder svære verdener sett fra "birds eye view" er det ingenting som overgår JC2. GTA V er fortsatt et mye bedre spill, men... pytt pytt. 2 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Ingen som vet? Lurte på akkurat det samme. Min fix: ta den med til Los Santos Customs og pimp og styr også ser den plutselig jævlig bra ut Bilde Endret 28. september 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Om GTA kommer på PS4, hva vil fordelen egentlig være? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Bedre maskinvare, mao bedre grafikk og størrelse på verdenen, mer... stuff. sikkert. Han mener nok gta vi eller tilsvarende nytt gta. Ikke en copy/paste av gta v. Endret 28. september 2013 av Slai Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvordan kjøper man tanks? Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvilken by blir neste GTA i? Liberty city? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvilken by blir neste GTA i? Liberty city? Forhåpentligvis Las Venturas 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 omg. hvor er tanksen min ? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Bounty oppdragene med Travor, du kan ikke replay de sant? Jeg fucka det til og Muriel (eller hva hun heter) ville ikke gi meg flere for jeg drepte for mange "How many clowns can you fit in a van? This is a joke without a punch line" "This is the best, worse trip ever!" http://youtu.be/JxdbtTmvaDQ Hahah, det oppdraget var så artig å gjøre Endret 28. september 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå